prosím o shlédnutí logu O1 81kw málo táhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prosím o shlédnutí logu O1 81kw málo táhne
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
dekuji moc,jsi druhy co mi potvrdil ze nic zasadniho tam spatne neni,mozna drobnosti jak rikas,jinak taky jsem nepochopil co jsem nalogoval spatneHuml píše:proč je ten log špatně?
v logu se mi nic tak zásadně špatnýho nezdá, možná bych předpružil víc táhlo na turbu, má to co dělat ta regulace, aby to udrželo tlak, ale i tak drží požadavek, možná váha by mohla ukazovat o chlup víc, ale jak říkám, nic zásadně špatnýho tam nevidím

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ak si detailista, malo predlz tiahlo, N75 maka ako o zivot, na spodu prefuk .35B
ak ti to je jedno, jazdi dalej
ak ti to je jedno, jazdi dalej
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Podla mna tolko, kolko tam ma byt, mozno o 2 3 mg menej, podla stavu maf. Bez nafty by to nemalo az taky prefuk a rovnako by nemusela regulacia makat o dusu.techi píše:Máš tam kanály k ničemu a ty co tam mají být chybí. Udělej 1-3-11 a pak se možná dozvíme kolik tam jde paliva.
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
Ja som teraz logoval staré AGR, v otrasnom stave, ledva to držalo pokope, že chalaniskovy to padá do núdzaku. Tak som to nalogoval, a zistil som že mu turbo pri 2200 otáčkach tlačí až max čo dokáže čidlo pobrať, a chlanisko na tom lietal len taký fukot, môže byť rád, že sa mu to turbo nerozpadlo, keď som videl v akom to je stave, a zistil som že namiesto N75 pre AGR tam má klasickú N75 pre VNT turbá
že on to tam dal, a odvtedy mu to padá, no tak sa nečuduj keď to tam nemá byť.
