Tuhé řízení po repasu Fabia 1???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Tuhé řízení po repasu Fabia 1???

Příspěvek od Koubis Tdi »

Ahoj, začal mi téct hřeben, tak jsem si objednal u jednoho pána repasovaný (KOYO) předevčírem se namontovalo, odvzdušnilo a teď mám problém, že když na místě chci točit rychle volantem tak přestane posilovat a je takové tuhé, ale když točím pomalu, tak jde ukázkově. Netušíte čím to může být? Před výměnou šlo krásně lehce. Může za to hřeben?

Děkuji :)
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

A co kódování řízení v jednotce posilovače řízení, co tam máš za hodnotu?
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

lumirb píše:A co kódování řízení v jednotce posilovače řízení, co tam máš za hodnotu?
Konkrétně kde?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
lumirb
Přispěvovatel
Příspěvky: 268
Registrován: 12 pro 2007, 11:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od lumirb »

VCDS 44-posilovač řízení, 07-kódování :)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

FI má klasiku hydrauliku,né?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Anó, ale může se přes kódování/přizpůsobení čerpadla měnit intenzita posilování.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

hubo44 píše:Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.
Taky bych hledal příčinu v tom senzoru, bylo správné řízení versus čidlo? Nevím jak to je, ale nekterý řízení mají jiný ten impulzní kroužek, jestli ti to spolu kamarádí.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

fekálek píše:
hubo44 píše:Pri rychlom potočeni ked tuhne tak blbne s.u. natočenia.
Taky bych hledal příčinu v tom senzoru, bylo správné řízení versus čidlo? Nevím jak to je, ale nekterý řízení mají jiný ten impulzní kroužek, jestli ti to spolu kamarádí.
Řízení (mechanická část je přeci stejná ne) tak jak může blbnout čidlo?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Riadenia su už 4 druhy ktore použiva fabia.
(KOYO, TRW do 2007, TRW od 2007 a od 2010 riadenie bez otvoru na senzor uhlu)
U TRW bola bežna porucha s.u. natočenia. (mrkali svetla či tuhlo riadenie)
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Fabia mala predsa uz elektronicky posilovac, resp.motor v nadrzke a podla rychlosti bolo tuhsie alebo lahsie... V tvojom pripade by som to videl na to cidlo, ako sa tu uz spominalo na niektorych tuhlo riadenie na inych zase zmurkali svetla
coupe
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 09 říj 2007, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od coupe »

Nedávno jsem to taky řešil,nefungoval snímač na hřebenu a dělalo to stejné co tobě.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Pokud se kombinují generace nemusí to makat...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33874
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Koubis Tdi píše: Konkrétně kde?
musíš mít vag a hledat v bloku měřených hodnot adresa 44, tam najdeš jestli de do motorku spráný proud 60A max zatížení, jestli má spráné otáčky cca 1440 a taky ten úhel natočení volantu jestli je spráný nebo vypadává, ukazuje kokotiny nebo vůbec ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“