Stránka 1 z 1

Nízký výkon - ucpaný KAT ? 1.9TDI ASV upravená

Napsal: 16 kvě 2019, 17:57
od kovycek007
Za každé rady budu rád a předem děkuji.

81 ASV - 1749VB 1,55b, 11hlava v čerpadle BOSCH (M.Votava), 0.240 DSSR(M. Votava), podavačka PD, jednohmota HDS, sání z boxu ARL, místo boxu filtr Ramair, váha 81asv, FMIC 550x140x65, výfuk série .. (snad jsem na nic nezapomněl). Soft dělal Libor Valenta, za což mu tímto děkuji, požadavek byl bez kouře, což je hezky vidět na videu. Očekávané hodnoty byly něco kolem 170-190ps, nechtěl jsem aby to hulilo, aby nebyl problém na emisích, je to na denní ježdění..Otázkou ale je proč se naměřilo na brzdě jen 155ps ? Což je v podstatě seriový výkon ARL, což mě štve, jelikož na tuto kombinaci bych se dostal s tryskama a chipem za 10 000 a s tímto výkonem nevyužívám potenciál všech součástí co jsem tam dal, na druhou stranu v provozu se to chová hezky pružně, viz. pěkný graf. Sám úpravce naznal, že možná je to až moc přiškrcené - bude se přidávat..Takže kde jsou ty zbývající koně ? Je možné že ten co to měřil to prošlápnul málo (někteří vnucují potom vlastní soft) a nebo je někde něco špatně ? Může to takhle výrazně o 25ps brzdit KAT ? Mám ho oddělat ? Nastává další otázka.. Co je lepší ? Nechat rotačkový kat a vymlátit ho a vevařit do něj trubku, nebo ho vyříznout a místo něj dat trubku se sponama a na technickou přehazovat ? A nebo sehnat první díl výfuku z ARL ,soudkový KAT větší a dát ho tam ? Nechci aby mi to dělalo Pou a smrdělo jak stará avie a hulilo, je to daily a nechci se jebat s nějakým přehazováním na technickou.. :D ..Předem díky za rady.

https://www.youtube.com/watch?v=zpQO9KRe2ow


ObrázekObrázek

Napsal: 16 kvě 2019, 18:03
od Source
348NM je tiež dosť málo na takýto setup, veď jednoducho odpoj výfuk od turba a choď sa previesť a uvidíš či to pôjde lepšie

Btw, prečo ste merali len do 3800 otáčok ?

Napsal: 16 kvě 2019, 18:10
od kovycek007
Těžko říct proč to ve 3800 ukončil.

Napsal: 16 kvě 2019, 18:15
od standa123
Já měl na podobným setupu 197/430 takže tohle je opravdu málo.

Kat z arl nesezenes.... A nebo za velký peníze. Série výfuk musí stačit na +-200ps.... Někde něco špatně.

Napsal: 16 kvě 2019, 18:50
od Rolan
Jak to na tý brzdě chladí?
Na videu nevidím žádný ventilátor, nebo vzduchotechniku.

Napsal: 16 kvě 2019, 19:01
od kovycek007
Byl tam velký chladič před nárazníkem

Napsal: 16 kvě 2019, 21:07
od turbo kamna power
Máš log z toho měření na brzdě?

Napsal: 16 kvě 2019, 21:08
od Source
hej, log mi určite pomohol

Napsal: 17 kvě 2019, 08:03
od mecKo
348 Nm na tento setup nie je nic ocarujuce, no skor to pripisujem tomu spodku bez dymu. Urcite by sa to dalo nalozit viac - priamo umerne dymivosti. Vec ktorej v tomto pripade nerozumiem, PRECO je to merane len do 3800 ot? KONE su vysledna funkcia OTACOK, v tomto pripade nebude nikdy 180 PS pri 3800 ot. Treba merat do 4500 ot, potom sa uvidi kolko koni tam v skutocnosti je. Ak bude malo, treba pridat na vrchu naftu.

Napsal: 17 kvě 2019, 08:19
od zero1724
Sorry za off topic, ale musím pochválit ten motorovej prostor s tou protihlukovou výplni kapoty! (offtopic)

Napsal: 17 kvě 2019, 08:24
od Source
Ja by som zbehol na brzdu este niekomu inemu ako si bol a skusil to poriadne odmerať, nie len do 3800 otáčok, ale ako bolo spomenuté aspon do 4500, a uvidis ak tam bude stálo málo koni, mozno by som skusil pridat na nafte