Smyka nova spojka ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Smyka nova spojka ASV

Příspěvek od Source »

Zdravím, po načipovaní pred dvomi týždňami u tdifun, sa zistilo že povodná spojka už začína pomaly kĺzať, tak som to odniesol do servisu, rozhodili to, zotrvák aj lamela boli KO, tak sa dal úplne nový kit + zistilo sa že bol aj KO spojkový valec, tak sa dal nový spojkový valec, odvzdušnilo sa to, spojka krásne zaberá odspodu, netrasie vsetko ok,

Ale spojka stale smyka, dokonca teraz už aj na 3, predtym to robilo len na 4 a 5, je tam len 310nm, neverim ze nova spoja neudrzi takyto krutak, je to sada od sachs. Sadne si to alebo co mam robit ?

Obrázek
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Přesně tuhle sadu jsem si dával na O1 Tour - AXR výkon originální a klouzala od začátku taky, dokonce i na trojku, tak jsem tomu dal čas, postupně se to zlepšovalo až klouzání přestalo.
Ale u auta se zvedlým výkonem nevím, asi bych tomu moc nedával a piánko zajel a pak se uvidí.

Nicméně už více lidí zde na fóru psalo že tahle předmontovaná sada Sachs jim klouže od začátku :(
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Asi ti nemusím opisovať moje pocity momentálne, mám v kufri 3 sady spojok, najlrv som len chcel preoblozit lamelu ale zotrvat bol uz nacaty tak ze da sa nova sada, tak ze ok v pohode, a to nemusim ani hovorit o tom že ta ista sada tam bola predtym a po 2 rokoch KO uplne, nechapem, dám tomu asi čas a uvidíme, no keď to neprestane tak potom čo ? Pre istotu pošlem preobložiť lamelu a kúpim performance prítlačák ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

uz aj sachs je hnoj, mam pocit ze takto tlacia do kupy race spojok pre upravene auta.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Toto by neudržalo ani sériový výkon, na 5 sa nedá ani poriadne pridať plyn, takže to už musí byť teda poriadny hnoj, kolko asi trba kym si to sadne ? Necham tomu aspon 2000km ked to neprestane tak dam preoblozit lamelu a kupim performance pritlacak
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Opatrně zajíždět. Nová sedí jen na pár místech. Když na ní budeš hrrr, tak těch pár míst upečeš a už to jentak nerozjezdíš. A některý spojky si sedaj i 50 tisíc km. Podle použití a jízdního stylu...
Oct asv 2000, DieselPower
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Fuha tak to si ma teraz nepotešil, samozrejme chodím na tom tak aby to nešmýkalo, ale už mi to pár krát prešmyklo, kým som sa naučil ako pridávať plyn aby to nešmýkalo. tak skúsim to nechať tak a opatrne jazdiť a uvidíme ako sa to bude správať po pár tisíc km
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

proč tam dáváte tyhle nesmysly a nedáte tam prověřenou klasiku - jednohmotu, HDS lamela a novej Sachs přítlačák - nejlevnější a funkční řešení :)

nebo, když kvalitní spojkový set, tak National z Renovaku ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak nechcel som jednohmotu kvôli komfortu, a kedže tam už neplánujem zvyšovať výkon tak načo jednohmotu, ale akože z tohoto som fakt vytočený.

Čo potom nové autá, to tiež musia 50 tisíc km zabiehať spojku ?

(LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

jo SACHS made in SR s tím jsem si taky tenkrát užil sice na benzínu, ale taky to nefungovalo až když se dal origo set tak v pohodě. Je to holt už sračka hlavně teda pro aftermarket. Asi jsi zrovna narazil na špatnej kus, pár jsem jich montoval a vždycky to drželo hned od nova bez prokluzu jestli serie nebo chip bylo jedno.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Akože nechce sa mi veriť že takéto niěco predávajú, veď na trojke to nechce držať ani od 3000 otáčok kde je sprostých 240NM, neviem či to mám podpáliť alebo im to obúchař o hlavu
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Sachs je srágora, ta klouzala pomalu i na 66kW, navíc setrváky stojí za prd, nevím proč tam nedáte do ASV to co tam patří a nic jinýho se tam nikdy nedávalo, tzn. LuK 225mm, ten snese bez problémů 150k, i víc
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Teraz som si pozeral graf, na 3 to neudrzi ani od 3300 otacok kde je menej ako bolo odmerane na serii v spicke, akoze neslutocna sracka. Zajtra to ide naspet do servisu prestava ma to bavit
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Nechápu proč do tak starýho auta cpát dvouhmotu. Zas tak velký rozdíl v komfortu to není (už jen slovo komfort ve spojení s jedničkovou octavií tdi zní divně) :) ale pokud někoho baví utrácet peníze a pak řešit, že to klouže, nebo setrvák vibruje, proč ne...


Stačí koupit třeba tento set:
https://www.renovak.cz/spojkovy-kit-nat ... #technical
k tomu jetý setrvák za 500 Kč, pro jistotu nechat srovnat na soustruhu a máš za 4000 Kč spojku, která udrží v pohodě 400 Nm a bude v tom autě fungovat do smrti :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

uz se mi to stalo asi 3x u sachsu v 81kw pokazdy si to do 100km sedlo,vždy jsem to radši zajel sám než to dát zákazníkovi aby to spálil :D
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“