O II 2.0 TDI PD BMM zavzdušňování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

O II 2.0 TDI PD BMM zavzdušňování

Příspěvek od bayern »

Zdravím, mám Octu 2 2.0 tdi pd 103kw bmm. Mám problém s tím, že když jedu plný plyn a zastavím (nebo vyšlápnu spojku), tak auto neudrží volnoběh a zdechne. Potom dlouho cca 5-6s startuje a zas jede. Vzal jsem průhledné hadičky a zjistil jsem, že z tandemu jde 1/3 hadičky (zpatečka ta co má na sobě teplotní čidlo nafty) do filtru plná bublin. Čím více otáček tím více bublin. Pod plným plynem se to podle mě nějak už přehltí bublinama a v přechodu do volnoběhu to zdechne. Mám ještě úplně stejné auto se stejným motorem plně funkční. Při prvním startu než se ohřeje a vypálí, tak kouří a smrdí naftou. Na diagnostice při plném plynu už ve 3000ot píše na stavu vstřikovačů u všech vstřikovačů Vadný vstřikovač/nedostatek nafty. Vadný vstřikovač určitě není.

První co jsem udělal bylo, že jsem vyndal vstřiky a komplet vyměnil gumičky. Hlava je vymačkaná, ale asi nějak normálně no. A nové šrouby na vstřikách.Nepomohlo. Vzal jsem tandem z funkčního auta s novym těsněním. Nepomohlo. Vzal jsem celou hadičku od tandemu k filtru s čidlem. Nepomohlo. Vzal jsem kompletně celý domeček naftového filtru. Nepomohlo. Vzal jsem všechny vstřiky, Nepomohlo. Seštelovával jsem PD vstřiky, nepomohlo. Koupil jsem jinou hlavu z pojizdného auta. Nepomohlo. Už to řeším asi 14dnů a nic nepomohlo. Ať vyměním a udělám cokoliv jedná se o naprosto stejný problém. Bubliny v hadičce z tandemu do filtru. Víko jsem měl dole asi 50x.

Prodává tu někdo silnější větší gumičky na vstřiky, jsem prostě už přesvědčenej, že to musí foukat někde okolo vstřiků. Nechápu už nic.

Už mě napadá jen, zpátečku z tandemu natáhnout až do nádrže ať si jdou bubliny tam a na filtru ten vývod pro zpátečku z tandemu zaslepit.
Naposledy upravil(a) šulda dne 31 říj 2023, 16:35, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: 2.0 TDI PD BMM zavzdušňování

Příspěvek od tiguan2 »

Vem kanistr s naftou a napichni jenom samotný motor.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: 2.0 TDI PD BMM zavzdušňování

Příspěvek od TomasHav »

JJ ten kanistr je dobrej napad, taky koukni na vedeni v palivaku tam to dost casto po vymene netesni.
Chtel jsem napsat parkuj cumakem z kopce, abys overil zda to dela palivak nebo ne, ale kdyz ti to chcipe az takhle, tak to by se minulo ucinkem. ;)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Re: O II 2.0 TDI PD BMM zavzdušňování

Příspěvek od geo »

Dej průhlednou i na vstup z filtru a bude ti jasné kde se berou. Pokud nesrovnáš dno hlavy frézou tak to neutěsníš nikdy a pokud je hlava i vymačkaná je to marnej boj.To dno je slušně šikmo vymačkaný až tam škráb eš frézkou tak se podívej budeš se divit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“