Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Škoda Octavia RS: diesel versus benzín

Příspěvek od V9tek »

:x Podivejte se na to a napiste co si o tom myslíte. http://www.autoweb.cz/za-volantem/skoda ... l?id=13259

Tady jeste video

(40MB)
http://www.autoweb.cz/videa/video.html?id=238
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

A co je na tom spatnyho? Proste min zere a hur jede no. Jakykoli majitel s 3.0i V6 vam oznami, ze jestli si ma vybrat mezi 4 a 6 valcem, tak bere V6, protoze 4hrnek ma kultivovanost uplne na nic.

A za to chrochtani - ja jsem za nej rad, nove auto si nekoupim a ropak i ve 200tis ma pekne pravidelne volnobezky kadlekadlekadlekadle... U benalu je to zzzzzZZZZuuuuzzzzzzz.... Jak se zrovna lambda sonda a dalsich X veci vyspi.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Bez přemýšlení bych vybral TDi RS. :)
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Bugs.Bunny píše:Bez přemýšlení bych vybral TDi RS. :)
Tak to sme uz dvaja ;)
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

nejlepsi pasaz ,,ma 30kg tak sem vyletel ze zatacky ´´ (LOL)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, 30kg na předku a přetáčela se mu prdel jako kdyby měl vypnutý ESP, jestli to teda vůbec mělo, to naftový RS a pak to měl být objektivní test ;), akorát dělají z lidí blbečky, jinak taky bych hned šáhnul po tý naftě (noteeth)
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

řekl bych že trochu více zaujato proti TDI . V červené blb a ve žluté pablb . (hm)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Racer píše:řekl bych že trochu více zaujato proti TDI . V červené blb a ve žluté pablb . (hm)
A potom se blb a pablb vystřídali. :) Někteří benzínisti odmítají akceptovat skutečnost, že diesel se za posledních několik let dost zdokonalil a neustále melou cosi o traktorech. (noteeth)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jestli to není tím, že neumí chrochtat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Huml píše:přesně tak, 30kg na předku a přetáčela se mu prdel jako kdyby měl vypnutý ESP, jestli to teda vůbec mělo, to naftový RS a pak to měl být objektivní test ;), akorát dělají z lidí blbečky, jinak taky bych hned šáhnul po tý naftě (noteeth)
taky se mi nezdálo, že by 30kG navíc na předku mělo udělat takový rozdíl ve stabilitě...přišlo mi to záměrný...

ale jinak jsem se bavil, jak ti dva porovnávali a pak diskutovali :D , přišlo mi to takový amaterský...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
V9tek
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od V9tek »

Jo, nejaky videa jsou docela dobry akorad ten chlapek je dost zaujatej proti naftě, což se projevilo hlavně na tomhle videu.Docela se mi libi že ty videa natacej takovym jinym stylem nez třeba v autosalonu nebo auto moto rewue.Je sice pravda ze to vypada amatersky ale ma to neco do sebe.Taky bych rek ze kdys ma benzinaka a celej zivot jezdil jenom z benzinakem tak s tou naftou nemuze umet zachazet.Je pravda ze ten motor ma momenty kdy vybouchne a musi vychytat razeni aby to zbytecne nepretacel coz on podle me delal.A pokud jde o ten podvozek tak to myslim ze je pekna blbost ty auta maj jizdni vlastnosti podle me stejny.Kdyby ovlivnilo 30kg jizdi vlastnosti takhle zasadně tak to by potom zalezelo i na vaze řidice.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

s tou vahou je to blbost aj podla mna .. ale musim priznat ze ak si niekedy kupim auto na blaznenie tak to bude turbobenzin ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ludra
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 11:21
Bydliště: u Brna

30kg

Příspěvek od Ludra »

pánové,-fyzika, kinetika, matematika:
a selský rozum jako dezert k tomu: u motokár, F1, jiných formulí a u motorek je 30kg vepředu či jinde navíc už dost na pováženou- problém, to je jasné, ale u aut se "suchou" hmotností řekněme mezi 1-1,5 t těch 30kg jsou 3 - až 2 %. Bere-li se v úvahu, že to může řídit stejně tak drobná 50kg ženská jako 120kg "cvaloch", už je tam 70kg rozdíl a to je dokonce víc než 2x30kg.
A pokud je auto už trošku naloženo další osobou, je plná nádrž, sada nářadí v kufru,atd., je ten rozdíl 30kg ještě míň.Ani na přední nápravě to nemůže hrát roli.
Čili nabízí se účelové reklamní zkreslení, tak, jak je zvykem.
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
paj15
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2007, 21:05

Příspěvek od paj15 »

supr srovnávaci test když je rozdíl 30 koní, a k tomu dva odborníci jako prase
Naposledy upravil(a) paj15 dne 10 lis 2007, 20:35, celkem upraveno 1 x.
Sopťa
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2006, 18:56
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa »

lt.kubosh píše:A co je na tom spatnyho? Proste min zere a hur jede no. Jakykoli majitel s 3.0i V6 vam oznami, ze jestli si ma vybrat mezi 4 a 6 valcem, tak bere V6, protoze 4hrnek ma kultivovanost uplne na nic.

A za to chrochtani - ja jsem za nej rad, nove auto si nekoupim a ropak i ve 200tis ma pekne pravidelne volnobezky kadlekadlekadlekadle... U benalu je to zzzzzZZZZuuuuzzzzzzz.... Jak se zrovna lambda sonda a dalsich X veci vyspi.
Nechápu co máš proti benzínovým motorům :roll:
Osobně si myslím že wv benzínový motor vyrobit neumí ale osobně mám benzínové BMW a žádné zzzzzzZZZzzz nepozoruju Má najeto 350 000 volnoběh je v každém teplotním režimu naprosto ustálený startje za jakýchkoli podmínek žádné škubání prodlevy ani nic podobného neznám takže nevidím důvod k odsuzování benzínů.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“