přestavba

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
huu
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 čer 2008, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: soběslav

přestavba

Příspěvek od huu »

Chlapi,už taky fičím na friták,zatím jen na léto bez úprav,ale poohlížím se po někom,kdo by něco zbastlil.je to do starého piána,takže stačí něco jednoduchého.nerad bych s tím zdvojnásobil cenu auta ;) .tak kutilové hlaste se (noteeth) (noteeth) .huu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: přestavba

Příspěvek od slovacek.milos »

huu píše:Chlapi,už taky fičím na friták,zatím jen na léto bez úprav,ale poohlížím se po někom,kdo by něco zbastlil.je to do starého piána,takže stačí něco jednoduchého.nerad bych s tím zdvojnásobil cenu auta ;) .tak kutilové hlaste se (noteeth) (noteeth) .huu
já sleduji jednoho s piánem víc jak rok byl i u mě má akorát ten malý filtřík navíc a jak se začne vcucávat mění, leje to přímo přes hadr z hospody miloš
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jj, řadové čerpadlo a trysky z multikáry to sežere všechno ... a jedém :scooter:
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Taky jsem měl piáno,ale prodal jsem ho a teď si rvu vlasy jakej jsu pitomec (wallbash) (wallbash) .Super auto na přestavbu. Ohledně těch úprav:chtělo by to alespoň předehřev nebo míchat s naftou.Znám chlapa co jezdí s MB 123 bez úprav a zatím to jede.Ale ty starty -hrůza.Jinak jednoduchá rovnice: čím víc peněz investovaných do úprav=větší komfort při obsluze i výdrž motoru .

Je to na tobě.
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fazer píše:Taky jsem měl piáno,ale prodal jsem ho a teď si rvu vlasy jakej jsu pitomec (wallbash) (wallbash) .Super auto na přestavbu. Ohledně těch úprav:chtělo by to alespoň předehřev nebo míchat s naftou.Znám chlapa co jezdí s MB 123 bez úprav a zatím to jede.Ale ty starty -hrůza.Jinak jednoduchá rovnice: čím víc peněz investovaných do úprav=větší komfort při obsluze i výdrž motoru .

Je to na tobě.
(hm) já toho měl povíc i 115 a žraloka, o oleji se mi tehdy ani nezdálo a jak ucítily nulu nestartovala pořádně ani jedna na naftu, používal jsem cyklohexan benzín naprostý super start do sání
(LOL) motor netříská jak na éter :-D miloš
huu
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 čer 2008, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: soběslav

Příspěvek od huu »

já na naftu startuju do -12.samozřejmě záleží na baterce atd.na olej 3ku 2 vůči naftě jezdím zatím jen ted přes léto.na zimu bych to chtěl nějak jednoduše předehřát,ale nejsem žádnej kutil :( a nebo se na zimu vrátím k naftě. stejně jezdím svátečně,obvzlášt přes zimu.jsem za 6let najel 40000km a z toho byla půlka na letní výlety po evropě.a taky mám už jen roček technickou a pak bůh ví :roll: takže chci fakt jen něco jednoducheho,nejlépe nějaké samodomo :D
MB 123 240TD lehce za zenitem ale slouží
huu
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 čer 2008, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: soběslav

Příspěvek od huu »

ale je to koráb ;)
MB 123 240TD lehce za zenitem ale slouží
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

huu píše:ale je to koráb ;)
(hm) se někdy nech svézt a sedni si do zadu nádherný pohled šíbr+léto :punk: já z těch kočárů měl audi ameriku, volvo244 po spisovateli ditl, škopka, ale medved je fakt kočár :-D miloš
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

jojo MB 4ever, měl sem 124, ale už je pryč a teď mam 190, je to sice malá mrcha, ale motor má bombovej, jinak podle mě nejlepší koráb je starý dobrý XMko, co nevidět si na něj brousim zuby.

A pokud chceš přestavbu můžu ti nabídnout manuální co sem vyndal při prodeji escorta, má to 5 manuálních ventilů, takže přepínání mezi 2-ma nádržema, Možnost šlusnutí zpátečky. Obsahuje 1 žhavičovej dohřev. Je to všechno z masivních mosazných armatur, tudíž se na tom snad nic nemůže podělat.

Hadičníky 10mm, vnitřek 6-8mm-slušnej průtok. Bez hadic, ale můžu k tomu dodat funglový i s malym sítkovym filtrem. Možno taky vyhřívanou hadici. Taky k tomu někde mam druhou nádrž v podobě upravenýho kanystru(2 díry na hadici, hrdlo a malej oddech ve formě přepadový hadičky)To už ale vše dle domluvy.

Samotnou přestavbu necham za 2000,- platba nejradši předem nebo osobní odběr v Plzni.

Kontakt na 775 257 807.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
huu
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 17 čer 2008, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: soběslav

Příspěvek od huu »

to wiguf:
joo,to zní dobře.jedu ted na dovču,tak se pak ozvu.já sem si svýho času hodně myslel na cx v kombiku,ale nakonec ještě v konkurenci 240tkový řady volva,zvítězilo piánko i tím,že se objevilo jako první.co sem slyšel,tak Xmko už je moc nabušený elektronikou a palubním počítačem a toho už bych se asi bál.ale svezeníčko luxusní ;)
MB 123 240TD lehce za zenitem ale slouží
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“