Záměna AGR a AHF motorů,

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Záměna AGR a AHF motorů,

Příspěvek od radkin »

Ahoj prosím stačí mě stručná odpověď nevíte někdo jestli lze zaměnit motor AGR 66KW za stávající AHF 81KW pomine li se fakt že je tam jiný turbo. Jde mi o to jestli je stejný blok a hlava motoru. Díky
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

je to stejny
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Musíš přehodit svazek motoru i s ř.j motoru...
To je situace!
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

DIAGNOSTIK píše:Musíš přehodit svazek motoru i s ř.j motoru...
Když dám blok motoru nebo hlavu z 66kW AGR tak musím měnit ř.j. a svazek?????? To snad ne. Měl jsem dojem že konstukce motoru je stejna. Opakuji jde mi jen o holý motor (BLOK a HLAVA). Nechci ze svý 81kW dělat 66kW (wallbash)
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

12skvarka píše:je to stejny
holý motor (BLOK a HLAVA).
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

Bugs.Bunny píše:
12skvarka píše:je to stejny
holý motor (BLOK a HLAVA).
Jasný díky za rychlou odpověď - takže jediný co by mohlo dělat problém je vyražený typ motoru na bloku ale ten je stejně většinou totálně vyrezlej ;)
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Tak tak. :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10364
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Konstrukčně jsou oba motory stejné. Liší se tryskami, řídicí jednotkou a (první modely) turbem. Novější modely AGR měly stejné turbo jako AHF.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

:) díky díky za info - zatím problém nemám ale aspoň vím co shánět kdyby něco - a tyhle vaše info momentálně dost pomůžou mému kamarádovi co mu kleknul motor na okte.
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Marek77 píše:Konstrukčně jsou oba motory stejné. Liší se tryskami, řídicí jednotkou a (první modely) turbem. Novější modely AGR měly stejné turbo jako AHF.
pro Marka: motory AGR nikdy neměli stejný turbo jako AHF až motory ALH ;)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

jojak to bylo AGR melo to WGturbo
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Harryventil
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 24 led 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: London UK

Příspěvek od Harryventil »

nejsem si jisty a nechce se mi to hledat ale tusim ze ty motory maji jinou kompresi a taky uplne jine casovani ventylu to znamena jinou vacku coz znamena samozrejne mechanicky to bude pasovat ale jak tu nekdo zminil musis predelat skoro vse
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

Harryventil píše:nejsem si jisty a nechce se mi to hledat ale tusim ze ty motory maji jinou kompresi a taky uplne jine casovani ventylu to znamena jinou vacku coz znamena samozrejne mechanicky to bude pasovat ale jak tu nekdo zminil musis predelat skoro vse
To je blbost nééé?? :? :?
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Harryventil píše:nejsem si jisty a nechce se mi to hledat ale tusim ze ty motory maji jinou kompresi a taky uplne jine casovani ventylu to znamena jinou vacku coz znamena samozrejne mechanicky to bude pasovat ale jak tu nekdo zminil musis predelat skoro vse
mají jak stejnou kompresi tak vačku, když z nich sundáš sání a turbo, jediný podle čeho je rozeznáš, že mají jinej olejovej chladič a i ten se dá přehodit, vevnitř jsou ty motory naprosto shodný
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

Tak snad to už je poslední názor abych v tom nelítal. Díky
radkin - Octavia CLHA
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“