Těsnění pod vstřik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Těsnění pod vstřik
Dával už někdo hliníkové těsnění pod vstřik? Dával jsem na om646 2,2cdi měděný, co tam má být,sedlo vyčištěny kartačkem a hadrem neměl jsem frezu, a pořad to foukalo , pohledem to vypadalo ok ale nebylo, tak jsem dal hlinik o stejném rozměru a těsní to. Frezu mám objednanou tak to pak udělám ale dotaz je, proč by nemělo být hliníkové?
Re: Těsnění pod vstřik
nevím,hliník je mnohem měkčí,vymačká se rychlejš a jestli se třeba i nenataví k hlavě při dalším podfukování. Vždycky měd,když to vemeš dobře frézkou,tak to bude dobrý. Voni ty kokoti v db kdyby tam dali 8 šroub,aby to šlo normálně utáhnout,tak je to taky jiná..
Re: Těsnění pod vstřik
dandan - vyžíhal si tie medené?
"Před montáží se doporučuje Cu kroužek vyžíhat nahřátím do červena a prudkým ochlazením do vody. UPOZORNĚNÍ - Žíhejte pouze potřebné množství těsnění, měď se na svoji původní tvrdost dostane cca do 24h"
"Před montáží se doporučuje Cu kroužek vyžíhat nahřátím do červena a prudkým ochlazením do vody. UPOZORNĚNÍ - Žíhejte pouze potřebné množství těsnění, měď se na svoji původní tvrdost dostane cca do 24h"
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: Těsnění pod vstřik
Vyžíhal jsem měděný těsnění ale foukalo to stejně. chce to frezu a začistit.
Jen jsem chtěl vědět zkušenosti s hliníkovým těsněním kdo má. Do zetoru se dávají v peugeotu to táta měl taky .
No uvidím až bude freza a vyndám ten hliník jak bude vypadat.
Jen jsem chtěl vědět zkušenosti s hliníkovým těsněním kdo má. Do zetoru se dávají v peugeotu to táta měl taky .
No uvidím až bude freza a vyndám ten hliník jak bude vypadat.