prosím oradu či názor - BMW 318i závada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prosím oradu či názor - BMW 318i závada
Zdravím Vás všechny a prosím o radu, popíšu problém:
Mám BMW 318i, E46, motor M43 , r.v.2000, obsah 1895, 4 válec,
když vůz nastartuju a je studený motor, nejde vůbec vytočit do otáček,
při větším sešlápnutí plynového pedálu se začne dusit a střílí do sání.
Když se motor zahřeje, je to lepší v tom, že motor jde víc vytočit, ale je to různé, občas jen do 3 tisíc, občas do 4,5 tisíce, ale je to jako kdyby nevěděl jestli má nebo nemá jít do otáček, a taky v tom že už to nestřílí do sání.
Každopádně vůz nejede jek má.
Při napojení na Bosch KTS psalo závadu Lambda sonda, proběhla výměna řídící Lsondy - žádná změna.
Díky za všechno.
Mám BMW 318i, E46, motor M43 , r.v.2000, obsah 1895, 4 válec,
když vůz nastartuju a je studený motor, nejde vůbec vytočit do otáček,
při větším sešlápnutí plynového pedálu se začne dusit a střílí do sání.
Když se motor zahřeje, je to lepší v tom, že motor jde víc vytočit, ale je to různé, občas jen do 3 tisíc, občas do 4,5 tisíce, ale je to jako kdyby nevěděl jestli má nebo nemá jít do otáček, a taky v tom že už to nestřílí do sání.
Každopádně vůz nejede jek má.
Při napojení na Bosch KTS psalo závadu Lambda sonda, proběhla výměna řídící Lsondy - žádná změna.
Díky za všechno.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
BMW 318
TAk jsem zkusil sání v nádrži, palivový filtr, svíčky ale pořád to neběhá.
Čerpadlem to zřejmě nebude, po odpojení hadice z paliv. filtru strašnej cákanec.
NEbude přece jen prolém v Lambdě? Měnil jsem pouze tu před katíkem, ale je tam ještě jedna za. Co vy nato?
Čerpadlem to zřejmě nebude, po odpojení hadice z paliv. filtru strašnej cákanec.
NEbude přece jen prolém v Lambdě? Měnil jsem pouze tu před katíkem, ale je tam ještě jedna za. Co vy nato?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
co to přesně psalo za tu závadu lambdy?? předpokládám, že nějakou sporadickou, nebo že je mimo rozsah.. to je závada která není zapříčíněná špatnou lambdou, ale něco mechanického nebo spíš nehlídané řídící jednotkou co ovlivnuje spalovaní a pak je to příliš chudé nebo bohaté a jednotka to nezreguluje a pak to píše takovou závadu. zkontroluj váhu a zapalování.. dělá to pořád nebo jen teplé, studené? zkoušel jsi zkontrolovat jestli není ucpaný kat??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
BMW 318i
Zdravím, tak jsem zkusil tu váhu.
Nepodařilo se mi uplně zjistit je-li dobrá nebo ne,
ale když jsem jí odpojil ze štekru, auto škytlo.
Ale už to jede NORMÁLNĚ, výkon super, do otáček taky v poho.
Co mám, ale dělat teď? Nemůže se motoru něco stát když budu jezdit bez váhy?
Nebo to znamená, že váha je total a mám koupit novou?
Díky za rady.
Nepodařilo se mi uplně zjistit je-li dobrá nebo ne,
ale když jsem jí odpojil ze štekru, auto škytlo.

Co mám, ale dělat teď? Nemůže se motoru něco stát když budu jezdit bez váhy?
Nebo to znamená, že váha je total a mám koupit novou?
Díky za rady.
BMW 318i

tak jsem vyměnil váhu vzduchu.
Zkusil jsem tam 2 různý a na jednu z nich to jede
parádně, jen mám spotřebu kolem 13 litrů a to je trochu moc.
Myslím že váha je z Audi S6 a ne origo.
Je možný, že to pojede na jinou váhu a se slušnou spotřebou,
nebo tam musím napálit original.
Díky za rady.
BMW 318i

Svítí mi kontrolka Engin a zároveň mi to strašně žere.
Je možný, že se spotřeba sníží až vymažu závadu, kterou byla
pravděpodobně ta váha vzduchu?
Nebo je velká spotřeba zaviněna neoriginální váhou?
A proč tedy auto jede jak má?
Díky