chci si koupit BMW, jaky motor?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

chci si koupit BMW, jaky motor?

Příspěvek od jack91 »

Ahoj
chci si koupit BMW 5 rady od roku 97, jaky motor by jste doporucili, jedna se mi o to jaky motor ma nej referenci.
je jedno zda nafta nebo benzin
neco 150hp a vys

Docela se mi libi 528 ten ma 193hp
nebo 523 ta ma 170hp

jde mi o to jaky motor z tech super aut se jim nejvice povedl:)

dekuji
Golf TDi PD 74kW, 03.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

bmw má všechny motory ok.. ale rozhodně bych doporučoval 3.0D a pokud benzín tak rozhodně 2.8.. na 2.3 je to moc těžký vůz.. je třeba se s tím svéztale 3.0d jezdí s normální nohou do 10litrů a jede moc pěkně.. ale je tam zase jiná cena než u 2.8
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

to je 3.0D klasika rotacni cerpadlo? nebo CR?
Golf TDi PD 74kW, 03.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

D už jsou všechny s C.R.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

až teda na 320D do roku 2001. tam je vysokotlaké čerpadlo bosch VP44
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

dikys
Golf TDi PD 74kW, 03.
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

go.vojta píše:bmw má všechny motory ok.. ale rozhodně bych doporučoval 3.0D a pokud benzín tak rozhodně 2.8.. na 2.3 je to moc těžký vůz.. je třeba se s tím svéztale 3.0d jezdí s normální nohou do 10litrů a jede moc pěkně.. ale je tam zase jiná cena než u 2.8
co kecas? :) Ja jezdim spise tezsi nohou a mam 8.3!!!
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to ale jezdíš spíš dálky, že?? na dálky to jezdí fakt za pusu na to jak to umí jezdit..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

go.vojta píše:to ale jezdíš spíš dálky, že?? na dálky to jezdí fakt za pusu na to jak to umí jezdit..
jezdim denne cca 10 - 20km po meste a 60km po statni. A to mu davam nad 120-190. 8.3 se ustalilo cca po 5ti tisicich kilometrech

Kolik tam mas kW na tom svym pašikovi a jak vypada, urco se potkavame v trebici :) ???
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Zdar, tak keďže som majiteľom zrvona toho čo zháňaš a navyše sa stretávam aj s ostatnými motorizáciami tak viem to troška posúdiť ale je to len subjektývny názor. Začnem motormi 2,0, 2,3 pre mňa sú tieto motori slabé proste to Neťahá Motor TDS je síce držák ale Neťahá Vôbec vhodné na spotrebu a minimálnu poruchovosť. Dostávame sa K 2,5 benzín rovnaký výkon ako 2,8 ale Je to Neporovnatelné Zlatá 2,8 ale akosi som si na ňu Zvykol Síce je tam Dvýhaný Výkon zrýchlenie má okolo 7 sekúnd z 80 na 120 sa dá isť cca 5,3 - 5,8 záleží na prevodovom stupni. Spotreba Mesto Plyn Brzda asi do 15 litrov možno aj 18 mesto klud 12 plus mínus liter. mimo Mesta frajerka spotreba 6,8 !!! cestovná rýchlosť dosť vysoko asi do 10 teraz ma láka 540 vysoký výkon spotreba podobná šesť kvalt . No a Ešte k 530D ťahá Pekne Ale Skutek Utek (noteeth) Navyše Drahé Opravy Trysky turbo spotreba okolo osem. Zréjme Nechám 528i Frajerke a ja By som Chel 540i urob si záver aký sám uznáš za vhodné keď pôjdeš okolo TN kludne sa prídi odviezť.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jak skutek utek??? jel jsem se věemy motory co dávali do E39 a m§žu říct že na běžnou jízdu je nejlepší 530D.. jede pocitově i skutečně líp jak 2.8 a spotřeba je nižší.. jiank nic proti 2.8 je to výborný motor, ale ten krouták jí chybí.. a ty servisní úkony nejsou zas tak dramatický.. stačí dávat kvalitní naftový filtr a dobrou naftu občas přidat plnou syntetiku do nafty tak litr na nádrž a o vstřicých nevíš.. turbo je spolehlivé když člověk ví jak se k němu chovat.. toho bych se nebál..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
whiskadelic
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 03 úno 2006, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebeach :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whiskadelic »

jakou syntetiku do nafty? ja davam obcas nejakou sracku od Liqui Moly, neco proimo na vstriky, jako prevenci....k turbu vim jak se mam chovat...kamos ne a uz ho ma na repasi :( a vstriky taky...
Lada 1300/Felicia/Octavia/BMW 330D touring/S-Max
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

go.vojta píše:jak skutek utek??? jel jsem se věemy motory co dávali do E39 a m§žu říct že na běžnou jízdu je nejlepší 530D.. jede pocitově i skutečně líp jak 2.8 a spotřeba je nižší.. jiank nic proti 2.8 je to výborný motor, ale ten krouták jí chybí.. a ty servisní úkony nejsou zas tak dramatický.. stačí dávat kvalitní naftový filtr a dobrou naftu občas přidat plnou syntetiku do nafty tak litr na nádrž a o vstřicých nevíš.. turbo je spolehlivé když člověk ví jak se k němu chovat.. toho bych se nebál..
A já Zas Nehovorím, že 530 D Je zlý len proste subjektývne to neťahá (noteeth) netreba sa nechať oklamať tým krúťakom ktorý má obrovský :) oproti 528i neporovnateľný ja sám by som do 528i už nešiel síce to nemá chybu ale kto sa viezol v 540i tak vie o čom hovorím. A Späť k 530 D proste keď kúpiš auto môžeš vstreky ako koľvek rozmaznávať ale ich životnosť je obmedzená to nehovorím, pri použití len o trochu menej kvalitnej nafty oddídu aj keď majú 20 000 !!! a kto povie, že neni tak klame. Ja Len Nemám Rád Keď Si niekto kúpi práve 3,0 D od BMW alebo Forda s CR a potom Plače Pri Tom Som Ho VAroval !!! Auto Je To Výborné ale Treba rátať s opravami !!! Ak Chceš auto S malou Investíciou v Diesely tak BMW 525 tds ALE TO SI kúp radšej Koncern lebo Výkon TDS je strašný. 530 je výborné ale treba Investovať !!! Ak chceš výkon aj spolahlivosť tak Benála ale si okrátený o dobrú spotrebu a krúťak.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo v tom máš asi pravdu.. ale s tou spolehlivostí tds teda nevím.. to už je lepší ta 3.0d.. a určitě je lepší tdi klasika.. tak 540i není špatná, jede už solidně.. ale kdo už jel v M5 tak už mu i 540 připadá jako čajíček :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

whiskadelic píše:
go.vojta píše:to ale jezdíš spíš dálky, že?? na dálky to jezdí fakt za pusu na to jak to umí jezdit..
jezdim denne cca 10 - 20km po meste a 60km po statni. A to mu davam nad 120-190. 8.3 se ustalilo cca po 5ti tisicich kilometrech

Kolik tam mas kW na tom svym pašikovi a jak vypada, urco se potkavame v trebici :) ???

jo mám takového stříbrného kombíkového passata B4 s foliema, já tě od vidění znám.. jezdíš hodně k prchalům.. výkon jsem neměřil něco kolem 130koní.. je to na origo softu..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „BMW“