Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu » spojky Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
spojky
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 9:02 am Citovat
ondra.p
Přispěvovatel
Založen: 6.9.2015
Příspěvky: 287




Frajer Smile https://www.youtube.com/channel/UCLFbTVnY1UsqChkPBs7zdWg
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 11:03 am Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19574




Tohle byl běžný postup práce mechána- živnostníka nebo kutila v dobách po roce 1989 /a za socíku běžné/ v ranných dobách kapitalismu, jen Rus je na tom lépe, má bateriový utahovák a škálu rukavic, aby ruce ochránil. My měli jen golu , vietnamské montérky a chuť do práce s nadšením, že děláme na sebe..Já dělal mnoho let bez zdviže, ležel jsem na hlíně, pak na betonu na pytli od brambor..A dokonce jsem takhle měnil i kliky motorů , kdy blok visel jen na silentbloku ..Protože byly i situace, že se muselo opravovat přímo na místě nebo nebyla možnost agregát vyndat ven..A samozřejmě rychlost byla rozhodující a člověk bral vše, co se naskytlo, protože složenky nečekaly , až se zadaří ...Dnes je to pro mnohé nepochopitelné, mnozí by už ani převodovku neunesli, rozmáčkli by si placku mobilu v kapse a mohli by se sesypat ze stresu..Rusové si také vždy uměli pomoci, co jim také zbývalo.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 11:54 am Citovat
JozefC
Přispěvovatel
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 742




Všetko sa dá, ak sa chce. Aj ja som takto pracoval 17 rokov. Od 14tich na stojkach v starej garáži, vonka, kde prišlo. Starý režim som nezažil za komáčov a ani nechcem, kde nebolo na výber. Ja som nemal peniaze inak fungovať a dovoliť si kúpiť, alebo opýtať od rodičov pomoc a zainvestovať na zdviž. Frajer je, to ano. Toto nie je práca, ale trápenie. Teraz zdviž mám a sem tam aj takto pracujem, ale postaviť sa už niekedy nevládzem. Kolená ko, bedrové klby ma seknu tak, že skoro spadnem a všetko z prechladení z takejto práce po ležiačky a to nemám ani 35. Najlepšie sa robilo v daždi pod dáždníkom, alebo tranzit v snehu pri -22 v zime, výmena spojky z diesla v blate,.... . Je mi na smiech z niektorých rovesníkov , alebo mladých, ako plačú, že si zašpinili rúčky v klimatizovanej dieni. Hned si spomeniem, ako mi prevodovka jebla na hlavu pod autom na špálikoch vonka, ach. To boli zážitky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 12:01 pm Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7306




Dá se všecko. Ale rozjebat půl auta na zemi už dnes není ideál.. bez zvedáku, vzduchu atd si nevyděláš.. stejně tak bez šikovnosti a znalosti věci, kde si co můžeš ulehčit..

jak píše JozefC - pod autama sem se taky na zemi naležel dost, mráz nemráz... a v 37 záda v prdeli a podobně, celkem trvalo, než jsem se nějak zbrchal.. ono se to pak sečte a je hotovo...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 12:18 pm Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15801
Bydliště: Vysočina




Je to přesně tak, když si vzpomenu na ty výměny spojek v nízké malé garáži, žes to celý proležel na betoně...dej mi pokoj, to už bych dneska fakt nezvládnul,ani ten elán na to by už nebyl a to že se tělo ozve, to je fakt, každý rok je znát...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 12:31 pm Citovat
Marek001
Aktivista
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 1394
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Ja som kedysi prehadzoval motor na Š120 pred panelákom, asi tak 20 rokov dozadu. A prišlo mi to vtedy úplne normálne Smile Ale čo si tak matne pamätám, za komančov ľudia po sídliskách bežne ležali pod autami, menili si oleje a pod.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 12:37 pm Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 15801
Bydliště: Vysočina




Není to tak dlouho měl borec v Brně na Vídeňské u krajnice taky 120ku a motor venku, to jsem jako zíral do čeho se to tam pustil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 1:17 pm Citovat
ondra.p
Přispěvovatel
Založen: 6.9.2015
Příspěvky: 287




By mě spíš zajímalo jak by ten jeho business fungoval tady v čechách kdyby ti přijel borec před barák a nebo na parkoviště vyměnit spojku. Borec na svých stránkách píše že firmu založil v roce 2010 a má za sebou 2500zákazníků. Jestli tímto stylem opravdu udělal 2500 spojek tak je to fakt machr
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 1:21 pm Citovat
Marek001
Aktivista
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 1394
Bydliště: Dubnica nad Váhom




No je to borec, ale týmto spôsobom skôr či neskôr skončí na ortopédii alebo na chirurgii
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 1:38 pm Citovat
Tomas.cz
Aktivista
Založen: 6.4.2006
Příspěvky: 13604
Bydliště: Praha




