81 ASV - 1749VB 1,55b, 11hlava v čerpadle BOSCH (M.Votava), 0.240 DSSR(M. Votava), podavačka PD, jednohmota HDS, sání z boxu ARL, místo boxu filtr Ramair, váha 81asv, FMIC 550x140x65, výfuk série .. (snad jsem na nic nezapomněl). Soft dělal Libor Valenta, za což mu tímto děkuji, požadavek byl bez kouře, což je hezky vidět na videu. Očekávané hodnoty byly něco kolem 170-190ps, nechtěl jsem aby to hulilo, aby nebyl problém na emisích, je to na denní ježdění..Otázkou ale je proč se naměřilo na brzdě jen 155ps ? Což je v podstatě seriový výkon ARL, což mě štve, jelikož na tuto kombinaci bych se dostal s tryskama a chipem za 10 000 a s tímto výkonem nevyužívám potenciál všech součástí co jsem tam dal, na druhou stranu v provozu se to chová hezky pružně, viz. pěkný graf. Sám úpravce naznal, že možná je to až moc přiškrcené - bude se přidávat..Takže kde jsou ty zbývající koně ? Je možné že ten co to měřil to prošlápnul málo (někteří vnucují potom vlastní soft) a nebo je někde něco špatně ? Může to takhle výrazně o 25ps brzdit KAT ? Mám ho oddělat ? Nastává další otázka.. Co je lepší ? Nechat rotačkový kat a vymlátit ho a vevařit do něj trubku, nebo ho vyříznout a místo něj dat trubku se sponama a na technickou přehazovat ? A nebo sehnat první díl výfuku z ARL ,soudkový KAT větší a dát ho tam ? Nechci aby mi to dělalo Pou a smrdělo jak stará avie a hulilo, je to daily a nechci se jebat s nějakým přehazováním na technickou..

https://www.youtube.com/watch?v=zpQO9KRe2ow

