Chrysler Woyager 2.5TD r.v.98

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Chrysler Woyager 2.5TD r.v.98

Příspěvek od M-i-š-a-k »

Zdravím dnes sem vyměnil olej a všechny filtry(vzduch,olej,nafta).Po vyměně se něco stalo na volnoběh to nejde pozat ale jak myle se jede tak to přijde do 2000 uplně super tah a přesně při dvou to ztratí vykon a vůůůůůůůbec se mu nechcekde se mohla stat chyba????Nejvíc je to citit když jede do kopce kde potřebuje vykon.To přece není možné aby to začalo s ničeho nic?
Musím to vyřešit co nejdřív je to auto otce a až se vratí domů tak mě zabije (wallbash) je to jeho milaček :(
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

Přisava ti to někde vzduch do nafty kolem filtru pravděpodobně když si ho měnil ;)
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od M-i-š-a-k »

otas píše:Přisava ti to někde vzduch do nafty kolem filtru pravděpodobně když si ho měnil ;)
proč až u 2000?Přesně při těch otačkach?Jsi si 100% jistý?jestli je to jen tohle tak to bude super...Nebudu zait zítra nato mrknu ;) Děkuju
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

M-i-š-a-k : Podařilo se ti to vyřešit tím paliváčem? Vždycky když jsem ho měnil, tak s tím byly neskutečný problémy. :x
OffroadMaster
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 22 kvě 2009, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od OffroadMaster »

Při 2000 ot. to znamená že je to v nouzovém režimu. Mám ten samý problém. Výměna filtru nic neřeší. DIAGNOSTIKA. Minule se mi to stalo a byl vadný řídící vstřik. Doufám jen že tentokrát to bude něco jiného...
žan
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 úno 2010, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Chrysler Woyager 2.5TD r.v.98

Příspěvek od žan »

M-i-š-a-k píše:Zdravím dnes sem vyměnil olej a všechny filtry(vzduch,olej,nafta).Po vyměně se něco stalo na volnoběh to nejde pozat ale jak myle se jede tak to přijde do 2000 uplně super tah a přesně při dvou to ztratí vykon a vůůůůůůůbec se mu nechcekde se mohla stat chyba????Nejvíc je to citit když jede do kopce kde potřebuje vykon.To přece není možné aby to začalo s ničeho nic?
Musím to vyřešit co nejdřív je to auto otce a až se vratí domů tak mě zabije (wallbash) je to jeho milaček :(
Zdraví mam stejni problem akora ža při 2500 otačkach to straci vikon jestli otom něco vyte tak se prosin ozvěte předem děkuji za odpověd.
V-3-S
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 22 pro 2009, 23:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

"nudzovy rezim"

Příspěvek od V-3-S »

tento isty problem ma na Jeep grand cherokee 2.5 Td vzdy ked na nieco robi s naftou nastane tento problem a odstrani sa po cca 1000Km a potom uz ide v pohode jak keby sa nic nestalo.
eforar
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 bře 2010, 22:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od eforar »

taky vlastni americkeho bouraka
Norbert Schmidt
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 dub 2010, 12:14
Odpovědi: 0

2.5 TD

Příspěvek od Norbert Schmidt »

pokud jsi měnil všechny filry tak tam moc na zdrbáni není bud si špatně nasadil vzduchovy filtr a přicpal vzduch nebo naftový ,měl si ho venku a rozebral si ho na 3díly,př demontáží když jsi povolil hadičku přívodu nafty tak ten sajrat mohl ucpat sítko v nádrži ja měl to samé nešlo to profouknout tak jsem to vzal kompresorem.potom musíš nějak vcucnout znádrže naftu do hadičky a nalít do filtru naftu jinač budeš točit jak blázen než si to nasaje a pojede jak za mlada.Pořádně dotáhní filtr a O kroužka šmrcni vazelinou aby jsito tam nenarval na sucho hlavně tumalou uprostřed.Jak už to bude venku vyčisti si svorku na kablikách předehřívaní nafty.V předu mezi blatníkem a pojístkama je takový válečk hadičky káblík tak tu svorku vyčisti také.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ja tu mám teraz presne ten isty problem. Pri 2000 otačkach auto prestane ťahať. Vyzera to že RD sa da do nudzaku. Napichol som to na diagnostiku na ELM. RD mi načitalo ale žiadna chyba tam nebola.Poodpajal som riadiaci vstrek, teplotne čidlo vahu vzduchu atd... a aj tak mi nevipisalo chybu (wallbash) (wallbash) Inak toto je večny problem z tymito motormi. Ale každy ma nejaku inu závadu. Nemal to niekto napichnute na diagnostiku ktorá s tym vedela komunikovať ? Zaujmalo by ma ktorá diagnostika ukaže aj skutočne žive hodnoty. :? :?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Problémy s naftou /zavzdušnění/ to neřekne..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

To auto tak jazdi už više roka. Zeby to robila nafta ? :? :?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To nevím, možné je všechno, ale měl jsem za to, že stále mluvíme o Mišákovi..Ale je jasné, že stejná závada muže mít více důvodů, ale u Mišaka šlo o to, že ten problém vznikl až po jeho výměně filtrů...
nepropadat panice...
3egzot3
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28 lis 2010, 13:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od 3egzot3 »

cavte kamosi ja mam ten isty motor vo Frontere je to VM 2,5tds a uz tri roky mi ide v nudzovom rezime a nikto nevie co stym a ja to uz neriesim lebo som si zvykol na ten vikon....
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“