Stránka 1 z 3

Golf VII - motor CJZ

Napsal: 18 bře 2019, 09:28
od HonzaXM
Známý dostal teď nabídku koupit Golfa VII, 1,2TSI, motor CJZ, rok 2013. Je to ještě ten průserový, nebo už inovovaný? Teď má najeto 39000, poctivých. Díky

Napsal: 18 bře 2019, 09:43
od roman1648
CJZA/B je už s rozvodovým řemenem, ne řetězem
Švára to má v Octavii už má skoro 120tis.km a neví o tom...jen olej a filtry po 20tis. , 2x svíčky,přední brzdy..

Napsal: 18 bře 2019, 09:48
od HonzaXM
Super, díky! Tenhle pán najede málo, tak olej bude spíš vždy do 10 tis. km. :)

Napsal: 18 bře 2019, 13:10
od Huml
no hlavně ať to nepodtáčí ;)

Napsal: 18 bře 2019, 13:58
od roman1648
Jj, to je základ, to mu řekni, tady neplatí jezdím pomalu,taky to nehuntuju (noteeth) pěkně tomu občas vymést pavučiny... ;)

Napsal: 18 bře 2019, 14:30
od A6TDI
(rofl) to jezdi i jinak nez pod plnym :?

Napsal: 20 bře 2019, 11:39
od Rayx
Jezdit dokud je to mladý, s nájezdem to bude s opravama problematický ...

Vačkové hřídele se nesmí demontovat jednotlivě.
V případě opravy je třeba vyměnit kompletní skříň vačkových hřídelů.


U EA211 jsou vačkové hřídele součástí vrchní skříně, platí jak pro 1.2 (CJZA, CJZB), tak 1.4 (CHPA, CWPA) ...

pro 1.2
04E103469Q do 13.5.2013
od 13.5.2013 04E103469AJ, nahrazeno 04E103469BH, nahrazeno 04E103469BP ...

https://www.instagram.com/p/BvONFjqlujE/

Obrázek

Napsal: 20 bře 2019, 13:54
od HonzaXM
Paráda, už vidím lidi, jak si nechají opravovat tyto motory. Už teď je to drahé.

Napsal: 20 bře 2019, 14:07
od roman1648
Hele to psali i u klasiky AUA,AUB a jak se to opravuje...

Napsal: 20 bře 2019, 15:41
od fekálek
Taky bych to tak viděl, ono se toho nesmí :)

Napsal: 20 bře 2019, 17:01
od jericho-3
Měli by spíš poučit lidi, co je a co není určené do města..Reklama je láká hlavně spotřebou a popisuje kosmické vlastnosti , ale nikdo jim v showroomu neřekne, když vidí babičku s dědečkem nebo obtloustlého líného čehůna, která študuje hlavně kolik to žere, aby se zeptali, jak budou auto používat a poučit je, že to není na cestu z horní-dolní na hřbitov a zpátky..A opravit půjde všechno, šikulové to zvládnou, vždyť v podstatě firmy zakazují brousit i hlavy, ale na to se prdí a jak to jezdí... :)

Napsal: 20 bře 2019, 21:31
od Huml
no na naftách EA288 je to taky tak a nemyslím, že u jiných automobilek to bude o moc jinak

Napsal: 21 bře 2019, 09:09
od Rayx
Ano, EA288 jsou prvními průkopníky tohoto modulárního systému u dieslu

Obrázek

Napsal: 21 bře 2019, 13:11
od fekálek
Peknej popis, díky, od tebe se člověk vždycky dozví něco zajímavého :)

Napsal: 21 bře 2019, 13:26
od roman1648
Horší je pokud je to opravdu nerozebíratelné a musíš koupit komplet hlavu i s vackama,to je pak pruuuuuuser
Předpokládam že ceny budou přímo zdrcující
Asi rok zpátky jsme dělali Volvo s Motorem D5,potkan,hrnky na hydra rozlamane,neopravitelné
Nová hlava skoro 70tis.va to holá...
Auto hodnotu placnu 200
To jsou pak dilemata jestli to dát nebo ne