Stránka 1 z 3

BKD nestartuje

Napsal: 03 lis 2020, 08:03
od leguan
CHLAPI ŘEŠIM PROBLEM OKTAVKA 2.0 TDI BKD PO RANU DLOUHO STARTUJE AŽ SE ROSVITÍ KONTROLKA MAZANÍ VYMĚNĚNO FILTR PALIVA KOMPLET TANDEM NOVY VSTŘIKY A POŘAD TEN SAMY PROBLEM ČERPADLO V NADRŽI TLAČÍ

Napsal: 03 lis 2020, 08:12
od roman1648
Dlouho startuje a chytne nebo ne ?
Rozvody sedí ? Změřit tlaky, bez toho se nehneš asi..

Napsal: 03 lis 2020, 09:08
od martas.belka
měl jsem to stejně špatný start gumičky nepomohly až výměna hlavy.

Napsal: 03 lis 2020, 09:47
od hansdob
Nazdárek pane. Prosím tě a když pak chytne tak začíná jako slibovat a pak zakouří a chytne??

Hele není to tak dlouho co jsem to řešil. Vstřiky jsem měl venku asi 4x naposled už jsem dal originál gumičky. Snímače jsem vyměnil, klapku,čerpadlo v nádrži, kontroloval jsem všechno možný včetně objevu zeleniny různě v elektrice všechno vyčistil no zlepšilo se to tak ze majitel je “spokojen” jelikož už to netočí tejden ale jen dva dny :-D:-D:-D no ale jsem si jistej že 2 vstřiky který jsem nechával jsou horší ( jeden se někdy nevejde do tolerancí) to ale pan už nechtěl měnit jelikož ty vstřiky stojí granát a dva byli poškozeny mechanicky tak musel měnit. V hlavě už někdo předemnou valil asi 80 smirkem takže já to všechno zalapoval opravil sedla složil no myslím ze teď už to dělají jen ty dva vstriky ale už nebyla možná další investice.

Pokud ti hlava drží tlak na naftě ( měřil jsem manometrem a natlacil ji tam kompresorem) tak bych to viděl na vstriky.

Jinak mimo téma už jsem ti parkrat volal a ty furt makáš ;-) ;-)

Napsal: 03 lis 2020, 11:03
od leguan
rozvody nevim jestli sedi začalo to z ničeho nic po dlouhem točeni 20 sekund to chytne trochu se zakouří a pak už ok ale neděla to každe rano třeba jednou za dva dny

Napsal: 03 lis 2020, 12:42
od roman1648
Hele radši to zkontroluj ty rozvody jednou se mi takto projevoval vyrvaný šteft co drží napínací kladku,chvíli normálně chvíli to blblo ta kladka tam lítala jak se jí chtělo,ještě že se to nepotkaklo ale to by dlouho netrvalo...

Napsal: 03 lis 2020, 13:38
od leguan
kouknu na rozvody co třeba čidlo vačky už se my stalo že nepsalo chybu ale davalo špatny hodnoty a točilo to taky strašně dlouho

Napsal: 03 lis 2020, 14:36
od Jarda S.
za mě podavačka, mě taky dávala když jsem zkoušel ale auto nechtělo startovat (wallbash)

Napsal: 04 lis 2020, 12:25
od leguan
tak pokud stoji auto čumakem z kopce tak start na brnk

Napsal: 04 lis 2020, 13:03
od Marek001
Ak chytá predkom z kopca tak na 90% gumičky

Napsal: 04 lis 2020, 13:49
od roman1648
Gumky jsou na chvíli počítej s hlavou..

Napsal: 17 lis 2020, 08:13
od leguan
tak vstřiky znova venku novy gumky i šrouby jemně sem začistil sedla frezkou a pořad stejny rano dlouho točí po startu hodnoty vstřiku ok je zvlaštni že v uloženi vstřiku to je jen jemně vymačkany na jednom mistě v miště gumiček to třeba u 1.9 to bylo mnohem vic kolikrat a auto chytalo na brnk a ještě zajimavost po nočnim stani auta na rovině otevřu palivovy filtr a je v něm nafta tak v jedne třetině

Napsal: 23 lis 2020, 10:32
od roman1648
Hele hned na začátku jsi psal nový vstřiky - ty jsou přece už novýma gumkama osazený,tak co to bylo zač,nový nebo prostě jen jiný?? V těchto případech měnit starý za starý je na prd to se budeš motat v kruhu
Pokud nafta z filtu uteče,je tam pořád něco špatně,zkus normálně před ranním startem přes akční členy spustit čerpadlo v nádrži,jestli se něco změní,pokud ano,napoví to

Napsal: 23 lis 2020, 15:01
od leguan
vstřiky byly po repasu nyni je na autě repasovana hlava a vše ok startuje na brnk

Napsal: 23 lis 2020, 18:42
od roman1648
No, jak jsem rikal (rofl)
Většinou když dám jen gumky tak je to za dva týdny zpátky, lidem to nevysvětlis no..