Stránka 1 z 4
Cooler update
Napsal: 25 dub 2008, 09:47
od JimBoo
Zdravím setkal jsem se s názorem ze dodeláním zebrováním v podbehu lze zvetšit účinost cooler v rámci korunových položek...
je to poznat? má to smysl?
Nebo je lepší pořešit Cooler z nečeho jiného?Případě z čeho a jak?
TDI AGR+SPRINT 764 v toledu II
Napsal: 25 dub 2008, 11:18
od Tomas.cz
Myslím že Huml to zkoušel a nijak extra přínost to nemělo...
Napsal: 25 dub 2008, 11:37
od schonus
Udelal jsem ted v tydnu ... cca 20der o prumeru 6mm. Vzhledem k tomu, ze cooler je umisten tak nadherne, ze vhaneny vzduch muze lip proudit nebude tato uprava od veci.
Kazdopadne ted brzy delat zavery, v lete budu chytrejsi.

764
Napsal: 25 dub 2008, 11:41
od toby66kw
Se seriovím tlakem je coler ok.
Odpoj erg a kuchni kat je to hodně poznat na nástupu kroutáku.
Napsal: 25 dub 2008, 13:05
od Slavkov
Také mám pocit, že kluci psali, že pak to proudění narušovalo víření od kola a efekt ...

Napsal: 25 dub 2008, 14:30
od JimBoo
1/egr off mám
2/ jsem si rikal z v podbehu vzlást v lete vzniká celkem teplo od kola..
a jde teda jinak zlepšit ucinnost?
já na tom nedelám nejaký hrubý upravy-jen to decentne ladím

Napsal: 26 dub 2008, 19:09
od chiptuning
schonus píše:Udelal jsem ted v tydnu ... cca 20der o prumeru 6mm. Vzhledem k tomu, ze cooler je umisten tak nadherne, ze vhaneny vzduch muze lip proudit nebude tato uprava od veci.
Kazdopadne ted brzy delat zavery, v lete budu chytrejsi.

normalni diry neni to prave,melo by tam byt sikme zebrovani jako maji fiaty/tipo td/ jednak tam nelita blato a pneumatika ja se toci tak vlestne dela turbinu a odsava vzduch
Napsal: 28 dub 2008, 19:54
od Markus01
Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješ

Práce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500

Napsal: 28 dub 2008, 21:06
od Slavkov
Markus01 píše:Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješ

Práce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500

... a reálně naměřený efekt? (nikoli "pocitový tuning efect"

) Pokud jsi to měřil před a po...
Napsal: 28 dub 2008, 22:09
od Markus01
Slavkov píše:Markus01 píše:Šikmý žebrování uděláš hrozně snadno.Stačí na to: horkovzdušná pistole, 2 kleště, modelářskej nůž (pasparťák),pravitko a tužka:) Sundá se podběh, pak si narýsuješ několik vodorovnejch čar tak kde budeš chtít mít to žebrování.Já sem ji chudělal asi 7 po 2.5cm. Pak se to vodorovně prořízne kde sou ty čáry.No a pak stačí vzít kleště, nahřeješ jakoby ten "proužek" na konci a kleštěma to zkroutíš jenom na tom konci do vrtule a je to.Libovolně opakuješ

Práce na hodinu,Ve sportmotoru za to chtěj 1500

... a reálně naměřený efekt? (nikoli "pocitový tuning efect"

) Pokud jsi to měřil před a po...
Nemůžu sloužit bohužel, snad snížení kouřivosti ale nejezdim sám za sebou takže... Ale když sou auta který to maj tak by to snad mělo k něčemu bejt, ten IC je tam naprásklej pár cm od toho plastu takže tohle by snad mohlo k nečemu bejt.Myslim že tyhle žebra má kromě tipa i toureg, němcům se už snad dá věřit.
Napsal: 29 dub 2008, 07:11
od JimBoo
a neměřil to někdo? jako principiálně vše chápu, ale ze by na to soudruzi v NDR nepřišli?
Napsal: 29 dub 2008, 08:27
od johny
Napsal: 29 dub 2008, 08:36
od JimBoo
jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
Napsal: 29 dub 2008, 12:15
od Markus01
JimBoo píše:jj to znám, ale nechci to rezat dokud nevim ze to na neco je
No myslim že to ani nikdy nezjistíme páč blázen kterej si nechá dvakrát odbrzdit auto po takový úpravě tu asi neni.Navíc na brzdě se to proudění vzduchu od běžnýho ježdění dost lyší takže by to stejně asi nebylo objektivní.
Napsal: 29 dub 2008, 18:58
od JimBoo
no a vagem se nedá zjistit teplota vzduchu?