CHIP Octa 66kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Denis
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 29 bře 2006, 11:44
Odpovědi: 0

CHIP Octa 66kW

Příspěvek od Denis »

Ahojte,
muze se stat neco s autem kdyz se da na Skoda Octavia 66kW ALH, 2004 jen chip bez vetsich uprav motoru ?

Diky
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Podle toho, kdo chipuje.

Pokud bude chip odladěn na brzdě, nic vážného by nemělo hrozit.
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.

Osobně před vlastním chipem doporučuji větší trysky, aspoň z ASV, lépe některé Racingoné nabízené zde od Reeshi (ALH má velké turbo, tam by nemělo nic moc hrozit).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Denis
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 29 bře 2006, 11:44
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Denis »

Co znamena chip odladěn na brzdě.
O jake problemy by melo jit ?
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: re

Příspěvek od Dukes »

Denis píše:Co znamena chip odladěn na brzdě.
O jake problemy by melo jit ?
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.
Chip odladěný na brzdě znamená,že se úprava datových polí provádí přímo na válcové,motorové zkušebně ze které ti rovnou vylezou hodnoty výkonu po úpravě,které se dolaďují dokud se nedosáhne požadovaného výsledku.
Obrázek
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Denis
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 29 bře 2006, 11:44
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Denis »

Kdyz budu mit zato ze mam spravnej soubor pro muj motor, jeste me zajima o cem se tady vsude pise a sice o spojce. Bude nejakej problem kdyz je to ciple "jenom" na 85kW ?
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Na 85kw se nečipuje, ale mění trysky. Je to levnější a lepší pro motor
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na 85kW se právěže čipuje, tryskama uděláš víc
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline

Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!

Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Marek77 píše:
chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline

Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!

Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
v zadnem pripade neznamena ,ze chip ktery nebyl odladeny na danem aute na brzde je spatny
mluvis tady o tom jako bys 20 let nedelal nic jineho
jen pro tve info ani reesha nedela vsechny "chipy"na brzde
zalezi na zkusenostech a uprava jde dodelat k danemu autu i bez brzdy
to je jako kdyz nekdo dokaze nastavit predstih podle ucha a nekdo ho nenastavi ani se stroboskopem
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Vsetci ste dajaky chytry ako keby ste brzdili kazdy den. aj na brzde sa da dopracovak k vysledku viacerymi sposobmi. je len na cloveku ktorou cestou sa vyberie a ktora je pre motor lepsia. A este jeden detail. od stola ked niekto urobi upravu kto tomu rozumie tak je vysledok lepsi ako ked sa debil pusti brzdit auto. len tolko
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Marek77 píše:
chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline

Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!

Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
tohle můžeš vykládat žákům na základce kde učíš, ale ne mě.... stryco. evidentně moc nevíš, jak se říká .... kdo neumí, ten učí... (rofl)

bh motorostryco to vystihol.... ;)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
paj15
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 14 bře 2007, 21:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od paj15 »

Marek77 píše:Podle toho, kdo chipuje.

Pokud bude chip odladěn na brzdě, nic vážného by nemělo hrozit.
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.

Osobně před vlastním chipem doporučuji větší trysky, aspoň z ASV, lépe některé Racingoné nabízené zde od Reeshi (ALH má velké turbo, tam by nemělo nic moc hrozit).

Já mám čip na peugeotu 307 hdi 110 ps nalejvanej z notebooku a vynikající, najeto za 5 let 150 km žádej problém.
Denis
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 29 bře 2006, 11:44
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Denis »

Aspon nekdo me trochu uklidmil, ze jsem neudelal uplnou pitomost.
Slo mi jen o truchu vetsi zaber pri predjizdeni, prejizdet 66 felicii je o hubu kdyz tam neni ten zaber, jinak jezdim na spotrebu.
Vypada to tady, ze se kluci predhaneji nejen ve vozech, ale i ve svych vedomostech. Kdo prvni skonci na strome ?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Osobně nejsem příznivcem úprav softwaru.

Kdybych se snad přece jen někdy rozhodl pro zvýšení výkonu motoru, určitě by to bylo v součinnosti s výměnou některých dílů motoru (trysky, intercooler, hlava čerpadla, turbo) a naprosto určitě s pomocí brzdy (bez ní ani náhodou). Ale je to každého věc.............
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“