Stránka 1 z 2
Škoda Octavia RS: diesel versus benzín
Napsal: 05 lis 2007, 22:57
od V9tek
Napsal: 05 lis 2007, 23:43
od lt.kubosh
A co je na tom spatnyho? Proste min zere a hur jede no. Jakykoli majitel s 3.0i V6 vam oznami, ze jestli si ma vybrat mezi 4 a 6 valcem, tak bere V6, protoze 4hrnek ma kultivovanost uplne na nic.
A za to chrochtani - ja jsem za nej rad, nove auto si nekoupim a ropak i ve 200tis ma pekne pravidelne volnobezky kadlekadlekadlekadle... U benalu je to zzzzzZZZZuuuuzzzzzzz.... Jak se zrovna lambda sonda a dalsich X veci vyspi.
Napsal: 06 lis 2007, 09:22
od Bugs.Bunny
Bez přemýšlení bych vybral TDi RS.

Napsal: 06 lis 2007, 19:52
od maros261177
Bugs.Bunny píše:Bez přemýšlení bych vybral TDi RS.

Tak to sme uz dvaja

Napsal: 06 lis 2007, 20:04
od syncon
nejlepsi pasaz ,,ma 30kg tak sem vyletel ze zatacky ´´

Napsal: 06 lis 2007, 21:16
od Huml
přesně tak, 30kg na předku a přetáčela se mu prdel jako kdyby měl vypnutý ESP, jestli to teda vůbec mělo, to naftový RS a pak to měl být objektivní test

, akorát dělají z lidí blbečky, jinak taky bych hned šáhnul po tý naftě

Napsal: 06 lis 2007, 21:21
od Racer
řekl bych že trochu více zaujato proti TDI . V červené blb a ve žluté pablb .

Napsal: 06 lis 2007, 21:31
od Bugs.Bunny
Racer píše:řekl bych že trochu více zaujato proti TDI . V červené blb a ve žluté pablb .

A potom se blb a pablb vystřídali.

Někteří benzínisti odmítají akceptovat skutečnost, že diesel se za posledních několik let dost zdokonalil a neustále melou cosi o traktorech.

Napsal: 06 lis 2007, 21:42
od origoš
Jestli to není tím, že neumí chrochtat.
Napsal: 07 lis 2007, 10:48
od Jim
Huml píše:přesně tak, 30kg na předku a přetáčela se mu prdel jako kdyby měl vypnutý ESP, jestli to teda vůbec mělo, to naftový RS a pak to měl být objektivní test

, akorát dělají z lidí blbečky, jinak taky bych hned šáhnul po tý naftě

taky se mi nezdálo, že by 30kG navíc na předku mělo udělat takový rozdíl ve stabilitě...přišlo mi to záměrný...
ale jinak jsem se bavil, jak ti dva porovnávali a pak diskutovali

, přišlo mi to takový amaterský...
Napsal: 07 lis 2007, 23:19
od V9tek
Jo, nejaky videa jsou docela dobry akorad ten chlapek je dost zaujatej proti naftě, což se projevilo hlavně na tomhle videu.Docela se mi libi že ty videa natacej takovym jinym stylem nez třeba v autosalonu nebo auto moto rewue.Je sice pravda ze to vypada amatersky ale ma to neco do sebe.Taky bych rek ze kdys ma benzinaka a celej zivot jezdil jenom z benzinakem tak s tou naftou nemuze umet zachazet.Je pravda ze ten motor ma momenty kdy vybouchne a musi vychytat razeni aby to zbytecne nepretacel coz on podle me delal.A pokud jde o ten podvozek tak to myslim ze je pekna blbost ty auta maj jizdni vlastnosti podle me stejny.Kdyby ovlivnilo 30kg jizdi vlastnosti takhle zasadně tak to by potom zalezelo i na vaze řidice.
Napsal: 10 lis 2007, 11:25
od netopier
s tou vahou je to blbost aj podla mna .. ale musim priznat ze ak si niekedy kupim auto na blaznenie tak to bude turbobenzin ...
30kg
Napsal: 10 lis 2007, 16:23
od Ludra
pánové,-fyzika, kinetika, matematika:
a selský rozum jako dezert k tomu: u motokár, F1, jiných formulí a u motorek je 30kg vepředu či jinde navíc už dost na pováženou- problém, to je jasné, ale u aut se "suchou" hmotností řekněme mezi 1-1,5 t těch 30kg jsou 3 - až 2 %. Bere-li se v úvahu, že to může řídit stejně tak drobná 50kg ženská jako 120kg "cvaloch", už je tam 70kg rozdíl a to je dokonce víc než 2x30kg.
A pokud je auto už trošku naloženo další osobou, je plná nádrž, sada nářadí v kufru,atd., je ten rozdíl 30kg ještě míň.Ani na přední nápravě to nemůže hrát roli.
Čili nabízí se účelové reklamní zkreslení, tak, jak je zvykem.
Napsal: 10 lis 2007, 20:27
od paj15
supr srovnávaci test když je rozdíl 30 koní, a k tomu dva odborníci jako prase
Napsal: 10 lis 2007, 20:27
od Sopťa
lt.kubosh píše:A co je na tom spatnyho? Proste min zere a hur jede no. Jakykoli majitel s 3.0i V6 vam oznami, ze jestli si ma vybrat mezi 4 a 6 valcem, tak bere V6, protoze 4hrnek ma kultivovanost uplne na nic.
A za to chrochtani - ja jsem za nej rad, nove auto si nekoupim a ropak i ve 200tis ma pekne pravidelne volnobezky kadlekadlekadlekadle... U benalu je to zzzzzZZZZuuuuzzzzzzz.... Jak se zrovna lambda sonda a dalsich X veci vyspi.
Nechápu co máš proti benzínovým motorům
Osobně si myslím že wv benzínový motor vyrobit neumí ale osobně mám benzínové BMW a žádné zzzzzzZZZzzz nepozoruju Má najeto 350 000 volnoběh je v každém teplotním režimu naprosto ustálený startje za jakýchkoli podmínek žádné škubání prodlevy ani nic podobného neznám takže nevidím důvod k odsuzování benzínů.