Golf 6 1.6TDi CAYC - chybový kód 7343- P0407

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Golf 6 1.6TDi CAYC - chybový kód 7343- P0407

Příspěvek od Čert »

VW Golf 6 1.6TDi CAYC přijel v nouzáku.
Dle mého VCDS chyb. kódy 7337 (P0401) EGR průtok příliš malý a 7343 (P0407) potenciometr EGR - signál příliš malý a P046C potenciometr EGR - rozsah.
Dle majitele EGR již měněn před 1.5 rokem.
EGR jsem vyndal, byl plný karbonu, moc se nehýbal, visel ventil.
Rozebral a vyčistil jsem ho a namazal.
Po zpětné montáži a nastavení opět chyba 7343, nedokončeno základní nastavení.
Podle grafů požadovaná hodnota potenciometru je 0% ale skutečná je -14.47%.
Řekl bych, že je asi špatné to malé ložisko u ovládání ventilu...

Neřešil jste někdo takto do hloubky??ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jsi hodný že jsi chtěl majiteli ušetřit opravou EGR ale akorát jsi vyjebal sám se sebou a můžeš ho tahat ven
Toto tam máme co chvíli, "ale on už byl měněnej" třeba rok zpátky,no,smůla,nemáš jezdit jak s hnojem a nebo už vůbec si na courání 3km tam a zpět kupovat moderní diesel,sorry, já za to nemůžu já to jen opravuju, máme tam jednoho rekordmana za 3 roky popravil 3EGRy a 2x DPF čistit,nevysvětlíš mu to,že s tím jezdí absolutně nevhodně,prostě je to marný...
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Jo to je jasný, akorát je mi divné, že na tom ložisku je už vůle a jestli někdo nemá feedback, že to třeba řešil, proč to padá do záporných hodnot...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud je na ložisku vůle, tak se servo snaží dovřít EGR delším krokem dokud ECU nevidí lepší hodnoty na váze a proto spadne až do mínusu. To je ale jen laický odhad ;) Prostě ten návrh na odolnost mechaniky moc nemyslel, přemáháním karbonu pod ventilem odejde nejdřiv to miniložisko na táhle ... Pokud je ale ložisko bez vůle, je to problém přímo serva.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175515
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

On tady není prostor na nějaký laborace protože vyndávat ten EGR pětkrát a zkoušet toto nebo tamto prostě nejde
Tak ať si ho zákazník jde reklamovat tam kde ho koupil nebo kdo mu ho prodal a montoval, víc bych to neřešil ;)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Jo, vidím to stejně, díky chlapci za reakce.. :punk:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já to dělal stejně jako ty ale už na to kašlu,každýmu chceš pomoct,každej fňuká ale akorát se do toho člověk zakope víc a víc,dělával jsem i altíky,startery atd dneska už na to prdím,novej nebo repas v odborné firmě a zdar ;)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Víš jak, brečí mi tady krokodýlí slzy že díky covid nemá práci, hovno prachy, parchanti řvou hlady, tak jsem zase jednou vyměkl. :(
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Věřím,přesně vím o čem mluvíš, teď jsme tam měli Roomster znovu na EGR ne po dlouhý době co se měnil,říkáš mu jak s tím má jezdit,nechat ohřát a občas tomu dát karate do omezovače,jooooo,to já vím všechno,pak ho potkáš se starou jak jede mezi dědinama přehlednej úsek 60, věřím tomu že na pětku protože tam měl dlouhodobou spotřebu snad 3,8L...
Následuje nekonečná debata o tom jak to že to tak odchází atd,to že si za to může z 90% sám nepřipouští, navíc vypadá že se tam co nevidět odporoučí dvouhmota jak to pořád podtáčí (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo a nejvíc mě dostal s tím že mu máme vymontovat Egr,turbo atd že to tam nepotřebuje že mu stačí i když to pojede pomalu (rofl) , na to fakt nemáš
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Povedat nech to predá, kúpiť fabiu 1.9 sdi, tam mu mozes dat prec aj egrko, aj turbo (LOL) a moze jazdit pomalu a nic mu tam neodide
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5768
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

to že každy plače na to si musíš zvyknut. Dneska je to v mode plače aj muj švagr jak je všetko drahe a každý rok má zisk na firme 1mil eur /26mil kč

A k temu egr tady u tohto motoru sa nelaboruje s EGR je tam špatný prístup pri poruche dat nový origo. Ked plače nech jazdí na felde tam žadný egr neni a ešte mu zostane (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33877
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Čert"]Víš jak,

když tasíš ven ten pojebaný egr tak se vždy podívěj co je to za značku a kdy byl vyrobený, jestli tam náhodou někdo nedal nefunkční náhradu nebo ho jenom vypráskal v ultrazvuku a nebo majitel kecá ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20394
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to pořád dokola s těmi EGR ale chudák mechanik za to nemůže, proč má poslouchat pořád nějaký nářky,on to nevymyslel tento skvělej systém...
Nebudu dvě hodiny tahat EGR abych ho vyndal,vyčistil,dal zpátky, půl dne v prdeli aby mi zákazník za měsíc vítězoslavně volal že to zase nefunguje a že ho mám vyndat a vyčisit znovu, to už jsem taky zažil,nasrat, aby ušetřil a pak tě ješte pomluvil žes to udělal blbě
Novej díl stojí tolik a tolik,nechceš, sorry, řekni si jinýmu
Nedávno jsem s tím vypoklonkoval i švagrovou, sorry ale já nic čistit a opravovat hejblátka nebudu,nemá to význam... ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33877
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]proč má poslouchat pořád nějaký nářky,

přistál voják z povolání egr v nouzi, další egr v ruce sehnal si starý, já fakt se nezlobte moc práce a jedině nový, bečel snad půl hodiny a na internetu říkali tak, až se do toho vložil tonda,

si to přehod sám co na tom je 8 šroubků, dvě hadice konektor to máš za půl hodiny hotové, a nestoj tu jak kokot vytahni si ruky z kapes a běž makat!!!

voják dostal befel a odjel ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“