zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
dá se nějak nastavit přes diagnostiku aby to žhavilo dýl nebo i při vyšších teplotách ? například dnes 4 stupně ale při startu jsem cítil že to mělo pár sekund nepravidelnej chod, že kdyby to nažhavilo víc nebo dýl tak by to bylo lepší, jinak pří -10 jsem zkoušel když bylo a chytlo to krásně... dával jsem nové žhavičky...
jednoduše když mrzne žhaví to dobře ale kolem těch 4 stupních jde cítit že to nežhaví moc nebo vůbec... - nepravidelnej chod chvilku.
mám diagnostiku - placenou carly aplikaci přes kterou vypadá že na tomto autě nic kódovat nejde a pak mám taky bluetooth elm327 ale neznám software který by to uměl. na netu jsem našel návod jen na postup přes vag. poradí někdo ?
jednoduše když mrzne žhaví to dobře ale kolem těch 4 stupních jde cítit že to nežhaví moc nebo vůbec... - nepravidelnej chod chvilku.
mám diagnostiku - placenou carly aplikaci přes kterou vypadá že na tomto autě nic kódovat nejde a pak mám taky bluetooth elm327 ale neznám software který by to uměl. na netu jsem našel návod jen na postup přes vag. poradí někdo ?
Naposledy upravil(a) hnzk dne 11 úno 2022, 13:32, celkem upraveno 4 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou / dá se nastavit ? 1.9 tdi 81kw
musíš si koupit diagnostiku vag stačí obyčejná za pár stovek, i stará verze 3.04 najdeš si postup na netu zvednutí startovací dávky TDi login přizpůsobení a v kanále O5 tomu dáš nažrat z 32.768 + v dalším anále upravuješ volnoběžnou dávku a pak i dobu žhavení tam tuším tu hodnotu naopak snižuješ, to si vždy napiš tu hodnotu a zkus jinou testovat uložit uvidíš co motoru chutná, vrátit to de vždy, co se týče doba žhavení tam máš asi hokej oči spirálka mozek, ta spirálka nemá nic společného s dobou žhavení zhasnutí spirálky je pokyn k počátku startu a motor žhaví dál, tak když zhasne spirálka a ty nestartuješ tak prodlužuješ dobu,
zíklad je TDi graf postup tu najdeš, počátek vstřiku musíšskontrolovat nebo nastavit a pak se hrabej v těch análech priorita je zvednutí startovací dávky, vše dělej postupně nejlépe jeden úkone jeden den a ráno zkusíš co motoru chutná, když nic tak třeba tento vag https://www.googleadservices.com/pagead ... hBG&adurl= ten si jazykem odskoušej ne každý těsní
zíklad je TDi graf postup tu najdeš, počátek vstřiku musíšskontrolovat nebo nastavit a pak se hrabej v těch análech priorita je zvednutí startovací dávky, vše dělej postupně nejlépe jeden úkone jeden den a ráno zkusíš co motoru chutná, když nic tak třeba tento vag https://www.googleadservices.com/pagead ... hBG&adurl= ten si jazykem odskoušej ne každý těsní

Re: zhaveni pri teplotach nad nulou / dá se nastavit ? 1.9 tdi 81kw
předvstřik mám ok to vím, a není náhodou zvednutí startovací dávky pro zlepšení teplých startů ? já mám teplé i studené starty ok jen 0-5 stupnu to dela problemy a jen pri prvnim startu. zkusim tedy trochu zmenšit to číslo pro žhavení na kanále 12 jak jsem vyčetl všude možne na netu.
sehnal jsem teda VAG-COM IHR 304 CZ plně aktivovaný a čekám už jen než přijde kabel. a snad se mi podaří nějak to rozchodit na win10
sehnal jsem teda VAG-COM IHR 304 CZ plně aktivovaný a čekám už jen než přijde kabel. a snad se mi podaří nějak to rozchodit na win10
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou / dá se nastavit ? 1.9 tdi 81kw
Nezvedat startovací dávku !!!!!!
Prodloužit žhavení,já ho mám na cca +10°C u ASV. Malinko nad nulou to taky nechtělo chytat.
Ale jedině VAGem.
Prodloužit žhavení,já ho mám na cca +10°C u ASV. Malinko nad nulou to taky nechtělo chytat.
Ale jedině VAGem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou / dá se nastavit ? 1.9 tdi 81kw
a to znamená o kolik snížit číslo ve vagu ? snížil jsem na kanále 12 a to o 100 z 32768 na 32668, bude to takto ok ?
Díky
Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
si to zkus sám,
není podle mě univerzální návod, původní hodnoty si zapisuj a poskoušej, zvedneš třeba startovací dávku a nic, vyřeší to akumulátor nebo baterka, někde zvedneš dávku a motor se může ráno urvat že ji pak o něco snížíš, to samé se žhavením, pomúže a taky nepomůže, dáš dva zpětné ventily a drb, nepomůže vůbec nic dáš nové trysky na vstřiky a drb, sdi ucítí nulu a točíš vemeš špilku s vatou vyčistíš zpětný ventil na nádrži a -20 drb, dobrý start to je souhra malého orchestru

