Stránka 1 z 2
prosím o shlédnutí logu O1 81kw málo táhne
Napsal: 02 pro 2017, 19:43
od TomášTDI
Napsal: 02 pro 2017, 20:11
od leguan
log je udělanej špatně prvně si to tu pročti lak logovat a pak mužem něco řešit
Napsal: 02 pro 2017, 21:00
od Huml
proč je ten log špatně?
v logu se mi nic tak zásadně špatnýho nezdá, možná bych předpružil víc táhlo na turbu, má to co dělat ta regulace, aby to udrželo tlak, ale i tak drží požadavek, možná váha by mohla ukazovat o chlup víc, ale jak říkám, nic zásadně špatnýho tam nevidím
Napsal: 03 pro 2017, 06:27
od TomášTDI
Huml píše:proč je ten log špatně?
v logu se mi nic tak zásadně špatnýho nezdá, možná bych předpružil víc táhlo na turbu, má to co dělat ta regulace, aby to udrželo tlak, ale i tak drží požadavek, možná váha by mohla ukazovat o chlup víc, ale jak říkám, nic zásadně špatnýho tam nevidím
dekuji moc,jsi druhy co mi potvrdil ze nic zasadniho tam spatne neni,mozna drobnosti jak rikas,jinak taky jsem nepochopil co jsem nalogoval spatne

Napsal: 03 pro 2017, 06:44
od leguan
nevim jestli ti přefuk jako prase připada v pořadku no asi ano
Napsal: 03 pro 2017, 08:30
od TomášTDI
leguan píše:nevim jestli ti přefuk jako prase připada v pořadku no asi ano
to třeba ano ale tím je jako Log špatně?
Napsal: 03 pro 2017, 09:08
od leguan
ne není jen sen tam špatně koukal na pedal plynu jinak je dobrej
Napsal: 03 pro 2017, 09:59
od mecKo
ak si detailista, malo predlz tiahlo, N75 maka ako o zivot, na spodu prefuk .35B
ak ti to je jedno, jazdi dalej
Napsal: 03 pro 2017, 16:09
od TomášTDI
Budu davat novou turbinu tak zatim to vydrzi
Napsal: 04 pro 2017, 10:19
od techi
Máš tam kanály k ničemu a ty co tam mají být chybí. Udělej 1-3-11 a pak se možná dozvíme kolik tam jde paliva.

Napsal: 04 pro 2017, 12:40
od mecKo
techi píše:Máš tam kanály k ničemu a ty co tam mají být chybí. Udělej 1-3-11 a pak se možná dozvíme kolik tam jde paliva.

Podla mna tolko, kolko tam ma byt, mozno o 2 3 mg menej, podla stavu maf. Bez nafty by to nemalo az taky prefuk a rovnako by nemusela regulacia makat o dusu.
Napsal: 04 pro 2017, 13:51
od techi
Z toho přefuku a stavu N75 těžko poznáš jestli tam jde tolik nafty kolik má. Když to vezmu prakticky, tak turbo se zatuhlou regulací taky nafouká 2570+ i na origo 66kw a víc nafty k tomu nepotřebuje.
Napsal: 04 pro 2017, 14:27
od Source
Ja som teraz logoval staré AGR, v otrasnom stave, ledva to držalo pokope, že chalaniskovy to padá do núdzaku. Tak som to nalogoval, a zistil som že mu turbo pri 2200 otáčkach tlačí až max čo dokáže čidlo pobrať, a chlanisko na tom lietal len taký fukot, môže byť rád, že sa mu to turbo nerozpadlo, keď som videl v akom to je stave, a zistil som že namiesto N75 pre AGR tam má klasickú N75 pre VNT turbá

že on to tam dal, a odvtedy mu to padá, no tak sa nečuduj keď to tam nemá byť.
Napsal: 04 pro 2017, 15:25
od mecKo
Naloguje, uvidime.
Napsal: 06 pro 2017, 09:53
od panpalino
Dobrý den Zamyslel se někdo nad tím, jak je možné že dochází u zanesení turba, u mne konkretně motor ASV, i k zanesení části kde je umístěn natáčecí kroužek s ovládacími táhelky?