

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
trysky jsou v rodině 8 let, ale co bylo dřív nevím, čili nebudou zřejmě v ideální kondici, měl jsem je na předešlém passat 3C BMP a též jsem skončil na 193 ps, turba mám vždy na cca 220, ale tady ještě si myslím bude problém úzké vedení tlak. Vzduchu, malý cooler, možná malý výfuk. Ale podotýkám, že v zrcátku nevidím ani náznak kouře, až mě to děsí.......Pája 19 píše:Pěkný, co je limitem?
no, už jsem chtěl jen jezdit ale už zase čučím na coolery, kdybych chtěl origo z 96 či 110 kw musím sehnat celou stěnu jak u G IV?adrian_B píše:počkaj až bude leto![]()
s tým malým intercoolerom som mal teploty cez 80°
tak tak, nedržím plný hodinu, myslím na to...…….no cooler budu opravdu řešit, nějak mi to nedošlo...…….Source píše:Koľko tlačíš ? Na 185ps to tipujem tak nejak na 1,4-5 baru ? To bude podľa mňe cez leto ak by si to chcel hnať na hranu celkom dosť, ale myslím si že tdifun vie čo robí a nenapratal by tam kone ak by to neuchladilo alebo v lete robilo zlobu
dá sa to dať aj do origo steny ale je tam kopec problemovJaroušek píše:no, už jsem chtěl jen jezdit ale už zase čučím na coolery, kdybych chtěl origo z 96 či 110 kw musím sehnat celou stěnu jak u G IV?adrian_B píše:počkaj až bude leto![]()
s tým malým intercoolerom som mal teploty cez 80°