Stránka 1 z 1
kontrola, vypodložení regulace, dovyvážení
Napsal: 13 kvě 2019, 09:58
od zero1724
Ahoj všem, mohl by mi prosím někdo kovaný v turbo oboru zkontrolovat, dovyvážit a zejména vypodložit GT1749VA titanovými podložkami? Mohu se přiblížit do Prahy a okolí, popřípadě a nejlépe Jih Čech, Děkuji. Tomáš
Napsal: 13 kvě 2019, 10:11
od Vici
radši bych do toho nerýpal

pokud funguje
Napsal: 13 kvě 2019, 10:14
od zero1724
nefunguje, musím rýpat

Napsal: 17 kvě 2019, 09:13
od zero1724
Nikdo mi nepomůže? :/
Napsal: 20 kvě 2019, 21:54
od TDI tech
No v prvom rade by som trochu pribrzdil. Co sa stalo, ze sa menilo turbo? Druhe turbo je nove, alebo repas? To nie len tak vypodkladat lopatkovy kos, bo je to teraz v mode. Hlavne treba zistit, ze co stym je. Na zaklade coho usudzujes ze je problem prave v turbe?
Napsal: 21 kvě 2019, 08:15
od zero1724
turbu nestíhá regulace, turbo kupované nové ve škodovce, žádný repas... když turbo protáhnu v celém spektru otáček, pak začne regulovat jak má, jak s tím jezdím chvíli na spotřebu háže špičku až 1.7 než pomalu doreguluje... software na to dělal Mirulu, je to fabia 1,9 tdi 74kw, ATD, velké sání ASZ, turbo GT1749VA, vstřiky serie...
Napsal: 21 kvě 2019, 08:25
od Source
Máš originál nové turbo a chceš doňho rýpať ? to je cesta do hrobu podľa mňa, ak ti pri 2000 otáčkach prefúkne na 1,7 to nie je nič hrozné, pri 2000 otáčkach prefuk to turbo zvládne bezproblémov, otázne je ako sa turbo správa po zregulovaní, či si drží požadovaný tlak alebo stúpa/klesá a podobne.
Btw: pretiahnuť to auto poriadne tiež nie je zlé aj každý krát keď niekam ideš

Napsal: 21 kvě 2019, 09:08
od zero1724
No ono je kupované nové, ale má 100Tkm s touto úpravou, je to nepříjemný, když musíš při předjíždění jet na půl plynu, abys tam držel 1,5 bar... Jinak ti to hazí špičku furt, není to závislé na otáčkách, když chvíli držím plyn tak, aby turbo bylo na požadavku, regulace to potom drží na 1,4 bar. Je nepříjemné s tím takhle jezdit, plnej plyn jen tak jsem nedal ani nepamatuju, jen až se vzpamatuje regulace...
Napsal: 21 kvě 2019, 09:58
od favo
Po 100 000 km bych problém asi hledal jinde než v turbu jako takovém.
Pokud si teda těch 100 000 km motor jen nepodtáčel a nezasíral jej sazema, na krátký vzdálenosti.
Napsal: 21 kvě 2019, 11:27
od zero1724
Problém je v tom, že turbo to dělá od počátku... Když turbo nereguluje, kde mám teda hledat problém?
Napsal: 21 kvě 2019, 11:47
od adrian_B
Nahraj originál SW a vyskúšaj ako sa to chová v sérii
Napsal: 21 kvě 2019, 12:32
od favo
A na 100% bylo turbo nové ?
Škodovka ti nabídne i repasované díly.
Tak problém s regulací může být i kdekoli v podtlakové části.
Hadice, ventily, vývěva....
Napsal: 21 kvě 2019, 13:42
od zero1724
hadice v pořádku, N75 nový, upřímně je to asi jedno, auto pujde do série, tím probém vyřeším

Napsal: 21 kvě 2019, 18:33
od venca.6
Mě to něco podobného dělalo po repasu, pomohlo přitáhnout červíka.