Alfa Romeo + Fiat diagnostika
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Alfa Romeo + Fiat diagnostika
Mam otazku. Da sa z nejakym programom okrem origo pozrieť motor na tychto autach? Ešte nemaju OBD zasuvku.

Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Re: Alfa Romeo + Fiat diagnostika
automacher píše:Mam otazku. Da sa z nejakym programom okrem origo pozrieť motor na tychto autach? Ešte nemaju OBD zasuvku.![]()
![]()
Takto.Z ničim som sa nedokazal pripojiť na Alfu Romeo 146 1,9 JTD r.v.1999.
Blikalo mu žhavenie a svietila kontrolka vstreku.Zistene zavady:žhaviaca sviečka. Po vymene nič nesvieti.Nezda sa mi žeby pre žhavič svietla kontrolka vstreku a aj blikala kontrolka žhavenia. Co vy na to?
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Re: Alfa Romeo + Fiat diagnostika
Euroscanautomacher píše:Mam otazku. Da sa z nejakym programom okrem origo pozrieť motor na tychto autach? Ešte nemaju OBD zasuvku.![]()
![]()
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
To viem ale nemožem ho nejak rozbehať.Alebo lepšie povedane nemam na to nejak čas. Už som to kolko krat skušal aj som si zohnal na to zvlašť počitač ale nejak sa mi nedari.Preto som chcel vedieť či ešte nieje jiečo jednoduchšie ako u BMW Carsoft alebo ako u Opla AB-COM.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
ano.... blikanie kontrolky žhavenia je na 100% vada žhaviča. Mám to niekoľko krát overené. Kontrolka vstreku je už ale niečo iné. Môže to byť chyba riadeného vstreku, káblov, snímača otáčok, EGR ventilu ( jeho mechanickej, alebo elektrickej časti) alebo iba chyba, kt. stačí cez diagnostiku vymazať a prestane svietiť. Oni všetky el. súčiastky sú kontrolované -riadené, aj keď nemáš zapnuté zapaľovanie. Ak si pri výmene žhaviča niečo odpojil a potom naspäť zapojil, ten malý el. výkyv poslal signál po naštartovaní do riadiacej jednotky a máš vymaľované. Tu ozaj pomôže iba Diagnostika.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD 100 koní
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
-
Jirka 600i
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 27 úno 2009, 21:54
- Bydliště: Svitavsko West Yorkshire
-
Jirka 600i
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 27 úno 2009, 21:54
- Bydliště: Svitavsko West Yorkshire
mel sem multiplu Jtd ..tam sem delal ABS i motor slo obojephamersky píše:no jo ale co mas? a sly ti aji jtd?Jirka 600i píše:Ja sem se svoji diagnostikou delal hodne italu a so vsehcno s Dl 16 i s tim starym 3pin konektorem
fotku toho co mam uz sem daval tady
http://dieselpower.cz/forum/userpix/116 ... 8127_2.jpg
UNISCAN :
Univerzální adaptér pro staší vozidla bez podpory OBD II diagnostiky.
Adaptér je určen pro práci s programem Uniscan - Euroscan VISA 1.83 ECUReader
Diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů atd...
Program umožňuje:
načtení chybových kódů z paměti řídící jednotky, zobrazení textového popisu chyby
mazání uložených chybových kódů
monitorování provozních veličin v reálném čase
testy akčních členů
informace o diagnostické zásuvce a jejím umístění
Program je velmi přehledný a jeho ovládání lze snadno zvládnout.
Součástí dodávky je i sada všech potřebných propojopvacích kabelů a konektorů.
Vhodné pro starší automobily, které nelze diagnostikovat pomocí moderních programů a OBD II zařízení. Adaptér je určen pro starší evropská vozidla do roku 2000 (Audi / Alfa / BMW / Citroen / Fiat / Ford / Lancia / Mercedes / Mitsubichi / Opel / Peugot / Renault / Rover / Seat / Skoda / Volvo / VW)
Vhodné pro vozidla:
OPEL (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
FORD (do roku 1995) - diagnostika motoru
Renault (do roku 1999) - diagnostika motoru
BMW (do roku 1999) - diagnostika motoru
MERCEDES (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
Fiat, Alfa Romeo, Lancia (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
Elektronika:
Nároky na počítač:
min. 486DX-2/66, paměť 8MB, operační systém DOS, 2x seriový COM-Port (RS232)
Pro připojení k počítači využívá adaptér 2 sériové porty COM (RS232)
Pro připojení k vozidlu se používají propojovací kabely podle typu vozidla
TU (klikni) sme to všetko preberali aj zapojenie a čo sa všetko dá diagnostikovať
Eurosca a výsledky testov je v sekcii INKUBÁTOR NÁVODU (ale len po bezplatnom zaregistrovaní)
Univerzální adaptér pro staší vozidla bez podpory OBD II diagnostiky.
Adaptér je určen pro práci s programem Uniscan - Euroscan VISA 1.83 ECUReader
Diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů atd...
Program umožňuje:
načtení chybových kódů z paměti řídící jednotky, zobrazení textového popisu chyby
mazání uložených chybových kódů
monitorování provozních veličin v reálném čase
testy akčních členů
informace o diagnostické zásuvce a jejím umístění
Program je velmi přehledný a jeho ovládání lze snadno zvládnout.
Součástí dodávky je i sada všech potřebných propojopvacích kabelů a konektorů.
Vhodné pro starší automobily, které nelze diagnostikovat pomocí moderních programů a OBD II zařízení. Adaptér je určen pro starší evropská vozidla do roku 2000 (Audi / Alfa / BMW / Citroen / Fiat / Ford / Lancia / Mercedes / Mitsubichi / Opel / Peugot / Renault / Rover / Seat / Skoda / Volvo / VW)
Vhodné pro vozidla:
OPEL (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
FORD (do roku 1995) - diagnostika motoru
Renault (do roku 1999) - diagnostika motoru
BMW (do roku 1999) - diagnostika motoru
MERCEDES (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
Fiat, Alfa Romeo, Lancia (do roku 1999) - diagnostika motoru, imobilizéru, abs, airbagů
Elektronika:
Nároky na počítač:
min. 486DX-2/66, paměť 8MB, operační systém DOS, 2x seriový COM-Port (RS232)
Pro připojení k počítači využívá adaptér 2 sériové porty COM (RS232)
Pro připojení k vozidlu se používají propojovací kabely podle typu vozidla
TU (klikni) sme to všetko preberali aj zapojenie a čo sa všetko dá diagnostikovať
Eurosca a výsledky testov je v sekcii INKUBÁTOR NÁVODU (ale len po bezplatnom zaregistrovaní)
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD 100 koní
Vyskúšajte toto:http://www.oli-goes-online.de/html/onbo ... omeo1.html
