Stránka 1 z 1

Nastavení předvstřiku u GIII

Napsal: 22 zář 2017, 11:30
od milan8902
Ahoj, poradil by mi prosím někdo. Kdysi jsem nastavoval předvstřik na několika GIV a OI. V neděli jsem se snažil po dlouhé době nastavit předvstřik sestřenici na GIII TDI 66 kW (kód motoru 1Z). Myslel jsem si, že to umím...ale asi už ne, anebo u GIII je to jinak než u GIV.

Může mě někdo opravit, co jsem dělal špatně? Napřed jsem sundal kryt na rozvodech, potom jsme na 4-tou rychlost cukli autem, abych se dostal na 2 šrouby na ozubeném kole a povolil je. Potom jsme povolili 3. šroub z druhé strany ozubeného kola u čerpadla. Myslel jsem si, že pohnu čerpadlem tím, že natočím pomocí očkového klíče "22" matkou buď od sebe nebo k sobě. Tak jsme zkusiil pohnout matkou jedním směrem a předvstřik se ještě více snížil a potom už se nám ho nepodařilo nijak zvýšit...

Četl jsem, že se má nějak přímo hejbat čerpadlem. To znamená, že se má nějak poklepávat nebo šprajcovat? Myslel jsem si, že stačí pohnout tou matkou popř. přes kvalt potlačit auto...

Prosím o radu!

Díky MOC

Napsal: 22 zář 2017, 11:42
od 81
Povol si čerpadlo a hýbej s ním. Podle grafu nastav předvstřik. Řemenice se povolovala až u další generace TDi (Octavia, G4...).

Napsal: 22 zář 2017, 13:21
od milan8902
Díky za odpověď. Můžeš mi ještě prosím poradit, kolik šroubů je třeba povolit a kde je najdu? Ještě jednou díky!

Napsal: 22 zář 2017, 13:45
od Jarda S.
šrouby jsou pod řemenicí (musíš si natočit řemenici dírama aby si se k nim dostal) a další je pod vstřikovacíma trubkama

Napsal: 22 zář 2017, 14:12
od milan8902
Právě pod řemenicí jsem povolil 2 šrouby, ale třetí šroub jsem povolil ne z "pod řemenice" ale z druhé strany na čerpadle. Čerpadlem jde pohnout rukama, nebo je to potřeba nějak ho šponovat? Díky

Napsal: 22 zář 2017, 15:13
od 81
Měj to lehce přitažené. Poklepej lehce kladívkem, hlavně nebuš do hlavy s el. Jde o milimetry, uvidíš sám.

Napsal: 22 zář 2017, 17:32
od mecKo
Skor pouzi paku (ja pouzivam predlzeny nastavec na golu) medzi blok a cerpadlo alebo altik a cerpadlo, podla toho ci potrebujes predvstrek pridat alebo ubrat. Ak to stelujes za pomoci tdi grafu, kludne moze byt predvstrek o 5 nad strednou priamkou (najazd km robi svoje), pripadne ak stelujes podla kanalu 4 v bloku meranych hodnot, tretie policko moze byt vacsie o cca 0.5° od druheho :) vela stastia

Napsal: 23 zář 2017, 10:41
od milan8902
Díky za rady! Dneska to snad vyzkouším. ;-)

Napsal: 23 zář 2017, 18:51
od milan8902
Tak se podařilo. :-) Díky MOC!

Napsal: 23 zář 2017, 23:32
od mecKo
milan8902 píše:Tak se podařilo. :-) Díky MOC!
Od toho sme tu ! :D ... Zmeny si spozoroval ? Skorsi nabeh, lepsi tah, mensia dymivost (hoc aj ked tie 1z trysky moc dymu nenarobia aj ked su na 5V (LOL) (LOL) (offtopic) )

Napsal: 25 zář 2017, 09:00
od milan8902
JJ, změna při startování je velká. :-) Chytá na drb. ;-) Bohužel jsem to neprojel...