CHIP Octa 66kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
CHIP Octa 66kW
Ahojte,
muze se stat neco s autem kdyz se da na Skoda Octavia 66kW ALH, 2004 jen chip bez vetsich uprav motoru ?
Diky
muze se stat neco s autem kdyz se da na Skoda Octavia 66kW ALH, 2004 jen chip bez vetsich uprav motoru ?
Diky
Podle toho, kdo chipuje.
Pokud bude chip odladěn na brzdě, nic vážného by nemělo hrozit.
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.
Osobně před vlastním chipem doporučuji větší trysky, aspoň z ASV, lépe některé Racingoné nabízené zde od Reeshi (ALH má velké turbo, tam by nemělo nic moc hrozit).
Pokud bude chip odladěn na brzdě, nic vážného by nemělo hrozit.
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.
Osobně před vlastním chipem doporučuji větší trysky, aspoň z ASV, lépe některé Racingoné nabízené zde od Reeshi (ALH má velké turbo, tam by nemělo nic moc hrozit).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Re: re
Chip odladěný na brzdě znamená,že se úprava datových polí provádí přímo na válcové,motorové zkušebně ze které ti rovnou vylezou hodnoty výkonu po úpravě,které se dolaďují dokud se nedosáhne požadovaného výsledku.Denis píše:Co znamena chip odladěn na brzdě.
O jake problemy by melo jit ?
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.

chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline
Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!
Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
v zadnem pripade neznamena ,ze chip ktery nebyl odladeny na danem aute na brzde je spatnyMarek77 píše:chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline
Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!
Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
mluvis tady o tom jako bys 20 let nedelal nic jineho
jen pro tve info ani reesha nedela vsechny "chipy"na brzde
zalezi na zkusenostech a uprava jde dodelat k danemu autu i bez brzdy
to je jako kdyz nekdo dokaze nastavit predstih podle ucha a nekdo ho nenastavi ani se stroboskopem
Vsetci ste dajaky chytry ako keby ste brzdili kazdy den. aj na brzde sa da dopracovak k vysledku viacerymi sposobmi. je len na cloveku ktorou cestou sa vyberie a ktora je pre motor lepsia. A este jeden detail. od stola ked niekto urobi upravu kto tomu rozumie tak je vysledok lepsi ako ked sa debil pusti brzdit auto. len tolko
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
tohle můžeš vykládat žákům na základce kde učíš, ale ne mě.... stryco. evidentně moc nevíš, jak se říká .... kdo neumí, ten učí...Marek77 píše:chucky píše:mark :: no každopadně uprava na brzdě nezaručuje že to je ok... to je trošku zcestné... marku chytroline
Važ slova!!! Nevíš, s kým mluvíš a už vůbec nevíš, o čem mluvíš!!!
Pokud odlaďuji datová pole řídicí jednotky motoru s pomocí válcové zkušebny (brzdy), mám stoprocentní jistotu, že software je odladěn naprosto přesně pro daný motor vzhledem k jeho kondici, opotřebení, hodnotám a odchylkám jednotlivých senzorů (například často diskutované váhy, jejíž kondice má na výsledný efekt nejpodstatnější vliv - podobně je tomu u kompresních tlaků).
Pokud naleju software z notebooku a jedná se o software odladěný jako nějaký průměr vypočítaný z výsledků dejme tomu deseti motorů, tuto jistotu nikdy nemám. Neříkám, že to nebude lepší než původní hodnoty nebo že to nutně musí zlobit, ale ta stoprocentní jistota tu nikdy nebude.
bh motorostryco to vystihol....
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Marek77 píše:Podle toho, kdo chipuje.
Pokud bude chip odladěn na brzdě, nic vážného by nemělo hrozit.
Pokud to naleje někdo "chytrej" z notebooku, připrav se na problémy.
Osobně před vlastním chipem doporučuji větší trysky, aspoň z ASV, lépe některé Racingoné nabízené zde od Reeshi (ALH má velké turbo, tam by nemělo nic moc hrozit).
Já mám čip na peugeotu 307 hdi 110 ps nalejvanej z notebooku a vynikající, najeto za 5 let 150 km žádej problém.
re
Aspon nekdo me trochu uklidmil, ze jsem neudelal uplnou pitomost.
Slo mi jen o truchu vetsi zaber pri predjizdeni, prejizdet 66 felicii je o hubu kdyz tam neni ten zaber, jinak jezdim na spotrebu.
Vypada to tady, ze se kluci predhaneji nejen ve vozech, ale i ve svych vedomostech. Kdo prvni skonci na strome ?
Slo mi jen o truchu vetsi zaber pri predjizdeni, prejizdet 66 felicii je o hubu kdyz tam neni ten zaber, jinak jezdim na spotrebu.
Vypada to tady, ze se kluci predhaneji nejen ve vozech, ale i ve svych vedomostech. Kdo prvni skonci na strome ?
Osobně nejsem příznivcem úprav softwaru.
Kdybych se snad přece jen někdy rozhodl pro zvýšení výkonu motoru, určitě by to bylo v součinnosti s výměnou některých dílů motoru (trysky, intercooler, hlava čerpadla, turbo) a naprosto určitě s pomocí brzdy (bez ní ani náhodou). Ale je to každého věc.............
Kdybych se snad přece jen někdy rozhodl pro zvýšení výkonu motoru, určitě by to bylo v součinnosti s výměnou některých dílů motoru (trysky, intercooler, hlava čerpadla, turbo) a naprosto určitě s pomocí brzdy (bez ní ani náhodou). Ale je to každého věc.............
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)