Nastavení předvstřiku u GIII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Nastavení předvstřiku u GIII

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, poradil by mi prosím někdo. Kdysi jsem nastavoval předvstřik na několika GIV a OI. V neděli jsem se snažil po dlouhé době nastavit předvstřik sestřenici na GIII TDI 66 kW (kód motoru 1Z). Myslel jsem si, že to umím...ale asi už ne, anebo u GIII je to jinak než u GIV.

Může mě někdo opravit, co jsem dělal špatně? Napřed jsem sundal kryt na rozvodech, potom jsme na 4-tou rychlost cukli autem, abych se dostal na 2 šrouby na ozubeném kole a povolil je. Potom jsme povolili 3. šroub z druhé strany ozubeného kola u čerpadla. Myslel jsem si, že pohnu čerpadlem tím, že natočím pomocí očkového klíče "22" matkou buď od sebe nebo k sobě. Tak jsme zkusiil pohnout matkou jedním směrem a předvstřik se ještě více snížil a potom už se nám ho nepodařilo nijak zvýšit...

Četl jsem, že se má nějak přímo hejbat čerpadlem. To znamená, že se má nějak poklepávat nebo šprajcovat? Myslel jsem si, že stačí pohnout tou matkou popř. přes kvalt potlačit auto...

Prosím o radu!

Díky MOC
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Povol si čerpadlo a hýbej s ním. Podle grafu nastav předvstřik. Řemenice se povolovala až u další generace TDi (Octavia, G4...).
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Díky za odpověď. Můžeš mi ještě prosím poradit, kolik šroubů je třeba povolit a kde je najdu? Ještě jednou díky!
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

šrouby jsou pod řemenicí (musíš si natočit řemenici dírama aby si se k nim dostal) a další je pod vstřikovacíma trubkama
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Právě pod řemenicí jsem povolil 2 šrouby, ale třetí šroub jsem povolil ne z "pod řemenice" ale z druhé strany na čerpadle. Čerpadlem jde pohnout rukama, nebo je to potřeba nějak ho šponovat? Díky
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Měj to lehce přitažené. Poklepej lehce kladívkem, hlavně nebuš do hlavy s el. Jde o milimetry, uvidíš sám.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Skor pouzi paku (ja pouzivam predlzeny nastavec na golu) medzi blok a cerpadlo alebo altik a cerpadlo, podla toho ci potrebujes predvstrek pridat alebo ubrat. Ak to stelujes za pomoci tdi grafu, kludne moze byt predvstrek o 5 nad strednou priamkou (najazd km robi svoje), pripadne ak stelujes podla kanalu 4 v bloku meranych hodnot, tretie policko moze byt vacsie o cca 0.5° od druheho :) vela stastia
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Díky za rady! Dneska to snad vyzkouším. ;-)
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Tak se podařilo. :-) Díky MOC!
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

milan8902 píše:Tak se podařilo. :-) Díky MOC!
Od toho sme tu ! :D ... Zmeny si spozoroval ? Skorsi nabeh, lepsi tah, mensia dymivost (hoc aj ked tie 1z trysky moc dymu nenarobia aj ked su na 5V (LOL) (LOL) (offtopic) )
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

JJ, změna při startování je velká. :-) Chytá na drb. ;-) Bohužel jsem to neprojel...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“