Stránka 1 z 4
Vstřikovací tlaky
Napsal: 31 led 2008, 23:12
od skramo
Zdravím,
nevíte jaké mají být vstřikovací tlaky na 66kW Tdi, jsou tam údajně rozdílné hodnoty u nového vstřiku a staršího vstřiku. Dnes mi měřili vstřiky a naměřili 140(nevím čeho). Údajně by ta hodnota měla být mezi 240 a 260. Vstřikovací tlak se dá seřídit podložkama který jsou odstupňovany po 0,05 mm. Dají se někde sehnat. Dají se vstřiky Powerplus namontovat i do tohoto motoru a musí se vstřikovací tlak seřídit ?
Díky za odpovědi.
Napsal: 31 led 2008, 23:31
od Marek77
Máš jistě na mysli otvírací tlaky.
Pro motory TDi 66kW jsou hodnoty 200 Bar.
Napsal: 31 led 2008, 23:34
od skramo
Takže těch 140 je málo, dá se to teda seřídit, nebo mám shánět nové?
Napsal: 31 led 2008, 23:38
od Marek77
Každý vstřikovač se musí po výměně jehly seřídit.......
To je jako kdybys vyměnil kulový čep a neseřídil geometrii náprav.
Napsal: 31 led 2008, 23:44
od skramo
A nevíš, kde se dají ty seřizovací podložky sehnat. Nemám ponětí.
Napsal: 31 led 2008, 23:47
od Marek77
Zatím jsem je nepotřeboval, takže netuším. Ale jistě se ozvou i lidi, co to budou vědět. Vydrž..........
Napsal: 01 úno 2008, 00:02
od TDI tech
Ked sa lepsie pozries (ho ocistis), tak na vstrekovaci to pise. Nepametam presne ale pilotna davka ma otvarat pri 210Bar a hlavna davka pri 240Bar. A tie podlozky sa daju kupit riadne vhociktorej mototechne stoji okolo 20 korun kus. Ja si striham ziletky, alebo vyrazam poodlozky zo starych sparomierok.
Napsal: 01 úno 2008, 01:38
od Venca
Na vstrikovaci je to vetsinou napsane, jinak je to pilotni tlak 190 bar a hlavni 300 bar. U novych vstriku je pilotni 220 bar a hlavni 300 bar. Podlozky se dostanou v prodejnach Bosch, ale hlavni tlak neseridis

Napsal: 01 úno 2008, 09:16
od xpassat
Co se děje, když je vstřikovací tlak špatný? Auto jede špatně, kouří, nejede vůbec? Dá se poznat z chování auta, že je potřeba seřídit nebo vyměnit vstřiky?
Napsal: 01 úno 2008, 11:11
od TDI tech
xpassat píše:Co se děje, když je vstřikovací tlak špatný? Auto jede špatně, kouří, nejede vůbec? Dá se poznat z chování auta, že je potřeba seřídit nebo vyměnit vstřiky?
Nejde ani tak oto o kolko je tlak vacsi ci mensi ako taky vseobecne. Nas zaujima rozdiel tlakov medzi jednotlivymi vstrekami a hlavne ako dokonale rozprasuju. Mozu ti sediet tlaky ak dyzy iba chcaju (zalievaju) to je najvacsi problem. Ak maju v katalogu predpisany tlak napr 250 Bar a toleranciu +/-5Bar to zanamena ze idealne by mali otvarat vsetky pri 250 Bar a max rozdiel medzi jednotlivymi vstrekmi nesmie byt vacsi alebo mansi ako 5 Bar. Napr. vstrek c.1 otvara pri 248Bar, c.2 pri 245bar, c.3 pri 251 a c.4 pri 255Bar tak su tlaky O.K. Ak by bol velky rozdiel vstrekovacich tlakov motor by tazko startoval a mal by strasne nerovnomerny chod, strasne by s nim triaslo a mal by nedobry zvuk a nemal by taky plynuly tah. Ale ak su aj tlaky trochu nizsie alebo vyssie, ale je dodrzana tolerancia tiez to ide celkom fajn. Kym ti vstreky nezalievaju tak tomu daj pokoj a motor bude este dlho chodit. NEJE... DO DIESELA DOKEDY IDE!!! Dyzy (trysky) radsej nemen ani ich nevyberaj ak nato nemas sakra dobry dovod, t.j. ze us zalievaju. Kym to iba trochu viac cmudi ako obvykle su este OK.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 330#142330
Napsal: 10 úno 2008, 17:45
od radano
Ahoj vymezovací podložky ,nebo vymezovací tyčky seženeš ve firmě branko kolín tel:321741299
Napsal: 10 úno 2008, 17:52
od reesha
skramo píše:Takže těch 140 je málo, dá se to teda seřídit, nebo mám shánět nové?
Jak napsal Venca, u starších je otevírací tlak 190 bar.
Pokud máš skutečně 140, budou pravděpodobně opotřebené trysky. Vyměň je, poté popř. seřídit tlaky (bude-li potřeba).
Napsal: 10 úno 2008, 18:44
od Venca
Navic je treba si uvedomit, ze se jedna o dvoupruzinovy vstrikovac, kde obe pruziny jsou proti sobe vyvazeny. Kdyz tedy seridis prvni ( pilotni ) tlak podlozkami, rozhodis tim naopak ten tlak hlavni. A bude to uplne v haji. Bez specialniho stroje tyto vstrikovace nelze serizovat.

Napsal: 01 zář 2008, 08:42
od baciluss
A kto mi povie kam sa tie podlazky vkladaju???

Napsal: 01 zář 2008, 10:18
od Venca
Pod pruzinou 1. je podlozka, ktera urcuje otviraci tlak predvstriku (190 b) a nad pruzinou 2. je podlozka,, ktera urcuje tlak otevreni hlavniho vstriku (300 b).
Jestli ti mohu poradit, tak se do toho nepoustej, mas-li svuj vuz rad. Skutecne na to musi byt presne merici stroje a ten hlavni nezmeris.