není podle mě univerzální návod, původní hodnoty si zapisuj a poskoušej, zvedneš třeba startovací dávku a nic, vyřeší to akumulátor nebo baterka, někde zvedneš dávku a motor se může ráno urvat že ji pak o něco snížíš, to samé se žhavením, pomúže a taky nepomůže, dáš dva zpětné ventily a drb, nepomůže vůbec nic dáš nové trysky na vstřiky a drb, sdi ucítí nulu a točíš vemeš špilku s vatou vyčistíš zpětný ventil na nádrži a -20 drb, dobrý start to je souhra malého orchestru


Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
ok uvidím ráno, a co žhavičky na ohřev vody, nedá se taky posunout ve vag ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33872
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
ty posuneš tak vypínačem
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
tak mam pocit ze trochu lepsi to je, ale cekal jsem vic, jinak auto relativne dlouho zhavilo na to ze jsou 4 stupne (tak kolem 5 sekund nez zhasla spiralka / ve vagu sníženo o 100) tak nevim uplne kudy se ubrat ted, nekdo rika zvysit startovaci davku jinej zas ne.. 
jinak hned pul minuty potom druhý start už byl uplně ok...

jinak hned pul minuty potom druhý start už byl uplně ok...
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
zvysil jsem startovaci davku o 200 a chytá to rychlejc celkově a mám pocit že i vymizel nepravidelný chod po ránu, co ale pozoruju je pár sekund cvakání po prvním startu. je to ok a může to mít spojitost s tou startovací dávkou ?
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
To cvakanie pár sekúnd po štarte pravdepodobne budú hydroštely.
Octavia 1 Combi - AHF, 2001, 49x xxx km -ex
Octavia Tudor - 1961, 42PS, 17 xxx km
Octavia 1 Combi - ASV, 2002, 34x xxx km
Alhambra 1 - ANU, 2003, odhadom 400 xxx km
Octavia Tudor - 1961, 42PS, 17 xxx km
Octavia 1 Combi - ASV, 2002, 34x xxx km
Alhambra 1 - ANU, 2003, odhadom 400 xxx km
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
Uber se směrem k instalaci "přídavného" odporu při spouštění. Ten se může zařadit buď přes relátko nebo přímo na zvláštní tlačítkový spínač. Můžeš si to vyzkoušet tak, že u studeného motoru před prvním startem sundáš koncovku z čidla teploty chl. kapaliny/g-62/ a mezi pin 3 a 4 této koncovky vložíš odpor kolem 4000 Ohmů. Při startu pak ŘJ motoru nařídí prodloužit dobu předžhavení a vstříknutí většího množství paliva. Se startem budeš určitě spokojen.
Samotné prodloužení doby předžhavení nebo zvýšení startovací dávky ti v tvém případu start o mnoho nezlepší.
Samotné prodloužení doby předžhavení nebo zvýšení startovací dávky ti v tvém případu start o mnoho nezlepší.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
A to cvakani par sekund po prvnim startu vadi to? Jinak mi prijde ze uz to startuje ok
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
Nevadí. Nejdříve hydroštel začne cvakat po studeném startu. Potom je ho slyšet víc a víc i při teplém motoru. Tyto motory však klidně jezdí i desítky tisíc km když jsou jim slyšet hydroštely i za tepla a nezanechává to na vačkové hřídeli následky tak jako u motorů PD. Pokud chceš mít klid na duši, tak to nahraj a dej sem.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: zhaveni pri teplotach nad nulou 1.9 tdi 81kw ASV / o kolik přenastavit číslo ve vag ?
mám to na ASV cca 11 let a nedam na to dopustit
https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=185
https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=185
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW