Stránka 1 z 2

Nesepne el. příhřev kapaliny

Napsal: 11 lis 2019, 07:52
od tommy215
Zdravím, z ničeho nic mi přestal jít příhřev, podle diagnostiky nemám splněnou podmínku teploty nasávaného vzduchu, ta přitom splněna je, při testu akčních členů jsou slyšet obě relé jak malý, tak velký topný výkon.. nenapadá někoho kde je zakopaný pes ? díky moc

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 11 lis 2019, 12:22
od slovacek.milos
a na čem ti to nejde a koloběžce?

Napsal: 11 lis 2019, 16:45
od tommy215
Tak jsme v sekci VW diesel a příhřev žhavičkami je na 66/81 kW princip stejný snad.. ale pravda, nespecifikoval jsem.... A4 B5 81kw AFN. Když dám test akčních členů a sepnu reelatka tak jde do svíček 12v.
Prostě jednotka nedá impuls k sepnutí ale nevím za boha proč

Napsal: 11 lis 2019, 17:47
od slovacek.milos
tommy215 píše:nevím za boha proč
co třeba zatížení alternátoru :? fachčí vůbec tato hodnota v řj motoru?

Napsal: 11 lis 2019, 18:17
od Jarda_6
Skupina 16, poslední jednička: Teplota chladicí kapaliny větší než 70...80 °C nebo teplota nasávaného vzduchu větší než 5°C
Koukni do tabulky, máš to tam.....

Napsal: 11 lis 2019, 18:57
od tommy215
Zatížení běží, 34% po startu, když zapnu světla atd. tak vyleze na 56%

Napsal: 11 lis 2019, 18:59
od tommy215
Jarda_6 píše:Skupina 16, poslední jednička: Teplota chladicí kapaliny větší než 70...80 °C nebo teplota nasávaného vzduchu větší než 5°C
Koukni do tabulky, máš to tam.....
Četl jsi vůbec můj příspěvek celý ? Tu tabulku znám nazpaměť, proto jsem ji přiložil aby bylo vidět že jsem si podmínek vědom, ale nevím proč neplní když teplota sedí.

Jediné co mě napadlo je, že po minulé zimě jsem byl na přizpůsobení SW na 1749VA a Sprint 764, proběhlo to u člověka co má už něco za sebou né žádný nalévač, tak nevim jestli není problém tam, budu ho kontaktovat.

Napsal: 11 lis 2019, 19:26
od Jarda_6
Četl, ale asi podmínka splněna není, když to ŘJ píše...
Invektivy si odpusť, ty potřebuješ pomoc, já ne...

Napsal: 11 lis 2019, 19:47
od tommy215
Nemusíš se urážet, nemyslel jsem to špatně :) ale proto jsem vložil všechny fotky, s tím že jsem si vědom podmínek a toho že naopak jednotka ukazuje hodnoty které to splňují..

Napsal: 11 lis 2019, 21:11
od slovacek.milos
tommy215 píše:ale proto jsem vložil všechny fotky, s tím že jsem si vědom podmínek a toho že naopak jednotka ukazuje hodnoty které to splňují..
tak jak to teda je když nasaješ + 5 tak ohřívání nefachčí ?

Napsal: 12 lis 2019, 05:59
od tommy215
Každé ráno vyčtu hodnoty z jednotky a zkouším příhřev, je jedno jestli teplota nasávaného je -2 nebo +5, jednotka vůbec nedá impuls k sepnutí relé na žhavičky.

Napsal: 12 lis 2019, 07:37
od slovacek.milos
zkus toho borce co ti přispůsoboval SW pokud na nic nepřijdete tak si to pár lidí předělalo na vypínač,

zázraky se dějou furt, letos jsem si nechal vypnout immo u fábky a svítilo ABS,
v autě abs nikdy nebylo, ve všech řj pamět 0 a kotrolka svítila a svítila :roll:

Napsal: 12 lis 2019, 08:40
od Vici
tak ty budíky asi někdo rozrýpal :-)

Napsal: 12 lis 2019, 09:51
od ROMEK
slovacek.milos píše:zkus toho borce co ti přispůsoboval SW pokud na nic nepřijdete tak si to pár lidí předělalo na vypínač,

zázraky se dějou furt, letos jsem si nechal vypnout immo u fábky a svítilo ABS,
v autě abs nikdy nebylo, ve všech řj pamět 0 a kotrolka svítila a svítila :roll:
skus prekodovat getaway

Napsal: 12 lis 2019, 10:47
od slovacek.milos
Vici píše:tak ty budíky asi někdo rozrýpal :-)
nevím dělal to borec který jen čipuje, immo a km, dělá to určitě 30 let, sám nechápal
ROMEK píše:skus prekodovat getaway
to byla jedna z prvních fábka že by už měla vstupní bránu?