Stránka 1 z 2

Demontáž palubovky SAG II

Napsal: 02 pro 2018, 10:58
od Jaroušek
čest, budu měnit radiátor topení na Alhambře II r.v. 6/2009 1.9 tdi a nemáte někdo plánek či postup kde všude jsou ty šroubky? Hledal jsem i na VW clubu ale tam je spoustu fotek a rad ohledně modelu I, přesný postup na model II jsem nenašel. Budu moc rád :)) díky

Napsal: 02 pro 2018, 12:02
od Marek77
Prodej auto. To nechceš dělat.

Napsal: 02 pro 2018, 12:35
od Vici
uplne v pohode. jen se hur vyndava kastlik aby prezil. zitra bych ti asi mohl poslat postup z elsy

Napsal: 02 pro 2018, 12:40
od misokgb
Neni to hrozne, chce to plac kam si budes davat diely aby si vedel, kde co ako bolo... Ja som cakal horsi pristup, najviac ma zdrzali sroby/matice, ktore su z motorovej cast, nikto by ich tam necakal - aspon na SAG 1 - 1999 :D (LOL)

Napsal: 02 pro 2018, 12:45
od golfgti16v
delal jsem to nekolikrat neni to tak hrozne jen je tam hromadu sroubu a horni cast je zvlast spodek je samostatne

Napsal: 02 pro 2018, 14:38
od Jaroušek
auto jsem ted koupil :) , nejdřív do něj musím nasypat prachy a potom až prodat :) , jinak vyčetl jsem, že v motorovém prostoru se dělá jen u modelu I, jinak již jsem psychicky připravený na výměnu, počkám na Viciho návod......Díky všem

Napsal: 02 pro 2018, 20:09
od adrian_B
v motorovom priestore budeš aj pri lifte, sú tam tiež šróby ktoré budeš musieť povoliť

a vôbec to nie je taká katastrofa, pol dňa roboty ;)
prvý krát možno čosi viac

Napsal: 14 led 2019, 17:44
od Jaroušek
čest, tak jsem se do toho pustil, a tak trochu jsem skončil na tom radiátoru....hadice z motorového prostoru jsem sundal ale ten spodní šroubek u radiátoru ne a ne..….vy povolujete někde i to samotné velké topení jako celek? díky

Napsal: 14 led 2019, 19:03
od Thopr
to je hrozně jednoduché, tam dole to povolíš, nad tím doleva, pak doprava, 8 x zatřepat a je to venku... Když to nepůjde, tak zrobit molotov koktejl a trefit se přímo na auto... Pak popcorn a koukat jak hořííííí (LOL) (rofl) (LOL) (rofl)

Napsal: 06 úno 2019, 18:59
od Jaroušek
Tak radiátor vyměněný ale topí velmi slabě. Zakoupil jsem hella a až při výměně bylo jasné, že délka a šířka jsou stejné ale síla starého byla 4,2 cm zatimco ta hella je silná cca 3 cm. No z ofuku mi jde tak 25 st, na diag vidím jakýsi přední výfuk a ten je dost mizerný, motor má 80 st a přední výfuk má cca 35 st, když sledují zadní výfuk tak ten má třeba 50-60 st...... jaké radiatory do toho cpete? A kdy má běžet to přídavné čerpadlo vody? Díky a dále mě zaráží že: mám předek i zadek na HI a klapka přední je na 0 % ale zadní klapka je na 99%.... to je chaos kuwaObrázekObrázekObrázek

Napsal: 06 úno 2019, 21:56
od martinsidlo
Asi si sestavil něco špatně. U OI je to jednoduché a taky tam uděláš školáckou chybu ( špatně daný ofuk,přepážka,klapka ).

Napsal: 06 úno 2019, 22:56
od adrian_B
Mal som na SAG tiež skúsenosť že druhovyroba stála za houby. Za prvé tam ani nepasovala a za druhé to vyzeralo ako decko od ku..y. iné rozmery jadra.

Nakoniec sa zohnal použitý originál a všetko ok :roll:

Napsal: 07 úno 2019, 14:19
od Jaroušek
Nejsem si vědom chyby, radiator jsem vytáhnul, dal nový a bylo to, na žádnou klapku jsem nesahal, jen jak jsem uvedl, má slabší tělo o 1 cm......zmetek jeden. Ano, tak už jsem kdesi četl, že druhovyroba stojí za prd, ale přece je to kus radiátoru i tak, tak nevím nevím.......co ty klapky v těch procentech? Proč je přední a zadní obráceně?a co to elektrické čerpadlo? Má běžet když je zadek vypnutý? Díky.....jinak včera jsem byl instalaterObrázek

Napsal: 07 úno 2019, 16:57
od Vici
ty trubky pod tím mirelonem shnijou čéče..

Napsal: 07 úno 2019, 17:22
od Jarda_6
Ten Tubex není do venkovního prostředí....
Ale vypadá to moc pěkně.