Chyba 1268
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyba 1268
zdravím, VAG píše chybu 1268 ventil N146, co s tím musí čerpadlo ven? Passat AFN. jinak to jede bez problémů.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33888
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Znamy mi ted privezl passata 2.5 tdi v6 tiptronic rv1999, ze jel a z niceho nic to prestalo jet, tak to odtahl k nekomu a ten mu vymenil cerpadlo, kouknul se jestli treba immo neodeslo, zkontroloval rozvody, konektory, pojistky. A porad nic, tak nevim kde zacit. Chyba je tam 01268 , ale kdo vi co predtim ten nekdo vymazal. Auto proste toci a ani neskytne... Diky za rady, jak by jste postupovali
a co prisposobenie cerpadla. v chbach sa to nemusi ukazat. zvlast ked je to `99phanomen píše:Znamy mi ted privezl passata 2.5 tdi v6 tiptronic rv1999, ze jel a z niceho nic to prestalo jet, tak to odtahl k nekomu a ten mu vymenil cerpadlo, kouknul se jestli treba immo neodeslo, zkontroloval rozvody, konektory, pojistky. A porad nic, tak nevim kde zacit. Chyba je tam 01268 , ale kdo vi co predtim ten nekdo vymazal. Auto proste toci a ani neskytne... Diky za rady, jak by jste postupovali
to snad delali, rikal ze ten kluk u kteryho to mel to prizpusibil a ze to musel prizpusobit i k prevodovce, jelikoz je to automat tiptronic. A kdyztak jak se to dela, je nekde navod? v pondeli se na to vrhnu...embro píše:a co prisposobenie cerpadla. v chbach sa to nemusi ukazat. zvlast ked je to `99phanomen píše:Znamy mi ted privezl passata 2.5 tdi v6 tiptronic rv1999, ze jel a z niceho nic to prestalo jet, tak to odtahl k nekomu a ten mu vymenil cerpadlo, kouknul se jestli treba immo neodeslo, zkontroloval rozvody, konektory, pojistky. A porad nic, tak nevim kde zacit. Chyba je tam 01268 , ale kdo vi co predtim ten nekdo vymazal. Auto proste toci a ani neskytne... Diky za rady, jak by jste postupovali
Myslim ze meli venku jednu trysku a nafta tam jde,ale neprotlaci se tryskou. A to cerpadlo co tam ted je tam dal z vrakace z bouracky, takze pry jezdilo... kazdopadne v pondeli se podivam na tu naftu, jestli jde k tryskam a zeptam se ho jestli to cerpadlo je 100% to samychosepm píše:Že čerpadlo odešlo neni nic zvláštního, ale nevim jak přizpůsobil čerpadlo a jak to udělal na tiptronik. U 99 se čerpadlo k immu nedělá bych řek. Důležitý je co tam bylo za číslo a co tam dali.
Vůbec to nemusí jet...některý nejsou záměnný. Koukněte, jestli jde nafta do trubek.
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jde trubkou ke vstřiku nafta a vstřik neotevře, s velkou pravděpodobností je to čerpadlo ještě zavzdušněný...je to bojphanomen píše:Myslim ze meli venku jednu trysku a nafta tam jde,ale neprotlaci se tryskou. A to cerpadlo co tam ted je tam dal z vrakace z bouracky, takze pry jezdilo... kazdopadne v pondeli se podivam na tu naftu, jestli jde k tryskam a zeptam se ho jestli to cerpadlo je 100% to samychosepm píše:Že čerpadlo odešlo neni nic zvláštního, ale nevim jak přizpůsobil čerpadlo a jak to udělal na tiptronik. U 99 se čerpadlo k immu nedělá bych řek. Důležitý je co tam bylo za číslo a co tam dali.
Vůbec to nemusí jet...některý nejsou záměnný. Koukněte, jestli jde nafta do trubek.

V průhlednej trubce přívodu nafty do čerpadla nesmí bejt bublina...
Pak jen točit a točit, trubky povolený,až pujde nafta, dotáhnout a točit dál...
***VAG,PSA,Renault***