Stránka 1 z 1
Chrysler Woyager 2.5TD r.v.98
Napsal: 27 zář 2007, 08:34
od M-i-š-a-k
Zdravím dnes sem vyměnil olej a všechny filtry(vzduch,olej,nafta).Po vyměně se něco stalo na volnoběh to nejde pozat ale jak myle se jede tak to přijde do 2000 uplně super tah a přesně při dvou to ztratí vykon a vůůůůůůůbec se mu nechcekde se mohla stat chyba????Nejvíc je to citit když jede do kopce kde potřebuje vykon.To přece není možné aby to začalo s ničeho nic?
Musím to vyřešit co nejdřív je to auto otce a až se vratí domů tak mě zabije

je to jeho milaček

Napsal: 27 zář 2007, 16:25
od otas
Přisava ti to někde vzduch do nafty kolem filtru pravděpodobně když si ho měnil

Napsal: 27 zář 2007, 18:59
od M-i-š-a-k
otas píše:Přisava ti to někde vzduch do nafty kolem filtru pravděpodobně když si ho měnil

proč až u 2000?Přesně při těch otačkach?Jsi si 100% jistý?jestli je to jen tohle tak to bude super...Nebudu zait zítra nato mrknu

Děkuju
Napsal: 15 říj 2008, 20:52
od Fahrer
M-i-š-a-k : Podařilo se ti to vyřešit tím paliváčem? Vždycky když jsem ho měnil, tak s tím byly neskutečný problémy.

Napsal: 24 kvě 2009, 09:55
od OffroadMaster
Při 2000 ot. to znamená že je to v nouzovém režimu. Mám ten samý problém. Výměna filtru nic neřeší. DIAGNOSTIKA. Minule se mi to stalo a byl vadný řídící vstřik. Doufám jen že tentokrát to bude něco jiného...
Re: Chrysler Woyager 2.5TD r.v.98
Napsal: 08 úno 2010, 17:53
od žan
M-i-š-a-k píše:Zdravím dnes sem vyměnil olej a všechny filtry(vzduch,olej,nafta).Po vyměně se něco stalo na volnoběh to nejde pozat ale jak myle se jede tak to přijde do 2000 uplně super tah a přesně při dvou to ztratí vykon a vůůůůůůůbec se mu nechcekde se mohla stat chyba????Nejvíc je to citit když jede do kopce kde potřebuje vykon.To přece není možné aby to začalo s ničeho nic?
Musím to vyřešit co nejdřív je to auto otce a až se vratí domů tak mě zabije

je to jeho milaček

Zdraví mam stejni problem akora ža při 2500 otačkach to straci vikon jestli otom něco vyte tak se prosin ozvěte předem děkuji za odpověd.
"nudzovy rezim"
Napsal: 09 úno 2010, 16:17
od V-3-S
tento isty problem ma na Jeep grand cherokee 2.5 Td vzdy ked na nieco robi s naftou nastane tento problem a odstrani sa po cca 1000Km a potom uz ide v pohode jak keby sa nic nestalo.
Napsal: 11 bře 2010, 22:06
od eforar
taky vlastni americkeho bouraka
2.5 TD
Napsal: 17 dub 2010, 20:25
od Norbert Schmidt
pokud jsi měnil všechny filry tak tam moc na zdrbáni není bud si špatně nasadil vzduchovy filtr a přicpal vzduch nebo naftový ,měl si ho venku a rozebral si ho na 3díly,př demontáží když jsi povolil hadičku přívodu nafty tak ten sajrat mohl ucpat sítko v nádrži ja měl to samé nešlo to profouknout tak jsem to vzal kompresorem.potom musíš nějak vcucnout znádrže naftu do hadičky a nalít do filtru naftu jinač budeš točit jak blázen než si to nasaje a pojede jak za mlada.Pořádně dotáhní filtr a O kroužka šmrcni vazelinou aby jsito tam nenarval na sucho hlavně tumalou uprostřed.Jak už to bude venku vyčisti si svorku na kablikách předehřívaní nafty.V předu mezi blatníkem a pojístkama je takový válečk hadičky káblík tak tu svorku vyčisti také.
Napsal: 26 říj 2010, 08:17
od automacher
Napsal: 26 říj 2010, 15:25
od jericho-3
Problémy s naftou /zavzdušnění/ to neřekne..
Napsal: 26 říj 2010, 18:05
od automacher
To auto tak jazdi už više roka. Zeby to robila nafta ?

Napsal: 26 říj 2010, 20:09
od jericho-3
To nevím, možné je všechno, ale měl jsem za to, že stále mluvíme o Mišákovi..Ale je jasné, že stejná závada muže mít více důvodů, ale u Mišaka šlo o to, že ten problém vznikl až po jeho výměně filtrů...
Napsal: 30 lis 2010, 15:13
od 3egzot3
cavte kamosi ja mam ten isty motor vo Frontere je to VM 2,5tds a uz tri roky mi ide v nudzovom rezime a nikto nevie co stym a ja to uz neriesim lebo som si zvykol na ten vikon....