Nastavení předvstřiku u GIII
Napsal: 22 zář 2017, 11:30
Ahoj, poradil by mi prosím někdo. Kdysi jsem nastavoval předvstřik na několika GIV a OI. V neděli jsem se snažil po dlouhé době nastavit předvstřik sestřenici na GIII TDI 66 kW (kód motoru 1Z). Myslel jsem si, že to umím...ale asi už ne, anebo u GIII je to jinak než u GIV.
Může mě někdo opravit, co jsem dělal špatně? Napřed jsem sundal kryt na rozvodech, potom jsme na 4-tou rychlost cukli autem, abych se dostal na 2 šrouby na ozubeném kole a povolil je. Potom jsme povolili 3. šroub z druhé strany ozubeného kola u čerpadla. Myslel jsem si, že pohnu čerpadlem tím, že natočím pomocí očkového klíče "22" matkou buď od sebe nebo k sobě. Tak jsme zkusiil pohnout matkou jedním směrem a předvstřik se ještě více snížil a potom už se nám ho nepodařilo nijak zvýšit...
Četl jsem, že se má nějak přímo hejbat čerpadlem. To znamená, že se má nějak poklepávat nebo šprajcovat? Myslel jsem si, že stačí pohnout tou matkou popř. přes kvalt potlačit auto...
Prosím o radu!
Díky MOC
Může mě někdo opravit, co jsem dělal špatně? Napřed jsem sundal kryt na rozvodech, potom jsme na 4-tou rychlost cukli autem, abych se dostal na 2 šrouby na ozubeném kole a povolil je. Potom jsme povolili 3. šroub z druhé strany ozubeného kola u čerpadla. Myslel jsem si, že pohnu čerpadlem tím, že natočím pomocí očkového klíče "22" matkou buď od sebe nebo k sobě. Tak jsme zkusiil pohnout matkou jedním směrem a předvstřik se ještě více snížil a potom už se nám ho nepodařilo nijak zvýšit...
Četl jsem, že se má nějak přímo hejbat čerpadlem. To znamená, že se má nějak poklepávat nebo šprajcovat? Myslel jsem si, že stačí pohnout tou matkou popř. přes kvalt potlačit auto...
Prosím o radu!
Díky MOC