Vymena stredu turba 1.9 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Vymena stredu turba 1.9 tdi

Příspěvek od Fenix9555 »

Pozdravujem prosím o objasnenie je možnosť nejako na auto nastavit cervika na turbe a potom nastavit tiahlo na banke ?
Po vymenne stredu turba ktore mi prišlo nove a vyvážené nieje nastavený cervik.

Napadá ma jeden postup vykrutit cervika aby lopatky naklopilo na max polohu ako dovoluje konstrukcia potom naštartovať a v max otackach na volnobeh sledovat cez live data tlak banku si zatiahnem podtlakovou pistolou.
A postupne zakrucat cervik ked bude tlak turba nastaveny cervikom potom nastavit predpetie banky 1-2mm
Podarí sa mi to ? Dakujem.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nie
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Ako to potom nastavujú na stolici co merajú ?
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Takže zatiahol som si banku podtlakom mech mi drzi stale nastartoval som poziadavka na tlak bola 1030 a skutocny tlak bol 830 Tocil som cervikom kym tlak nebol o 70 viac ako poziadavka ked som mal nastavene nastavil som tiahlo na banke na prepetie 2 mm zapojil podtlaky a turbo krasne ide po plyne od spodu ak by niekto potreboval môže sa inšpirovať.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“