2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od the_miracle »

Auto má něco přes 230000 km. Stalo se to při akceleraci. Bliká žhavení a nouzový režim. Po chcípnutí to do další prudší akcelerace jelo normálně, pak to samé. Měl jsem po ruce jen elm327 a car scanner v mobilu a ten nic nenašel. VCDS až v neděli. Asi to vypadá na EGR, že? A teď dotaz k tomu. Pokud by se měnil, má cenu nechat preventivně vyčistit DPF? Ještě se to nedělalo. Vypočtené zaplněni je cca 63,5 g ze 70 g limitu. Výfuk čistý. Nerad bych to tím čistěním podělal. 😊

A pak ještě jeden dotaz. Funguje u egr druhovyroba, nebo jen originál?

Diky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 920
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od trhac »

Taky to může být dalších padesát věci. Jen můj názor pokud bych dělal egr tak udělám egr a dpf bych nechal jak je. Mě to čištění nic neříká jen vrtákem 😂
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od hansdob »

Neřeš ani limity …… mame tu auta co jsou znamý od novoty maji 200 a jsou ful plný a vse funguje ale taky tu mame auta 500tkm a zaplnění mez 80 aktualni 170 a taky to vse funguje. Dulezity se z toho neposrat.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od the_miracle »

Tak na VCDS se chyba našla:

1 nalezena chyba:

4817 - netesnost v sacim systemu
P2279 00 [101] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 230664 km
Datum: 2125.14.05
Èas: 14:24:55

Otáèky motoru: 2725.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 59 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 92 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 26 °C
Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
Napìtí svorky 30: 14.420 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skuteèná hodnota (mg/zdvih): 1385.9 mg/stroke
Normovaný pomìr proudu vzduchu: filtrovaný: 0.6205
Ventil zpìtného vedení výfukových plynù: skuteèná hodnota: 99.08 %
Ovladaè škrticí klapky: skuteèná hodnota: 100.26 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 2522 hPa
Plnicí tlak: skuteèná hodnota: 2007 hPa
Støední vstøikované množství: 60.70 mg/stroke

Lze z toho něco usoudit? Na sání jsem koukal a nic jsem nenašel (což nemusí nic znamenat, protože nevím kam všude koukat :-)).

Díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 920
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od trhac »

Tak žeby nějaká díravá hadica.? Asi to chce prolezt
Naposledy upravil(a) trhac dne 02 črc 2025, 19:54, celkem upraveno 1 x.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od Pája 19 »

Je to tak, jak píšeš. Díra mezi turbem a motorem. Nasávaný množství vzduchu přes váhu neodpovídá tlaku vzduchu mezi turbem a motorem. Někde to musí utíkat. Mastnej flek na hadici nebo ve spoji. Na pohled může bejt hadice pěkná, ale když jí pomasíruješ, tak se otevře trhlina.
Oct asv 2000, DieselPower
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od the_miracle »

Tak nalezeno. Byla spadla spodní spona na té krátké hadici před škrtící klapkou.

Díky všem.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od Pája 19 »

Dík za sdílení vyřešení závady. Pak teprve dává celý téma smysl. 👍
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: 2.0 TDI 130 kW CFGC bliká žhavení

Příspěvek od martinsidlo »

Nechci komentovat první příspěvek ale oceňuji napsání,čím to bylo. Souhlasím,takhle to má tady smysl.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“