Stránka 1 z 1

Tuhé řízení po repasu Fabia 1???

Napsal: 27 črc 2019, 11:41
od Koubis Tdi
Ahoj, začal mi téct hřeben, tak jsem si objednal u jednoho pána repasovaný (KOYO) předevčírem se namontovalo, odvzdušnilo a teď mám problém, že když na místě chci točit rychle volantem tak přestane posilovat a je takové tuhé, ale když točím pomalu, tak jde ukázkově. Netušíte čím to může být? Před výměnou šlo krásně lehce. Může za to hřeben?

Děkuji :)

Napsal: 27 črc 2019, 11:58
od lumirb
A co kódování řízení v jednotce posilovače řízení, co tam máš za hodnotu?

Napsal: 27 črc 2019, 12:03
od Koubis Tdi
lumirb píše:A co kódování řízení v jednotce posilovače řízení, co tam máš za hodnotu?
Konkrétně kde?

Napsal: 27 črc 2019, 21:55
od lumirb
VCDS 44-posilovač řízení, 07-kódování :)

Napsal: 27 črc 2019, 22:38
od martinsidlo
FI má klasiku hydrauliku,né?

Napsal: 28 črc 2019, 06:40
od Tomas.cz
Anó, ale může se přes kódování/přizpůsobení čerpadla měnit intenzita posilování.

Napsal: 28 črc 2019, 13:33
od hubo44
Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.

Napsal: 28 črc 2019, 15:14
od fekálek
hubo44 píše:Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.
Taky bych hledal příčinu v tom senzoru, bylo správné řízení versus čidlo? Nevím jak to je, ale nekterý řízení mají jiný ten impulzní kroužek, jestli ti to spolu kamarádí.

Napsal: 28 črc 2019, 17:07
od Koubis Tdi
fekálek píše:
hubo44 píše:Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.
Taky bych hledal příčinu v tom senzoru, bylo správné řízení versus čidlo? Nevím jak to je, ale nekterý řízení mají jiný ten impulzní kroužek, jestli ti to spolu kamarádí.
Řízení (mechanická část je přeci stejná ne) tak jak může blbnout čidlo?

Napsal: 28 črc 2019, 18:13
od hubo44
Riadenia su už 4 druhy ktore použiva fabia.
(KOYO, TRW do 2007, TRW od 2007 a od 2010 riadenie bez otvoru na senzor uhlu)
U TRW bola bežna porucha s.u. natočenia. (mrkali svetla či tuhlo riadenie)

Napsal: 28 črc 2019, 18:31
od jofa
Fabia mala predsa uz elektronicky posilovac, resp.motor v nadrzke a podla rychlosti bolo tuhsie alebo lahsie... V tvojom pripade by som to videl na to cidlo, ako sa tu uz spominalo na niektorych tuhlo riadenie na inych zase zmurkali svetla

Napsal: 29 črc 2019, 20:29
od coupe
Nedávno jsem to taky řešil,nefungoval snímač na hřebenu a dělalo to stejné co tobě.

Napsal: 30 črc 2019, 18:09
od Ladas
Pokud se kombinují generace nemusí to makat...

Napsal: 31 črc 2019, 06:44
od slovacek.milos
Koubis Tdi píše: Konkrétně kde?
musíš mít vag a hledat v bloku měřených hodnot adresa 44, tam najdeš jestli de do motorku spráný proud 60A max zatížení, jestli má spráné otáčky cca 1440 a taky ten úhel natočení volantu jestli je spráný nebo vypadává, ukazuje kokotiny nebo vůbec ;)