BKD nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BKD nestartuje
CHLAPI ŘEŠIM PROBLEM OKTAVKA 2.0 TDI BKD PO RANU DLOUHO STARTUJE AŽ SE ROSVITÍ KONTROLKA MAZANÍ VYMĚNĚNO FILTR PALIVA KOMPLET TANDEM NOVY VSTŘIKY A POŘAD TEN SAMY PROBLEM ČERPADLO V NADRŽI TLAČÍ
Naposledy upravil(a) leguan dne 30 lis 2020, 16:23, celkem upraveno 1 x.
Tiguan 2 2.0 tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Odpovědi: 0
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9183
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Nazdárek pane. Prosím tě a když pak chytne tak začíná jako slibovat a pak zakouří a chytne??
Hele není to tak dlouho co jsem to řešil. Vstřiky jsem měl venku asi 4x naposled už jsem dal originál gumičky. Snímače jsem vyměnil, klapku,čerpadlo v nádrži, kontroloval jsem všechno možný včetně objevu zeleniny různě v elektrice všechno vyčistil no zlepšilo se to tak ze majitel je “spokojen” jelikož už to netočí tejden ale jen dva dny
:-D:-D no ale jsem si jistej že 2 vstřiky který jsem nechával jsou horší ( jeden se někdy nevejde do tolerancí) to ale pan už nechtěl měnit jelikož ty vstřiky stojí granát a dva byli poškozeny mechanicky tak musel měnit. V hlavě už někdo předemnou valil asi 80 smirkem takže já to všechno zalapoval opravil sedla složil no myslím ze teď už to dělají jen ty dva vstriky ale už nebyla možná další investice.
Pokud ti hlava drží tlak na naftě ( měřil jsem manometrem a natlacil ji tam kompresorem) tak bych to viděl na vstriky.
Jinak mimo téma už jsem ti parkrat volal a ty furt makáš

Hele není to tak dlouho co jsem to řešil. Vstřiky jsem měl venku asi 4x naposled už jsem dal originál gumičky. Snímače jsem vyměnil, klapku,čerpadlo v nádrži, kontroloval jsem všechno možný včetně objevu zeleniny různě v elektrice všechno vyčistil no zlepšilo se to tak ze majitel je “spokojen” jelikož už to netočí tejden ale jen dva dny

Pokud ti hlava drží tlak na naftě ( měřil jsem manometrem a natlacil ji tam kompresorem) tak bych to viděl na vstriky.
Jinak mimo téma už jsem ti parkrat volal a ty furt makáš


přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
tak vstřiky znova venku novy gumky i šrouby jemně sem začistil sedla frezkou a pořad stejny rano dlouho točí po startu hodnoty vstřiku ok je zvlaštni že v uloženi vstřiku to je jen jemně vymačkany na jednom mistě v miště gumiček to třeba u 1.9 to bylo mnohem vic kolikrat a auto chytalo na brnk a ještě zajimavost po nočnim stani auta na rovině otevřu palivovy filtr a je v něm nafta tak v jedne třetině
Tiguan 2 2.0 tdi
Hele hned na začátku jsi psal nový vstřiky - ty jsou přece už novýma gumkama osazený,tak co to bylo zač,nový nebo prostě jen jiný?? V těchto případech měnit starý za starý je na prd to se budeš motat v kruhu
Pokud nafta z filtu uteče,je tam pořád něco špatně,zkus normálně před ranním startem přes akční členy spustit čerpadlo v nádrži,jestli se něco změní,pokud ano,napoví to
Pokud nafta z filtu uteče,je tam pořád něco špatně,zkus normálně před ranním startem přes akční členy spustit čerpadlo v nádrži,jestli se něco změní,pokud ano,napoví to