Dobíjení Passat B8

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Dobíjení Passat B8

Příspěvek od nemo »

Zdravím všechny.Koupil jsem staršího Passata r.v.2017 bitdi Alltrack a nedávno jsem pořídi lvoltmetr do zásuvky 12V v tunelu. Během jízdy klísalo napětí mezi 13 a 14,5 přesně podle toho jestli jsem brzdil nebo zrychloval. Brzdění motorem 14,5 V přidal 13V.Po odpojení konektoru u minus polu baterie (je tam jediný malý černý konektor) se napětí drží mezi 13,8 a 14V a také se tim vypnul start/stop.Myslímže to baterii prospěje ač je prý na to stavěná. Moje otázka, má to nějaká negativa?
Také jsem nechal vyměnit olej v haldexu(filtr tam už bohužel není) a na doporučení vyčistit čerpadlo v haldexu,bylo docela špinavé(najeto 70000)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: Dobíjení Passat B8

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“