JozefC napsal:
Kolená ko, bedrové klby ma seknu tak, že skoro spadnem a všetko z prechladení z takejto práce po ležiačky a to nemám ani 35. Najlepšie sa robilo v daždi pod dáždníkom, alebo tranzit v snehu pri -22 v zime, výmena spojky z diesla v blate,.... . Je mi na smiech z niektorých rovesníkov , alebo mladých, ako plačú, že si zašpinili rúčky v klimatizovanej dieni. Hned si spomeniem, ako mi prevodovka jebla na hlavu pod autom na špálikoch vonka, ach. To boli zážitky


A nebo když vidím v televizi úředníka z ministerstva, jak má v kanceláři +30st. a nemůže plnohodnotně pracovat ( sedět na prdeli, koukat na PC a přehazovat papíry... ).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 4:01 pm Citovat
mirek999
Přispěvovatel
Založen: 22.8.2011
Příspěvky: 464
Bydliště: Kousek od Mělníka




Jojo, jednou za čas se to dá. Ale denně NE. Člověk se nemůže pořádně zapřít atd. Furt se zvedáš pro vercajk. Když dělám spojku, tak nasazuju převodovku, že se nahnu vrchem přes díru mezi nosníkem a motorem. Horší je, že ten člověk musí mít sílu, ale má lepší přehled při navedení na přírubu. Pakárna jsou i vejfuky v leže. Ne vždy to jde dobře nad zadní nápravou, když je auto méně zvedle.

_________________
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 4:44 pm Citovat
fekálek
Aktivista
Založen: 28.2.2016
Příspěvky: 1850




Jak tak koukám, tak jsem všichni začínali v mrazech na betoně, to si pak zvedáček a teplou dílnu vyloženě užívám, kolikrát si na to občas vzpomenu Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 6:25 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19574




ondra.p napsal:
By mě spíš zajímalo jak by ten jeho business fungoval tady v čechách kdyby ti přijel borec před barák a nebo na parkoviště vyměnit spojku. Borec na svých stránkách píše že firmu založil v roce 2010 a má za sebou 2500zákazníků. Jestli tímto stylem opravdu udělal 2500 spojek tak je to fakt machr

Velmi ??astn? Máš pravdu, musela to být někdy konspirace, auto si odvezl s klouzající spojkou, a přivezl opravenou.. A majitel byl spokojen, možná pokud by viděl ten přístup, tak by zaváhal, ale cena byla vždy příznivá...Byl jsi na to sám a náklady byly často minimální...2-3 spojky a měl jsi většinou na většinu nájmu.. na zdraví jsi kašlal, v mládí máš zdraví na háku, bylo ho dost. Až postupně jsi platil cenu , kterou jsi už nezůčtoval... P?ekvapen?

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 30, 2019 4:33 am Citovat
NOVON
Aktivista
Založen: 9.9.2009
Příspěvky: 1651
Bydliště: Kopr




Vici napsal:
Dá se všecko. Ale rozjebat půl auta na zemi už dnes není ideál.. bez zvedáku, vzduchu atd si nevyděláš.. stejně tak bez šikovnosti a znalosti věci, kde si co můžeš ulehčit..

jak píše JozefC - pod autama sem se taky na zemi naležel dost, mráz nemráz... a v 37 záda v prdeli a podobně, celkem trvalo, než jsem se nějak zbrchal.. ono se to pak sečte a je hotovo...

Jj,20 let na huti přehazuješ železo,denně v rukach přes 20 tun,jeste prescasy atd.No a ve 40 jsem rád,ze se nažeru,v noci nespiš od bolesti,bo ramena,lokty,zápěstí v prdeli..

_________________
O1 Combi 00',1.9 TDI 66/84 kW-200/270 Nm AGR,EGR off
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kW,LPG
O1 Liftback 02' 1.9 TDI 66 kW ALH, série..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 30, 2019 1:03 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 19574




Samozřejmě, zdraví je vždy přednější a díky za vymoženosti..Jen se člověk pousměje, když dělá třeba s "nějakým mlaďasem",/samozřejmě na zdviži/ když přestane telefonovat, tak slyším, ty jo to je ale zasrané..Pak zase, to je ale masakr , jak je to utažené..to to mám dělat rukou? A nakonec , a tohle všechno se má vyndat a povolit? Proto je také dnes práce tak drahá a třeba auto, jinak v bezvadném stavu se vyhodí, protože udělat dnes spojku je pro mnohé "ekonomický nesmysl"..A auto se nekupuje podle toho, jak případná oprava toho kterého typu je nákladná, ale jaké vyfikundace auto obsahuje..Přitom stačí tak málo, používat hlavu, ale samozřejmě musí v ní něco být.. Smile Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spojky
 Obsah fóra Dieselpower forum » Diskuze - MIMO mísu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 3  
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.