Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Fotodokumentace vlastních přestaveb Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Fotodokumentace vlastních přestaveb
PříspěvekZaslal: út prosinec 04, 2007 9:50 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 473




kdo má možnost nafotit sem s tím pro ostatní pro inspiraci

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ford Escort 1,8 TD Combi r.v. 1996
PříspěvekZaslal: út prosinec 04, 2007 9:55 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 473

















_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út prosinec 04, 2007 6:57 pm Citovat
waqw
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 90
Bydliště: OV




Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st prosinec 05, 2007 9:11 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 473




waqw napsal:
Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T

kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Escort 1,6 D Combi r.v. 1986
PříspěvekZaslal: st prosinec 05, 2007 9:38 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 473




U Escortíka mám jen šluslou zpátečku a předehřev na naftovej filtr.
Motor už je horší tak mu trvá než chytne ale jezdí Smile






_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne prosinec 09, 2007 6:55 pm Citovat
gsxrm
Sběrač informací
Založen: 17.8.2006
Příspěvky: 48
Bydliště: vysocina




tady je moje ve predu vodni predehrev nerez snek vzadu nadrz na 55l v ni plovak s crpadlem z pd okolo plovaku nerez snek kterym se vraci tepla nafta a ohriva oil.kdyz prepnu na oil palivomer mi ukazuje hladinu oilu.




_________________
GIV ASZ turbo a ic z ARL kat a egr pryc chip reesha 190ps teda jestli nekeca:))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
PříspěvekZaslal: ne prosinec 09, 2007 10:41 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Zmaten? Sm?ch


Naposledy upravil radluk dne po září 08, 2008 11:04 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po prosinec 10, 2007 8:21 pm Citovat
gsxrm
Sběrač informací
Založen: 17.8.2006
Příspěvky: 48
Bydliště: vysocina




no uplne normalne je 7cm vysoka metr siroka a 0,7m hluboka + vnitrek rezervy spocitej to a uvidis hever a naradi mam v kapse

_________________
GIV ASZ turbo a ic z ARL kat a egr pryc chip reesha 190ps teda jestli nekeca:))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
vymennik
PříspěvekZaslal: pá prosinec 21, 2007 9:02 pm Citovat
mtapaj
Přispěvovatel
Založen: 26.1.2007
Příspěvky: 963
Bydliště: Trstena








nieco podobne ako ma dvorky1

_________________
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...Smile
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so prosinec 22, 2007 12:46 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 473




pokud by jsi dělal další kousky tak bych jen poradil jeden výstup na vodu dej k okraji. Né do prostředka. Je to z důvodu odvzdušnění v případě že se to bude montovat na ležato. Nebo tam navrtat díru se šroubem, ale to je už zbytečně komplikovaný. Samo odvzdušňovací schopnost se o to postará pokud to bude dobře konstrukčně řešený. Jinak to vypadá dobře Smile

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so prosinec 22, 2007 10:12 pm Citovat
bartjo
Přispěvovatel
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 140
Bydliště: východní Morava




Zdar borci,
mate to pekne, to by Nemci koukali.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st leden 02, 2008 9:34 pm Citovat
bartjo
Přispěvovatel
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 140
Bydliště: východní Morava




Zdar borci,
zkusim poslat fotky toho našeho Golfa, jestli to půjde.


To je pětadvacítka na olej, v nádrži je nafta.


To je ruční 3/2 cestný ventil, cena je příznivá.


Tak jsme usadili Peveko za skoro 1700,- přímo na výměník se žhavičem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 9:02 pm Citovat
bartjo
Přispěvovatel
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 140
Bydliště: východní Morava




dvorky1 napsal:

kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )


Zdar,
my jsme to dali tak, že Peveko co přepíná, je těsně před čerpadlem (ještě je po cestě elektrické dohřívání), takže po přepnutí je doba zpoždění minimální. (Jsou tady taky někde fotky)
Není mi ale jasná jedna věc :
Dali jsme to do Golfa 2 TD a tam vede zpátečka ze vstřiků originál do čerpadla a teprve odtud do nádrže. Když jsme to kdysi testovali jen tak, zjistili jsme, že se do kanystru vrátí asi jen 2 litry na 100 km, což naprosto nedpovídá dopravnímu průtoku ( borci tu udávají 0,5 l/ min).
To jsme teda nechali zpátečku jít furt do oleje, přinejhorším se to trochu přiředí, když na krátké štreky jezdíš jen na naftu.
Ví někdo, jak to je s tou zpátečkou?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 9:16 pm Citovat
pajda
Přispěvovatel
Založen: 25.11.2007
Příspěvky: 680




Ta zpátečka vlastně zásobuje čerpadlo,takže nasává míň nafty z nádrže.Kdyby byla zpátečka rovnou do nádrže,musí se nafta znova nasát,přefiltrovat,případně ohřát a to je zbytečný,když se to dá vyřešit takhle
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt leden 17, 2008 10:04 pm Citovat
bartjo
Přispěvovatel
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 140
Bydliště: východní Morava




Zdar,
to znamená, že na Golfu je zpátečka originál "tak trochu zkratlá"?
Tak to tam vevnitř taky musí být odvzdušňovák.
Pak je to OK.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fotodokumentace vlastních přestaveb
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 12  
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.