Stránka 1 z 1

OT:Spojka, setrvák nebo silentbloky - 1.8T 132kw

Napsal: 14 dub 2008, 16:51
od Logi
Zdravím, mám takovýto problém

Leon 1.8T 132kw nalítáno 110k r.v. 2002 6st přev. cca měsíc nazpět jsem začal pozorovat určité rázy při řazení, konkrétně při pomalé jízdě městem... z 2 na 3 při normálnim řazení jak jsem řadil doposuď někdy při vymáčknutí spojky a věčinou při pouštění spojky proti plynu se zařazenou 3jkou je cítit takový ráz z mot. prostoru... někdy to ani clovek nezaregistruje zvlast kdyz hraje rádio... když je ticho tak je to celkem patrné.

z 3-4 už se to nestává a vejš taky ne, při podřazování na 3 je to zas slyšet.. a většinou to není plynulé přeřazení... tak jak bych si představoval.

Rybízek mě navedl že by to mohl být dvouhmotný setrvák (ani sem netušil že tam tu sfini mám), proto se ptám ještě na názor vás.. co se v autek též vrtáte.

Nepo pokud vás napadně něco jiného ? Spojka? Lamela? Silenbloky motoru?Vyměnit olej v převodovce ?

jakákoliv rada ohledně diagnostiky závady.

A pak mám ještě dotaz kde by se dalo za NEhříšné peníze sehnattakový dvouhmot setrvák na moji káru :) tj asi 240mm spojka... popřípadě jaký spojkový set či lamelu doporučíte...

auto používám na NORMALNI ježdění, nejsem závodník snažim se ho šetřit chci ho dát trochu dokupy aby sloužilo a nějaký zvyš výkonu mě neláká.

dík za infooo a sorry že začínám další téma na téma setrvák.. je jich tu požehnaně....

Napsal: 14 dub 2008, 17:44
od pafka
na dílně mám TT Q,s tímto motorem , a tam už nešli otevřít ani dveře, setrvák totálně KO, lamela taky, a je načnutá předloha v převodovce,setrvák jsem koupil s lamelou novej, neváhej , než Ti to odpraví rychlostku ;)

Napsal: 14 dub 2008, 18:31
od Logi
pafka píše:na dílně mám TT Q,s tímto motorem , a tam už nešli otevřít ani dveře, setrvák totálně KO, lamela taky, a je načnutá předloha v převodovce,setrvák jsem koupil s lamelou novej, neváhej , než Ti to odpraví rychlostku ;)
takže popisovany problem muže byt opravdusetrvák...

koupil novej ? kde zakolik... 20litru je docela maso...

Napsal: 14 dub 2008, 19:02
od pafka
to umím levněji :D , když tak SZ

Napsal: 14 dub 2008, 20:29
od Rybízek
pafka píše:na dílně mám TT Q,s tímto motorem , a tam už nešli otevřít ani dveře, setrvák totálně KO, lamela taky, a je načnutá předloha v převodovce,setrvák jsem koupil s lamelou novej, neváhej , než Ti to odpraví rychlostku ;)
Logi mi pořad nevěří že se to muže stát řešily jsme jeho problem už na seat klubu

Logi opravdu nevahej jak řikam hodně aut kvuli tomu schořelo

Napsal: 14 dub 2008, 22:18
od pafka
asi tak , mělo to dost rychlý průběh, a nedávno jsem viděl od setrváku na 1.9 TDI ASZ uřízlou převodovku, z dvouhmoty se kouklo ven péro :D

Napsal: 15 dub 2008, 07:05
od Logi
Dobrá dobra... :P

autem momentalně nejezdím, až někde zajistim potřebný díly... pak se to rozebere uvidí se co je v piči a vyměníseto..nerad bych kupoval něco za 15k a pak zjistil že je to ok a je třeba spatná jen lamela ... :)

Napsal: 15 dub 2008, 13:44
od Logi
Jelikož sem lamka tak se raci 10x zeptám :)

Dá se mýsto toho dvouhmot dát jednohmota ?

pokud ano co by to obnášelo, cena , kde koupit co za typ... co se změní na autě.. pocitově bude se víc klepat apod ? ...

Napsal: 15 dub 2008, 17:28
od pafka
Logi píše:Jelikož sem lamka tak se raci 10x zeptám :)

Dá se mýsto toho dvouhmot dát jednohmota ?

pokud ano co by to obnášelo, cena , kde koupit co za typ... co se změní na autě.. pocitově bude se víc klepat apod ? ...
to nevím jestli do tohoto motoru je nějaká jednohmota , ale pochybuji, jinak rozdíl by v tom nebyl prakticky žádný