V plně obsazeném autě(4 dospělé osoby a zavazadla) na 6ku. ztratil tah, občas se zahoupal a začal ubírat, při podřazení na 5ku stále ubíral a pak spadl do nouze.
Těd to co to sleduju, tak to udělá pouze při vědomném ubrání z plného plynu a opětovném přidání, v Chomutově už potom nebyl.
Na motoru se prohlédlo celé podtlakové vedení, včetně měření na podtlakové vyrovnavací nádobce(-25 inHg / -0,84 bar)
Nový ventil N75 (starý sice fungoval, ale nedržel podtlak ani při ucpaných vývodech), nový zpětný ventilek na vstupním podtlaku (starý propouštěl oběma směry), regulace jde rukou.
Jinak turbo tam je cca od roku 04/2020(cca tedy 60tkm)po celkové repasy, žadné čištění regulace, ale vše nové ve strém obalu. Westgate drží podtlak, měřil jsem to sice asi jenom 5min.,ale nepoklesl.
Běžná jizda je sice po Praze a okolí, ale když vyjedu na dálnici, tak dostane napít.
V příloze zasílám dnešní 3 logy.
Logy jsou označeny
Les na 3 - jízda na 3ku do prudkého kopce s přestávkou a za zatáčkou potom zase plný plyn už do mírnějšího kopečku.
Les na 4 - jízda na 4 do normálního kopce a něm asi 3 krátké rovné useky.
Dálnice na 5 - jízda po dálnici na 5 do kopce, potom pauza a zase pokráčování do jiného kopce s přeřazením na 6. Nakonci ubrání a plné přidání a nouze.
Už nevím jak dál a s..e mě to. Může prosím někdo poradit.
Díky
