Stránka 1 z 1

2.0TDI PD modrý kouř špatný start

Napsal: 17 zář 2017, 16:05
od paja231
Dobrý den, prosím o pomoc mám Octavii 2 2.0TDI BKD 103kw. a při studenem startu modře zakouří vím že mi houká turbo a žere olej. ale nemůžu si vysvětlit když ráno startuji tak se mi otáčky zaseknou cca na 3 sekundy na 500ot./min. potom otáčky vylítnou na 1200 a spadnou a motor běží normálně neškube nic podle diagnostiky VAG jsou vstřiky v pořádku bylo dělané těsnění pod hlavou ventily rozvody. motor se při tomto zaklepe. za tepla někdy chytne normálně někdy se zaklepe ale už neudělá že by se takhle zasekl.. děkuji za rady .. napdl mě jen startér ale nedokážu si vysvětlit to zaseknutí ...

Napsal: 17 zář 2017, 17:15
od octaviask
zhavice vsetky 4 ok otestovane vizualne?

Napsal: 17 zář 2017, 18:00
od paja231
ty jsou jen vizuálně jinak nejsou nijak zkoušené jsou tam dávané nové před rokem

Napsal: 17 zář 2017, 18:37
od octaviask
vyskusat...

Napsal: 17 zář 2017, 18:48
od jozef9
Multimeter- žhavič -kostra -porovnať údaje.

Napsal: 17 zář 2017, 18:51
od octaviask
jozef9 píše:Multimeter- žhavič -kostra -porovnať údaje.
len treba dodať, že to musí byť lepší multimeter ;) najlepsie kliestovy ampermeter...

Napsal: 17 zář 2017, 19:34
od paja231
dobře díky a nenapsala by žhavičky diagnostika ? :)

Napsal: 17 zář 2017, 19:58
od trhac
Jo napsala

Napsal: 18 zář 2017, 22:19
od paja231
tak žhavičky jsou nové originální díl a furt stejný problém :/

Napsal: 18 zář 2017, 22:26
od octaviask
podfuknuty vstrek/y?

Napsal: 19 zář 2017, 10:51
od paja231
vstřiky mi přetěsnovaly když se dělalo těsnění pod hlavou ale na jendom vstřiku by chtěl opravit závit protože v servisu tam nacpali delší šrouby a oni se nedotáhly avšimly si toho až když to složily tak tam dávaly potom kratší