čož takhle dát si tds

Moderátoři: šulda, Moderátoři

koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

čož takhle dát si tds

Příspěvek od koule »

měl bych zajem si letos dovést z D bmw 525 tds touring a tak by mě zajímalo na co si mám dát pozor. Je mi jasné že když takovou káru koupím tady za 40 000 tak asi nemám velkou šanci koupit dobrý vuz který bude mít rozumné km a že to nebude slepené ze 4 dalsích aut a pak se vysype motor. Proto jsem koukal do německa kde bych za cca 1500 e koupil už bmw ve slušném stavu a dobrejma km tak se chci zeptat čeho se vyvarovat a na co si dat bacha.Je normální že má toto auto najeto 200 000 a má díru v sedaku že bych tam prolez?dík ;) ;)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Já už bych do toho nešel.Ve finále to fakt vyjde dráž než jezdit v 540i.Tolik se zase na tý naftě neušetří,aby provoz vycházel levněji.Tady u nás ty auta už jsou na začátku generálky a ty ceny ND to je fakt síla,takže vše kupovat použitý na vrakáči a to zrovna není vždy nejlepší řešení.Frajeři to vyndaj z kopřiv,řeknou,že to má málo najeto ty to tam namontuješ,ono jeto ještě horší a pak ti to nevemou zpět,protože nemáš papír ze značkovýho servisu,že ti to tam dali a pošloutě.Na benzínu měníš jen olej a svíčky a furt jezdíš a ještě se svezeš.Tady s tím jezdíš jak dědek po infartu a pořád je to málo a stějně furt něco řešíš,aby jsto držel na živu.A to nepočítám peníze za práci v servisu,takže je na tobě jak se rozhodneš ty sám.Mně osobně se E34 se širokým předkem také moc líbí,ale už bych šel jen do 525i s vanosem.Třeba budeš mít více štěstí než já.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo na tds se vykašli.. jezdí to za 10litrů a je to problémovej motor.. kup si 525i s vanosem a budeš koukat.. při troše snahy to jede taky za 10 a už je to pěkné svezení..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

to ti rád věřím ale ja chci naftu (wallbash)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

koule píše:to ti rád věřím ale ja chci naftu (wallbash)
tak si raději vyber nějaké naftové VW (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

tds

Příspěvek od oldaf »

Bohužel ho taky vlastním. Ale už nikdy bych si ho nekoupil pokud by zrovna nevyjelo z fabriky. Ani ho nemužu prodat protože to co jsem do něj nacpal tak to se mi už nikdy nevrátí. Měl jsem několik BMW ale tohle je na pí.u. Když BMW tak benzin.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

:( to je teda dobrý tdi je hold tdi :)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

koule píše::( to je teda dobrý tdi je hold tdi :)
Mozem potvrdit :O)

Povodne som xcel GIII a to som vedel total nic o autach ...
no kamos mechanik ze nemec ako nemec ...
bolo trojkove TDSo za celkom cenu dobru ...
tak som ho zobral ..na jeho odporucanie.
OBROVSKA CHyBA !!!! uz som len prasule ladoval do neho ...a spotreba nic moc . Clovek sa uci hold na vlastnych chybach :( ...ted uz sa radsej o vse zaujimam a predal som ho podcenu a riadne ..ale aspon predal :) a to som ho aj porobil dost (dost love pobralo) a zadny nahon....na zimu v horach BLEEEEEE ...


Ted mam GIII variant samo ze TDI 81 kw .. GT special a spokojnost :O)
Dal som trysky sprint764 a teda to TDSo moze ist do r.... :O)

Hold TDI a s rotacnym cerpadlo je TDI!!!

ak uz bawo diesla tak 3liter.

vela zdaru
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

ok tak že pouze vw mám ještě 4 b3 diesel ty mě musej chvíli stačit (noteeth)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

tds je fakt zlý zrovna na jednom 325 děláme rozvody,musí se kvůli tomu rozebrat půlka motoru a frajera to vyjde aspoň na 20 000 a to neví jestli nevodešla hlava na čerpadle co stojí taky 20 000 a to nemluvim vo tom že tam praskaj hlavy jak na běžícim páse.A navíc to žere jak 325i.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

je zajimavý že třeba kámoš ho má (325 tds) a nemuže na něj dopustit sám jsem viděl že bylo -25 a start apsolutně bez problému jen dvakrát hžavil a jezdí pořat?????? :? asi ho nikdo ještě pořadně nespařil jak to u tds bejvá z mnoha příčin pak mu není pomoci 8)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

A tak asi kdyby na tom člověk byl tak dobře finančně,a koupil si nový motor za čtvrt milionu a pěkně se o něj od začátku staral a pečlivě vše dodržoval co se zahřívání týče a vše ostatní,tak si myslím,že by to nebylo špatný,ale to je utopie.Na našem trhu to jsou to ve většině případů ty auta dost zdevastovaný/motor/,protože většina lidí s tím neumí jezdit.Ten motor je hrozně choulostivý na prudkou změnu teplot a k tý dojde,když tomu dává zátěž,když motor není na provozní teplotě.V tom roce 1991,to byl nejrychlejší diesel na světě,ale dnes,když už to má většinou najeto přes půl milionu km a nemůžem od toho více chtít.Tak do toho běž,když mi nevěříš,ale ta prohlídka před koupí musí být trochu netradiční.Změř si kompresní tlaky/min.22 baru/,vyndej si naftový fitr jestli tam nenajdeš známky kovových pilin/začínající KO čerpadla/,udělej zkušební jízdu asponˇ 50 km. atd.a atd.Nevím jak ti prodávající vyjde ale vstříc.Možná,že si radši počká na tradičního kupujícího,který se bude bát umazat a nebude to příliš řešit.Apropo ty motory mažou fest.Nelepší zkušenost je ta vlastní.
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

bmw havne tds 525 praskaj hlavy hlavne z toho duvodu ze jsou nedostatecne chlazene.... meli jsme 524td a spokojenost po case odesla hlava melo to najeto cca 400 000 .... musis vyresit poradne chlazeni a budes v klidu osobne bych si z Nemecka bmw nekoupil protoze v tom jezdej hlavne Turci litaj s tim 200 a moc to neudrzujou... samozrejme je kus od kusu ... :-) osobne bych si priplatil a koupil mb.... nebo cokoliv jineho.
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

A jak to chceš udělat,přidat tam o chladící kanál víc?A ta 524td,to je úplná tragédie,to už radši tds.
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Není to zase tak špatný, já mám touringa 525td 85kw a pocitově jede lépe než tds, má záběr už od spoda a spotřeba dálka do 7l , město do 10l, nemám důvod to zkreslovat. Chce to jenom trochu disciplíny a trpělivosti při zahřívání, po zatížení např. po jízdě na dálnici nechat motor běžet alespoň minutku aby se srovnal a je to v pohodě. Má to dvouzónovou klimu, samosfor na diferáku, takže léto i zima v pohodě, jízní vlastnosti jsou výborné. Pokud natrefíš na dobrý kousek, tak se není čeho obávat. Mě okolnosti nutí koupit dodávku tak se s tím svým budu loučit, moc se mi nechce ale živit další auto nechci. Pokud budu někdy později kupovat osobák tak do BMW půjdu zase.
Odpovědět

Zpět na „BMW“