EGR ventily

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

EGR ventily

Příspěvek od sky59 »

na velkom dieselovom aute co zacina dymit som nalogal nejake priebehy

co ma udivuje ze pri volnobehu 600ot existuju
dva stavy egr: 50% a 0% podla diag

tomu zodpoveda injektovane mnozstvo 9 alebo 21 mg/s z MAF

je to normalne? preco dva rozne volnobehy?
alebo toto je problem?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono taky záleží na teplotě chladící kapaliny, doby po kterou motor na volnoběh běží apod.
Vím o vozidle kde pokavaď není teplota chladící kapaliny cca 60st., tak je egr off ( tovární nastavení ).
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ne jenom to ale téměř každé auto s dpf má při delším stání na volnoběh egr vyplej.Jenže kolega se zde ptá jako malé děcko mám velké červené autíčko dělá ťů tů a neví někdo co by to mohlo bejt.Stačilo napsat co je to za auto jakej rok sistém řízení tak by mu mohl někdo kdo ten stroj dělá odpovědět a ne v 10 tématech v různejch sekcích psát dotaz.Omlouvám se ale musel jsem to napsat.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

geo píše:Ne jenom to ale téměř každé auto s dpf má při delším stání na volnoběh egr vyplej.Jenže kolega se zde ptá jako malé děcko mám velké červené autíčko dělá ťů tů a neví někdo co by to mohlo bejt.Stačilo napsat co je to za auto jakej rok sistém řízení tak by mu mohl někdo kdo ten stroj dělá odpovědět a ne v 10 tématech v různejch sekcích psát dotaz.Omlouvám se ale musel jsem to napsat.
diesel ako diesel, ocenujem ze sa mi snazite odpovedat, ked napisem presny typ tak do 5 minut to bude v kosi alebo niekde kde nikto nikdy nechodi citat...

v oboch pripadoch bolo auto vyhriate, prave dojdene z cesty, preto ma to zaskocilo, auto ma dpf tak mozno preto...

spustil som aj active test kedy sa testuje common rail na unik paliva, normalny tlak ma byt 32000 to aj je, pocas testu to robilo hu-hu-hu-hu-hu... a tlak bol kdesi 170000 ale prezilo to, kompenzacie na vstreky su mimo tolerancii +-3 jedn ma az 5, ale nevidim dovod aby to koli tomu zadymilo pri pridani

dokonca test umoznuje aj vypnutie jedneho vstreku z 8, vzdy iba jeden, v podstate nie je nejaky drasticky rozdiel medzi vstrekmi, aspon viem ze idu vsetky, /v navode je ak nie je rozdiel tak logicky vstrek nehra/

uz som urobil nejake logy na mieste, chystam sa urobit aj na ceste pri plnej zatazi

ak by sa nekton chcel mrknut tak tu je vcerajsi na mieste...

https://uloz.to/!HoJR6b8yhxEf/land-cr-1 ... -pm-c1-tse
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“