Stránka 1 z 3

Škoda Yeti 2016

Napsal: 23 pro 2020, 10:18
od dream7000
nestretol sa niekto s niečím podobným

Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260
Kódování: 01190012042611090000
Číslo dílny: WSC 28215 654 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod
VCID: AD1264FAFCD913EE11-80F8
2 závad nalezeno.

15733 - SRC katalyzátor NOx řady válců 1
P20EE 00 [096] - stupeň účinnosti příliš nízký
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

31183 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 00 [237] - mala ucinnost
Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 138466 km
Datum: 2057.14.31
Čas: 12:01:01

Otáčky motoru: 1335.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 77.6 %
Rychlost vozidla: 69 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 91 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 85 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.060 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Střední vstřikované množství: 23.11 mg/stroke
Dodatečné vstřikování 3: požadovaná hodnota množství: 2.99 mg/stroke
Turbodm.1: výstup turbíny: snímač teploty 1: řada 1: hr.hodnota: 565.1 °C
Vstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 448.6 °C
Výstup filtru částic: snímač teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 600.9 °C
Teplota po oxikátu bez spalování paliva: vypočtená: 543.6 °C


Readiness: 1 1 0 0 0

po čom ísť?

Napsal: 23 pro 2020, 12:50
od DIAGNOSTIK
Setkal,,,,zajed do škodováckého servisu. Může být vadný,,,, u některých se dělá aktualizace soft.

Napsal: 23 pro 2020, 13:40
od dream7000
dakujem za radu, a co by mohlo byt vadne samotny katalyzator, snimac NOX,alebo sw? aspon co im povedat

Napsal: 24 pro 2020, 08:09
od DIAGNOSTIK
Navštiv ofiko stránky škodovky a zadej tam svůj vin. Třeba Ti to napoví...

Napsal: 24 pro 2020, 09:22
od dream7000
to som urobil, a netyka sa uvedeného vozidla..... :?

Napsal: 25 pro 2020, 05:30
od hasič
to je rada nad zlato, zajed do autorizáku škoda.... (LOL)

Napsal: 25 pro 2020, 06:07
od DIAGNOSTIK
V garáži mu těžko nahraješ nový soft do řj. nebo do NOX senzoru...Já aspoň né...Je to to nejjednodušší a nejlevnější co může nejrychleji udělat. Laborovat a přemýšlet, může potom....

Napsal: 25 pro 2020, 08:23
od váha
Teplota nasavaneho vzduchu 85st?

Napsal: 25 pro 2020, 10:23
od dream7000
ta teplota sa mi zdá tiež dosť vysoká, otázka je kde je snímač, ktorý meria teplotu nasávaného vzduchu, uvidíme ten autorizák či niečo vyrieši, skúsim po novom roku a uvidíme, čítal som že tie NOx senzory sem tam odchádzajú a robia neplechu, možno preto sporadická chyba a kontrolka....tak uvidíme, v tomto prípade je výmena pokus omyl dosť drahá cca 700 EUR

Napsal: 25 pro 2020, 11:14
od anydraj
Zkus Odis-S motor, rizene funkce, procedura SCR
Nech je jakoby vypalit davkou mocky.
Nelekni se, predchazi tomu vypaleni FAP, pak NOx
asi 1.5 hodky to trva

Napsal: 25 pro 2020, 11:35
od dream7000
nemám ODIS k dispozicii, tak asi neskusim

Napsal: 25 pro 2020, 13:24
od octaviask
Vitajte v klube EURO6 :) Teraz sa oddelia odborníci od meničov dielov...

Bez toho aby sa poznal emisný systém v aute a jeho presná špecifikácia nie je možné určiť príčinu týchto 2 závad...

Prvá bude ak auto disponuje systémom SCR a redukčným agentom + NOx snímačom...tak asi nox sensor nevidí žiadané zníženie nox ppm...

alebo obe chyby znamenajú jednu...a tou je neefektivny oxikat ktorý je zaroven Nox storage, a jeho regeneracia nie je úspešná...

a ako by toho nebolo málo :) Môže to byť aj z dôvodu neúspešnej regenerácie sirovodika

Pretože EURO6 už dávno nie je len dáke DPF a nejaké adblue....auto má mnoho procesov čistenia, regenerácie emisného systému....

Napsal: 25 pro 2020, 13:38
od dream7000
s tym ale bohužial nenarobíme nič, po EURO6 príde 7, 8, 9 možno až neviem... chyby sa na aute objavia či je staré, alebo nové.....akurát je problém v tom že sa objavujú po skončení záruky.....no to je holt moderná spotrebná doba.....

Napsal: 25 pro 2020, 13:40
od octaviask
Nevidel b som problem v tom ze sa objavuju...nech pride aj euro 6.9....zatial sa na 7 neodvazia..a pridavaju bodky, pismenka..za 6tku..

Problem je v zakernosti jednotiek a vyvojarov kedy sa snazia znemoznit a skomplikovat opravu...pripadne ich lajdactvo pri programovani spatnej diagnostiky ECU...

Potom dostanete zavadu efektivity katu a nikde nepridete na to, čo tým básnik chcel povedat..teda pardon ano :D vymenit kat..

Napsal: 25 pro 2020, 13:43
od dream7000
to ano ked píše nizka účinnosť, tak asi už bude opotrebovaný to asi mnoho ludom napadne ako prvé....práve preto dávam dotaz či niekto neriešil, samozrejme to nemusí byť rovnaké na všetkých autách....ale ako sa vraví viac hláv viac kapusty :D