
Zčernalý drát mínusu - řešit/ neřešit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zčernalý drát mínusu - řešit/ neřešit?
Má smysl ho vyměnit? A pokud ano, tak dá se koupit ve škodovce? A kam vede druhý konec? Díky...O1 TDi 81kw ASV 2004


Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Vůbec bych to neřešil. To je podle mě od alternátoru.
Nemusí se jednat o žádný problém. To je prostě povrchová patina mědi. Kdyby se to hřálo, tekla by jako první izolace. A ta je evidentně netknutá.
Nemusí se jednat o žádný problém. To je prostě povrchová patina mědi. Kdyby se to hřálo, tekla by jako první izolace. A ta je evidentně netknutá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Že ale ty ostatní to nemají...a evidentně je to od ohřátí...Matky podotahovány cca před 3 roky a drží...Zkusím na něj sáhnout minutu po studeném startu když ještě jedou žhavky, jestli není horký
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Jo je..
Bejvá tam přechodovej odpor a kabel se hřeje, hlavně na konci. Pomůže to rozdělat, pořádne očistit, případně zkrátit a nalisovat nové očko. Pak to bude v pohodě. Tohle ještě není hrozný.. kolikrát to roztaví ten plastovej box..
Nebo vyměnit celej kabel.. je to od alternátoru
Edit: Romek rychlejší
Bejvá tam přechodovej odpor a kabel se hřeje, hlavně na konci. Pomůže to rozdělat, pořádne očistit, případně zkrátit a nalisovat nové očko. Pak to bude v pohodě. Tohle ještě není hrozný.. kolikrát to roztaví ten plastovej box..
Nebo vyměnit celej kabel.. je to od alternátoru
Edit: Romek rychlejší