passat b6 2.0tdi skocily rozvody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

passat b6 2.0tdi skocily rozvody

Příspěvek od oregan »

Ahoj delal jsem na passatu B6 2.0tdi 103kw rozvody pred 4 mesici.vcera mi zakaznik volal ze mu vylitla kladka napinaci - pritom nechapu ja vzdy pri rozvodech vse 5x pretahuju momentakek a delam celou praci casovani poradne,nic neurychluju.

bude neco ohleho a nebo hodit na znacky a bude vse ok?Nechapu jak se to mohlo stat.Pry se mu to stalu na kruhaci,pry to nebylo ve vysokych otackach.c
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5767
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Budes to muset kuknut co sa tam stalo ci sa treba nepridrelo lozisko v nejakej kladke atd. Chyba to tvoja nemusela byt. Kazdopatne to bude zrazene.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Štefty měníš nebo necháváš původní?
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud to byl motor BKP je nutno převrtat šteft na M10, jinak to spadne jako tobě.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nebyl tady šteft napínací kladky M8x1 do hlavy motoru...?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od oregan »

Tomas.cz píše:Nebyl tady šteft napínací kladky M8x1 do hlavy motoru...?
steft byl original,nemel jsem jiny v rozvodove sade.byla to maticka na 15ku klicek na napinaci kladce.Jinak vsechny kladky vymeneny.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A byl to jaký motor, PD-8v, PD-16v nebo už CR?
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Teď jsem viděl něco podobnýho. Vytržený šteft s tím jemným závitem. Povolilo to až při provozu, naštěstí se to nepotkalo.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tiež viem o prípade na 2.0tdi 16v kde po rozvodoch to chciplo po 20km... Vytrhlo stift z hlavy na napinaciu kladku. Všetko ťahané na moment. Stift 8mm... Spravil sa 10mm závit do hlavy, iný stift a jazdi to dodnes.

Nestretlo sa to, len to zdochlo :)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2087
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Vždycky to preventivně převrtávám na M10. Je na to i tpi ze škodovky
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 12 zář 2016, 05:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od oregan »

tohle pry taky zdechlo,ale problem byl ze to zkousel nekolikrat startovatje to 16v
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33876
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sharik4x4 píše:Pokud to byl motor BKP je nutno převrtat šteft na M10, jinak to spadne jako tobě.
když beru sadu z kell ina je tam šteft M8 a nic nepíšou že by se mělo něco převrtat,
já měl ted sdi rozvody vypadalo to jako by se povolilo kolo vačky a rozvody skočily, po rozvodech cca 1000 km, ve skutečnosti praskla vačka mezi prvním a druhým válcem
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2087
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Zkuste nasadit nový rozvody, v 90% případů to v pohodě vrčí. Že se ten šteft musí převrtat se ví dávno, já to takhle dělám tak 5 let možná i déle. Jediný kdy jsem ochotný nechat M8 je když tam byly první rozvody z výroby, pak si to dotáhnu na moment. Jakmile už byly rozvody dělaný, tak nikdy nevíš jaký prase to dorvalo.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20385
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jestli to ještě zkoušel startovat tak to bude potkaný...
Upřímnou soustrast :(
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

u 16V to může vypadat jako, že se nepotká, ale je to diesel jako každej jinej, jediná výhoda je těch tenkých vahadel, který se můžou ohnout, vždy samozřejmě záleží jak to celý proběhne, to povolení toho rozvoďáku, ale není od věci shodit víko a omrknout jak to tam vypadá
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“