prosím o shlédnutí logu O1 81kw málo táhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

prosím o shlédnutí logu O1 81kw málo táhne

Příspěvek od TomášTDI »

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

log je udělanej špatně prvně si to tu pročti lak logovat a pak mužem něco řešit
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč je ten log špatně?

v logu se mi nic tak zásadně špatnýho nezdá, možná bych předpružil víc táhlo na turbu, má to co dělat ta regulace, aby to udrželo tlak, ale i tak drží požadavek, možná váha by mohla ukazovat o chlup víc, ale jak říkám, nic zásadně špatnýho tam nevidím
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Huml píše:proč je ten log špatně?

v logu se mi nic tak zásadně špatnýho nezdá, možná bych předpružil víc táhlo na turbu, má to co dělat ta regulace, aby to udrželo tlak, ale i tak drží požadavek, možná váha by mohla ukazovat o chlup víc, ale jak říkám, nic zásadně špatnýho tam nevidím
dekuji moc,jsi druhy co mi potvrdil ze nic zasadniho tam spatne neni,mozna drobnosti jak rikas,jinak taky jsem nepochopil co jsem nalogoval spatne :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

nevim jestli ti přefuk jako prase připada v pořadku no asi ano
Tiguan 2 2.0 tdi
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

leguan píše:nevim jestli ti přefuk jako prase připada v pořadku no asi ano
to třeba ano ale tím je jako Log špatně?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ne není jen sen tam špatně koukal na pedal plynu jinak je dobrej
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

ak si detailista, malo predlz tiahlo, N75 maka ako o zivot, na spodu prefuk .35B
ak ti to je jedno, jazdi dalej
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Budu davat novou turbinu tak zatim to vydrzi
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Máš tam kanály k ničemu a ty co tam mají být chybí. Udělej 1-3-11 a pak se možná dozvíme kolik tam jde paliva. (LOL)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

techi píše:Máš tam kanály k ničemu a ty co tam mají být chybí. Udělej 1-3-11 a pak se možná dozvíme kolik tam jde paliva. (LOL)
Podla mna tolko, kolko tam ma byt, mozno o 2 3 mg menej, podla stavu maf. Bez nafty by to nemalo az taky prefuk a rovnako by nemusela regulacia makat o dusu.
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Z toho přefuku a stavu N75 těžko poznáš jestli tam jde tolik nafty kolik má. Když to vezmu prakticky, tak turbo se zatuhlou regulací taky nafouká 2570+ i na origo 66kw a víc nafty k tomu nepotřebuje.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ja som teraz logoval staré AGR, v otrasnom stave, ledva to držalo pokope, že chalaniskovy to padá do núdzaku. Tak som to nalogoval, a zistil som že mu turbo pri 2200 otáčkach tlačí až max čo dokáže čidlo pobrať, a chlanisko na tom lietal len taký fukot, môže byť rád, že sa mu to turbo nerozpadlo, keď som videl v akom to je stave, a zistil som že namiesto N75 pre AGR tam má klasickú N75 pre VNT turbá :D že on to tam dal, a odvtedy mu to padá, no tak sa nečuduj keď to tam nemá byť.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Naloguje, uvidime.
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
panpalino
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 dub 2009, 06:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od panpalino »

Dobrý den Zamyslel se někdo nad tím, jak je možné že dochází u zanesení turba, u mne konkretně motor ASV, i k zanesení části kde je umístěn natáčecí kroužek s ovládacími táhelky?
octavia L&K 81kw ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“