výměna motoru 66kW (ALH) za 96kW (ASZ)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
minikcars
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 říj 2007, 12:52
Odpovědi: 0

výměna motoru 66kW (ALH) za 96kW (ASZ)

Příspěvek od minikcars »

Prosím neporadil by mi někdo co vše je potřeba a na co dát pozor při výměně motoru ze 66kW (ALH) za 96kW (ASZ) Děkuji
DANO PANCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 bře 2006, 22:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov SR

Re: výměna motoru 66kW (ALH) za 96kW (ASZ)

Příspěvek od DANO PANCI »

No zamyslel by som sa nad touto prestavbou a myslím si že to zmysel nemá a potrebuješ na to väčšiu kôpku peňazí. Veď Ty chceš chceš meniť konštrukčne iný motor. Ty máš vstrekovacie čerpadlo a 96 na systém PD. Ale určite sa to dá ale potrebuješ:
- kompletný motor (ale naozaj komplet: turbo, hadice .....)
- riadiaca jednoka + káblovačka
- chladič nafty
- kadice k IC
- spojka
- prvý diel výfuku
- vzduchový filter + hadica sania + váha vzduch
- určite ešte kopec blbostí ........... (rofl)

Neviem čo povedia na STK, ale na Slovensku od nového roka začína preverovanie identity vozidiel ............ mysli. 81 Kw sa dá pekne upraviť a nemusíš vymeniť polovicu auta (hm)
A nezabudi na BRZDY
minikcars píše:Prosím neporadil by mi někdo co vše je potřeba a na co dát pozor při výměně motoru ze 66kW (ALH) za 96kW (ASZ) Děkuji
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A este budes potrebovat dopravne cerpadlo asi aj nadrz a k tej riadiecej jednotke aj kompletnu zilu a budiky a chip z kluca koly imobilizeru. Prevodovku, naboje, poloosy, brzdy. Dalej dielnu, kopec casu a nervov.
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Jede to dobře i bez podávacího čerpadla.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

TDIpower z chipfóra to teď bude dělat, tak ho kontaktuj. Jinak poloosy do těhlic pasujou, takže brzdy měnit nemusíš.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“