Vývoj podvozků pokročil mílovými kroky..

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Vývoj podvozků pokročil mílovými kroky..

Příspěvek od jericho-3 »

https://www.autoforum.cz/predstaveni/no ... u-octavia/

Možná by dnešní konstruktéři měli opajcovat Trabanta, který měl losí test na výbornou.. (LOL)
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Včera som videl naživo novú Octaviu a ten zadok je hnus teda .
BMW 330 ix
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Je to zajimavé, protože většina novinářů pěje chválu na jizdní vlastnosti nového Golfu.
Sice jsem četl že za zmíněné problémy možná můžou pneumatiky, ale pak nechápu proč to auto nepřezuli a neposlali jej do testu znovu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Pretože to asi tými pneu není :D
BMW 330 ix
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pretože to testujú na gumách na ktorých to víde z výroby, takže podľa mňa lepšie gumy a nemal by problém
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tak ono nez to auto ide na testy ako je vyššie absolvuje ďalších x testov počas vyroby a x testov keď už je vyrobené čiže určite boli na aute obuté aj iné gumy predtým.
BMW 330 ix
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Od gum v losim testu v rejdu lítá černý prach když ty gumy drží. U toho golfa to je jako na ledu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Když dělali losí test Trabanta a poté MB A, kdy Traboš si s hvězdou vytřel zadek,tak Trabant měl gumy 145-13 , ještě původní. Já jej testoval v serii zatáček , které byly jedna za druhou že jej aspoň nadzvednu nebo aspoň dostanu do krize.Samozřejmě rychlost byla malá, obdobná jako s Golfem...Bylo mi asi 22 let a neměl jsem šanci, jen se zvedalo vnitřní zadní kol a diagonální pneu ječely ... Kdo viděl origo gumičky, které Traboš mě obuté , ví o co jde..Samozřejmě Tráboš měl výhodu v tom, že měl napříč listová pera, což je základ stability , ale min. komfortu. Dnešní vozy jsou moc pohodlné a jezdí na obručích, které v podstatě nedávají smysl, jeto připitomnělá moda. Problém je v tom, že ty auta patrně netestují, a majitelé jsou většinou ploužáci, což je vidět v provozu neustále..Mnohá srovnání tehdy a dnes jsou poměrně úsměvná, stačí se historicky informovat, kolik měla např. Aerovka průměr při tehdejších závodech kolem republiky po prašných cestách, kde mnohdy ještě byly hřebíky z podkov tažných koní...Je to neuvěřitelné stejně jako průměry závodů formule z ranných časů těchto závodů. My jsme jen žabaři přes veškerou techniku.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě by výsledky takovýhoto testu měly vypovídající hodnotu jedině v případě, že by auta mezi sebou testovaný měly nazutý stejný pneumatiky, jinak je to o ničem vypovídající, rozdíl bude a značnej i mezi golfem s 1,0 tsi a 2,0 tdi, mezi standartním a adaptivním podvozkem, mezi různými rozměry kol a pneumatik, podle mě to naopak ukazuje, že to ten test zvládá, nepřevrátí se, neskončí ve smyku zadkem napřed, prostě se všechno dělá polovičatě, ale v dnešní době a co jsem koukal na ty testy škodovek a VW, je to hlavně celý o těch gumách, ne o podvozku, mě by spíš opravdu zajímal tento druh testu právě s různýma pneumatikama, různých výrobců, to už by pak sice nebyl losí test auta, ale test pneumatik nebo spíš, když se dělají testy pneumatik, na brzdný dráhy, zařadil bych tam právě i tento losí test, to by asi pak všichni čuměli co jsou některý gumy za šunty
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

v evropě je asi 5 testovacích drah pneumatik, každá v jiné nadmořské výšce a v jiném podnebném pásmu. Ale při vyhodnocení EU štítků se žádné korekce nedělají,ani není podle čeho.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To bude všechno kolem EKO - tvrdý pneu na autě z linky, aby byla spotřeba menší, otěr a tedy prašnost atd.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Když dělali losí test Trabanta a poté MB A, kdy Traboš si s hvězdou vytřel zadek,tak Trabant měl gumy 145-13 , ještě původní. Já jej testoval v serii zatáček , které byly jedna za druhou že jej aspoň nadzvednu nebo aspoň dostanu do krize.Samozřejmě rychlost byla malá, obdobná jako s Golfem...Bylo mi asi 22 let a neměl jsem šanci, jen se zvedalo vnitřní zadní kol a diagonální pneu ječely ... Kdo viděl origo gumičky, které Traboš mě obuté , ví o co jde..Samozřejmě Tráboš měl výhodu v tom, že měl napříč listová pera, což je základ stability , ale min. komfortu. Dnešní vozy jsou moc pohodlné a jezdí na obručích, které v podstatě nedávají smysl, jeto připitomnělá moda. Problém je v tom, že ty auta patrně netestují, a majitelé jsou většinou ploužáci, což je vidět v provozu neustále..Mnohá srovnání tehdy a dnes jsou poměrně úsměvná, stačí se historicky informovat, kolik měla např. Aerovka průměr při tehdejších závodech kolem republiky po prašných cestách, kde mnohdy ještě byly hřebíky z podkov tažných koní...Je to neuvěřitelné stejně jako průměry závodů formule z ranných časů těchto závodů. My jsme jen žabaři přes veškerou techniku.. :)
Ty myslíš, že každej potřebuje závodní dělo který napumpuješ do zatáčky a sedí jako to tvoje italský superauto? Moje OIII má vzadu vlečnou náprávu, takže logicky taky nesedí jako kdejakej víceprvek, ale je pohodlná a to je pro rodinný auto základ. To ale jelito nikdy nepochopí. ;)

Já jsem za vlečku vděčnej v OII byl pouze víceprvek a taky víceproblém. Mě vyhovuje tyč a dva silentloky a na losí test kakááám (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je samozřejmě v pořádku, není nad nápravu, kterou mají dodnes trakaře. Akorát si člověk říká, auto plné píčovin, velké kecy o tom, co je to za ůžas a přitom je auto technicky zastaralé. Bohužel vývoj a nová doba jde způsobem přijela pouť a vystřelit si růži z papíru starodávnou vzduchovkou stojí 200 Kč a lidé jsou spokojeni. Až v zrcátku při tom tvém brouzdání s pohledem na display spotřeby uvidíš staré Bravo s opelíchanou střechou a přední kapotou v plné ráži, tak se uhni, nepřekážej dospělákům , nebo přepni na SPORT a ukaž mi, jak se vodí klacek vzadu v zatáčkách... (LOL)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

VW a kvalita? (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:To je samozřejmě v pořádku, není nad nápravu, kterou mají dodnes trakaře. Akorát si člověk říká, auto plné píčovin, velké kecy o tom, co je to za ůžas a přitom je auto technicky zastaralé. Bohužel vývoj a nová doba jde způsobem přijela pouť a vystřelit si růži z papíru starodávnou vzduchovkou stojí 200 Kč a lidé jsou spokojeni. Až v zrcátku při tom tvém brouzdání s pohledem na display spotřeby uvidíš staré Bravo s opelíchanou střechou a přední kapotou v plné ráži, tak se uhni, nepřekážej dospělákům , nebo přepni na SPORT a ukaž mi, jak se vodí klacek vzadu v zatáčkách... (LOL)
Ty jsi opravdu blázen, na ten tvuj křáp nebudu řadit ani pětku ty moulo ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“