Stránka 1 z 3
čím máznout záslepku egr?
Napsal: 22 říj 2018, 12:27
od zero1724
čau, čím mažete záslepku egr aby nefoukala? Lepidlem na výfuky? mohu to máznout jak u egr, tak u výfuku? Díky za odpověď. Tomáš
Napsal: 22 říj 2018, 13:36
od roman1648
ničím, pokud jsou příruby rovný nebůže to fučet popř dej z obou stran nový těsnění, stojí to dvacku...
pasta ztvrdne a vydrolí se
Napsal: 22 říj 2018, 13:38
od Vici
jj tak nějak. výfuk nenamažeš...
Napsal: 22 říj 2018, 13:40
od tukydydes
u výfuku je plechová podložka, osobně mi to nikdy nefoukalo, ale je potřeba dát asi radši novou, o nějakém silikonu nebo tmelu pochybuju, že by to vydrželo ty teploty. U Egru je taky podložka takovej ten klingerit, ale tam by to šlo máznout nějakým motorovým silikonem.
Napsal: 22 říj 2018, 13:58
od Vici
ideál je nezaslepovat.. a nechat nastavit tak aby fungoval do 70 stupňů..
Napsal: 22 říj 2018, 13:58
od zero1724
Mám ty lazerem řezaný, takže žádnej amatérsky vyřezávaný, takže to tam fláknu s tou původní podložkou, která je z origo příruby? Jen aby to těsnilo... přijde mi, že je to takovej dětskej plíšek na jedno použití...
Napsal: 22 říj 2018, 21:11
od Keflek
Poradne ocistit, ja to pro dobrej pocit maznu trochu vazelinou...
A nemuze to foukat...
Jak uz bylo receno, pasta se vydroli a pokud ne, muze nalitat kam nema
Napsal: 23 říj 2018, 11:15
od zero1724
Ok, díky, koupím ve škodovce origo plíšky a je vyřešeno, můžete tohle tema smáznout, dík za odpovědi. Tomáš
Napsal: 23 říj 2018, 11:22
od roman1648
No aby tě ta cena v origu neprekvapila

Napsal: 23 říj 2018, 11:24
od zero1724
roman1648 píše:No aby tě ta cena v origu neprekvapila

řikal jsi že stojí dvacku?
Napsal: 23 říj 2018, 16:40
od roman1648
Napsal: 23 říj 2018, 17:37
od slovacek.milos
zero1724 píše:roman1648 píše:No aby tě ta cena v origu neprekvapila

řikal jsi že stojí dvacku?
kdybych tu přírubu chtěl máznout tak normálním tmelem na motory
ono když zapneš mozek tak pokud egr zaslepíš tak tam nic neproudí a teploty nejsou nijak extrémní, a ty teploty tam nejsou vysoké ani tak,praktik si veme lejzrový teploěr a hned pochopí laik hovoří o 700 stúpnů a podobné nesmysly

Napsal: 23 říj 2018, 18:03
od Forest
Milosi, neda se nic delat, ale musim Te v tomto konkretnim pripadu opravit. Verim, ze kdyz clovek dojede a nezli otevre kapotu, zameri svody, muze teplota klesnout na Tebou udavanou hodnotu.
Nicmene, pri vysoke zatezi tam byva pres 600°C, paklize to nekdo drzi dlouho na plny plyn, muze tam byt jeste vice (u hodne nadopovanych TDi i pres 900°C). Hovorim na zaklade osobni zkusenosti, kdy jsem mel snimac pyrometru uchyceny prave ve vstupnim kanalu EGR ventilu.
Napsal: 23 říj 2018, 18:19
od slovacek.milos
já tě chápu ale on to nětěsní v luftě ale v přírubě potrubí, viděl jsi někdy to potrubí modré což je teplota 300 stupnů nebo světlečervené což je 870 stupnů?? já nikdy
viděl jsem tak svody 700 stupnů tmavě třešnové když se prodáčel rozdělovač, nebo 1000 stupnů tmavě žlutá když ti de benzín do katu tak se rožne jak lampion ale nechtěj měvyděsit že se trubka u egru rožne červenou barvou to by si nešlo
Napsal: 23 říj 2018, 18:22
od Forest
Nikdy jsem nemel kameru pod kapotou za jizdy, ani jsem to nesledoval na brzde. Nicmene, videl jsem motor na motorove brzde a tam ty svody primo svitily.