Zdravím všechny.Koupil jsem staršího Passata r.v.2017 bitdi Alltrack a nedávno jsem pořídi lvoltmetr do zásuvky 12V v tunelu. Během jízdy klísalo napětí mezi 13 a 14,5 přesně podle toho jestli jsem brzdil nebo zrychloval. Brzdění motorem 14,5 V přidal 13V.Po odpojení konektoru u minus polu baterie (je tam jediný malý černý konektor) se napětí drží mezi 13,8 a 14V a také se tim vypnul start/stop.Myslímže to baterii prospěje ač je prý na to stavěná. Moje otázka, má to nějaká negativa?
Také jsem nechal vyměnit olej v haldexu(filtr tam už bohužel není) a na doporučení vyčistit čerpadlo v haldexu,bylo docela špinavé(najeto 70000)
Dobíjení Passat B8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Re: Dobíjení Passat B8
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

