Golf VII - motor CJZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf VII - motor CJZ
Známý dostal teď nabídku koupit Golfa VII, 1,2TSI, motor CJZ, rok 2013. Je to ještě ten průserový, nebo už inovovaný? Teď má najeto 39000, poctivých. Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Super, díky! Tenhle pán najede málo, tak olej bude spíš vždy do 10 tis. km. 
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Jezdit dokud je to mladý, s nájezdem to bude s opravama problematický ...
Vačkové hřídele se nesmí demontovat jednotlivě.
V případě opravy je třeba vyměnit kompletní skříň vačkových hřídelů.
U EA211 jsou vačkové hřídele součástí vrchní skříně, platí jak pro 1.2 (CJZA, CJZB), tak 1.4 (CHPA, CWPA) ...
pro 1.2
04E103469Q do 13.5.2013
od 13.5.2013 04E103469AJ, nahrazeno 04E103469BH, nahrazeno 04E103469BP ...
https://www.instagram.com/p/BvONFjqlujE/

Vačkové hřídele se nesmí demontovat jednotlivě.
V případě opravy je třeba vyměnit kompletní skříň vačkových hřídelů.
U EA211 jsou vačkové hřídele součástí vrchní skříně, platí jak pro 1.2 (CJZA, CJZB), tak 1.4 (CHPA, CWPA) ...
pro 1.2
04E103469Q do 13.5.2013
od 13.5.2013 04E103469AJ, nahrazeno 04E103469BH, nahrazeno 04E103469BP ...
https://www.instagram.com/p/BvONFjqlujE/

Paráda, už vidím lidi, jak si nechají opravovat tyto motory. Už teď je to drahé.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Měli by spíš poučit lidi, co je a co není určené do města..Reklama je láká hlavně spotřebou a popisuje kosmické vlastnosti , ale nikdo jim v showroomu neřekne, když vidí babičku s dědečkem nebo obtloustlého líného čehůna, která študuje hlavně kolik to žere, aby se zeptali, jak budou auto používat a poučit je, že to není na cestu z horní-dolní na hřbitov a zpátky..A opravit půjde všechno, šikulové to zvládnou, vždyť v podstatě firmy zakazují brousit i hlavy, ale na to se prdí a jak to jezdí... 
nepropadat panice...
Horší je pokud je to opravdu nerozebíratelné a musíš koupit komplet hlavu i s vackama,to je pak pruuuuuuser
Předpokládam že ceny budou přímo zdrcující
Asi rok zpátky jsme dělali Volvo s Motorem D5,potkan,hrnky na hydra rozlamane,neopravitelné
Nová hlava skoro 70tis.va to holá...
Auto hodnotu placnu 200
To jsou pak dilemata jestli to dát nebo ne
Předpokládam že ceny budou přímo zdrcující
Asi rok zpátky jsme dělali Volvo s Motorem D5,potkan,hrnky na hydra rozlamane,neopravitelné
Nová hlava skoro 70tis.va to holá...
Auto hodnotu placnu 200
To jsou pak dilemata jestli to dát nebo ne
